v70 laserblue

Gestart door c70cabrio, 19-10-2006 23:00:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ludo

Citaat van: Turbobiker op 27-10-2006 22:11:42
;D

('t zou een Ludo opmerking kunnen zijn :evil: ::) )

waar zie je mij voor aan?.
ik lach niet met oude(re) mensen hoor!.

Laserblue

Citaat van: Rudi op 27-10-2006 21:37:57
Over die uitlaten die zo'n herrie maken,ik heb een dubbele Ferrita en zelfs m'n ouders van 80 jaar hoor ik daar niet over als ze achterin zitten,lijkt me zwaar overdreven  :eusa_whistle:

Alex (niet meer Alex z'n auto, maar ik blijf het wel Alex z'n auto noemen want anders weet ik niet hoe ik 'm anders moet noemen. De ex V70Rawd laserblue van AlexV70R is zo'n lange zin :eusa_whistle:) z'n uitlaat is iets luider dan de Ferrita ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

Citaat van: c70cabrio op 26-10-2006 21:07:46
Mocht iemand een ECHTE weten te staan daarmee bedoel ik geen afgetrapte  auto met meer als 150000 kilometers op de teller in een goede staat dan hou ik me aanbevolen.

Ben jij wel een Volvorijder?  Een Volvo is met 150K nog niets eens ingereden...

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

daytonawim

Citaat van: M a r c op 28-10-2006 15:54:34
Citaat van: c70cabrio op 26-10-2006 21:07:46
Mocht iemand een ECHTE weten te staan daarmee bedoel ik geen afgetrapte  auto met meer als 150000 kilometers op de teller in een goede staat dan hou ik me aanbevolen.

Ben jij wel een Volvorijder?  Een Volvo is met 150K nog niets eens ingereden...

Idd, onze 850 heeft 460.000 km gelopen en de S70 T5 inmiddels 190.000 (dus bijna ingereden)


Esveldt

Citaat van: Turbobiker op 26-10-2006 21:16:28
En ik zeg: ga voor een fwd handbak R, meer keuze en dus ook meer kans op een echt goede (doe Esvelt een bod ::) ) en die voelen perfect aan ;) )

:eusa_naughty: :eusa_snooty: :eusa_naughty: :eusa_snooty: :eusa_naughty: :eusa_snooty:

Ben je gek of zo!

Turbobiker

Jij zou het moeten opvatten als een compliment ;)





(Sorry voor de schrijffout...)
De Tussenpaus

Emiel


haRtV70R

Nou, ik ben vandaag wezen kijken. WAT EEN ONZIN C70cabrio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Die auto ziet er gewoon PERFECT uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Velgen zijn idd wat beschadigd. Voorbumper ook wat krasjes etc. Verder een HEEL MOOIE auto!!!

Je moet niet vergeten dat dat ding altijd daar in onderhoud is geweest en dat je er een half jaar garantie op krijgt!! Dat lijkt me ook veel waard!

Ik was diep onder de indruk, en hij reed perfect, nix op aan te merken..

[move][/move]

Turbobiker

Citaat van: haRtC70 op 28-10-2006 19:57:00
Ik was diep onder de indruk, en hij reed perfect, nix op aan te merken..

Dus gekocht ?? ;D
De Tussenpaus

Emiel


haRtV70R

P.s Die R AWD uit Best is al verkocht :eusa_wall: (niet aan mij) ;)
[move][/move]

c70cabrio

#56
Hoe zeg je dat ook weer, van ..... wordt je doof! Maar goed ik ben meer dan 17 jaar monteur op het moment verkoper en als ik met een auto rij dan voel ik echt wel wat er gebeurt.
Deze automaat voelt ECHT niet aan zoals het hoor even als het inkomen van de turbo wat allerminst o.k. is.Ook loopt deze de weg af.(naar rechts)
Over de uitlaten: NIET TE HARDEN ZOALS IK ZEI. Hoop dat snel iemand ook een proefronde maakt en dit ook even door neemt!!!
Iemand riep voor dit geld koop je nog geen golf alsof we niet weten dat dit ook erg genoeg is dat de gemiddelde Jan L dit er voor neer legt.
Ik weet het niet hoor maar voor dit soort bedragen moet de zelfde Jan L. toch een jaar lang op tijd zijn mandje uit om met zijn %%% GOLF naar zijn %%% baantje te rijden om elke dag weer zijn %%% kunstje te doen.

Sorry.....heb een paar dagen gewacht om even na tedenken.
Alex sorry dat ik jou Ex ietwat afzeik maar ik ben nauw eenmaal ietwat nauwkeurig.
Als ik prive een auto aanschaf kijk ik niet wat het exact kost maar wil ik wel waar voor mijn geld en als een dealer schijft dat het een "SUPERSTRAKKE AUTO" is dan ben ik wel benieuwd hoe deze erbij staat!
Als je iets wilt verkopen dan moet je het wel presenteren en niet een auto aanbieden die verteld dat iedereen binnen het bedrijf er even mee gevlogen heeft!!

Maargoed ik heb al heeeel wat autos voor prive gebruik aangekocht en ben (ondanks dat ik een zeikerd ben) toch altijd geslaagd!!!
Dus dat er een hele knappe V70R op de oprit komt te staan is zeker!!!

Wens jullie allen een goed weekend ik ik hoor het wel......................

.......haRtC70 wat houd je tegen om hem aan te kopen.......?!!
Kreeg deze aangeboden zo zonder inruil voor een bedrag dat zo geprijst is dat ze de garantie wel uitzingen maar daarna is hij ..........voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!


+++Mod's edit: let een beetje op taalgebruik s.v.p.+++

haRtV70R

Je brengt me wel aant twijfelen... Heb/had er veel zin in moet ik zeggen..

Scheef trekken heb ik nix van gemerkt. En hij stond er keurig gepoetst bij. Zit netjes in de lak! Heb hem niet op de brug gezien (stom van me) Aan die automaat merk ik toch ook nix geks :eusa_think:

Kweet het ook niet..... :eusa_eh:
[move][/move]

BenC70ES

Citaat van: c70cabrio op 28-10-2006 20:29:55.......haRtC70 wat houd je tegen om hem aan te kopen.......?!!


Dat is simpel....

Zijn prachtige C70!!!  ;D 8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Turbobiker

Misschie dat c70cabrio ook gezellig naar de minimeeting moet komen om materiaal te vergelijken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die van Alex iets mankeert... Rondje in een andere vast wel aanwezige V70R awd kan opheldering geven. Misschien ben je inderdaad te kritisch, misschien heb je gelijk en valt het eventuele probleem met Alex' ex anderen niet op.

@c70cabrio: heb je ervaring met de V70 automaat? Was voor bijvoorbeeld Rayman een reden om een handbak te scoren.
De Tussenpaus