Xenon in laten bouwen

Gestart door Staff, 17-10-2006 17:50:33

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: JorritV70 op 09-11-2007 08:16:29
hee ze hebben daar zelf relais zodat je je knipperlichten kanvervangen vooe laqd verlichting zonder dat deze sneller gaat kinpperen

Wat? ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

JorritV70

Oeps liet me even gaan door mijn Enthousaistme.

Er was laatst een discussie dat je je knippers niet kon vervangen door Ledlampjes ivm de weerstand en dat dan je knipperlichtrelais op hol sloeg, dit is de  oplossing!

GRoet Jorrit

Ps Ik zal mijn berichten voortaan weer beter doorlezen voor ik op "Verzenden" druk

Barry_C70

wasn't there something with our cars that the relay for the signal lights are also integrated with something else? so replacing the replay with this might possibly dissable the other light or function?

@®-

Citaat van: Barry_C70 op 09-11-2007 16:49:22
wasn't there something with our cars that the relay for the signal lights are also integrated with something else? so replacing the replay with this might possibly dissable the other light or function?
In ieder geval niet voor de 850 en volgens mij ook niet voor de X70 serie

thuur

Citaat van: @®- op 09-11-2007 17:13:57
Citaat van: Barry_C70 op 09-11-2007 16:49:22
In ieder geval niet voor de 850 en volgens mij ook niet voor de X70 serie

Yep, knipperlichten lopen (Volvo-traditioneel) via het alarmlichtrelais.

Het grappige is dat de knipperlichten 10x zo snel knipperen (al is het dan meer hypperen) en de alarmlichten het normale tempo aanhouden.. Een aanpassing in dit relais kan ook voldoende zijn.

Maar we dwalen een beetje af van het topic en volgens mij is dit al eens besproken.

Gr ;)