ruilen rica uitlaat (incl dp) voor originele

Gestart door roelsmeekens, 19-10-2006 21:58:39

Vorige topic - Volgende topic

roelsmeekens

Vandaag op marktplaats zien staan ;)

Wij hebben staan een Volvo v-70 2.4t van bouwjaar 2001 met een orginele
rica sportuitlaat incl.downpipe van plm.6 maanden oud ,de nieuwe eigenaar zou heel graag
de orginele uitlaat onder dit voertuig willen hebben.dus voor de sportieve volvorijders grijp
je kans en neem even contact op Tel: 072-5671335 Alkmaar.
WWW.SMEEKENS.NL    

-D©©©L-

Turbobiker

Heb al zitten zoeken, kan het niet meer terugvinden. is andere turbo, maar aansluiting zou hetzelfde kunnen zijn...

Hellup :(
De Tussenpaus

-D©©©L-

Het lijstje van johann noem wel het één en ander. Is een 2001 2.4T niet een LPT ding ?
Lijkt me dan een 13G met schuine flens, maar da's van achter een beeldscherm gezien.

Turbobiker

Ik vrees dat het niet gaat lukken, zou inderdaad een 13g zijn en die is dus niet uitwisselbaar met een 15g....

Maar jij rijdt toch geen turbo uitvoering?
De Tussenpaus

Jeroentjuh

B5244T3 heb toch een 13G met schuine rechte flens, dus dat gaat niet passen....
De rest past zowiezo niet......

-D©©©L-

Klopt, geen turbo (nog niet). 

Viel me alleen op dat het over een 2001 V70N ging.
Heb vanmiddag uit interesse in vadis zitten loeren naar de verschillen in motoren.
Vandaar de opmerking. (maar kwam per abuis over als vraag... :-[)

Hylco

Hé, maar ik heb ook een 13G. Nu is alleen de vraag of een volledig uitlaatsysteem ook goed gaat met een AWD. Iemand een idee?

edit: Laat ook maar zitten. Ik heb de '97 met rechte outlet  :'(

llinssen

Wat voor rica uitlaat is dit trouwens? Maakt Rica ook uitlaten dan?
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Johann

Citaat van: Hylco op 20-10-2006 00:17:31
Hé, maar ik heb ook een 13G. Nu is alleen de vraag of een volledig uitlaatsysteem ook goed gaat met een AWD. Iemand een idee?

Past zowiezo niet op een ouder model AWD.

De V70N downpipe kun je past maken op een 850/X70 classic als er een turbo met schuine flens op zit.
De downpipe is wel korter en heeft niet die vreemde "kogel" koppeling tussen de DP en de uitlaat dus hier zou iets in elkaar gebakken moeten worden.
Rest van de uitlaat heb je niets aan.

Hylco

Citaat van: Johann op 20-10-2006 08:55:42
Citaat van: Hylco op 20-10-2006 00:17:31

Past zowiezo niet op een ouder model AWD.

De V70N downpipe kun je past maken op een 850/X70 classic als er een turbo met schuine flens op zit.
De downpipe is wel korter en heeft niet die vreemde "kogel" koppeling tussen de DP en de uitlaat dus hier zou iets in elkaar gebakken moeten worden.
Rest van de uitlaat heb je niets aan.

Dat wordt hem dus duidelijk niet. Bedankt voor je reactie Johan

MarcoV

Zou dit passen op mijn S70 2.5T :o

MarcoV

Jeroentjuh