Na lang sleutelen...

Gestart door D5252T, 20-10-2006 19:53:13

Vorige topic - Volgende topic

D5252T

Nu de belangrijkste klusjes aan mijn 2.5 TDI (1996, 380k) gedaan zijn (vacuumpomp, motorsteun, thermostaat en een heleboel andere kleine standaard Volvo-van-10-jaar-geintjes) met de nodige hulp van dit forum, eindelijk even tijd om me voor te stellen: Ik ben D5252T (origineel he :eusa_liar:). De wagen is blauw, net als de stoelen, vloerbedekking, dashboard, hoedenplank, zijpanelen en de wolk uit de uitlaat. Het afsluiten van het vacuumslangetje van de EGR lijkt iets te helpen hiertegen. De blauwe pluim op zijn beurt helpt dan weer tegen bumperklevers...  :eusa_naughty:  :eusa_wall:  Mooie felle motor met een angstaanjagend dik geluid. Jammer dat de turbo zo stil is, ik heb er liever eentje die lekker hard meefluit. Verder voorlopig geen tips, behalve misschien eentje aan Volvo: laat eens een motor bouwen waar je wel aan alle kanten goed bij kan!!! :eusa_doh:

D5252T

Ludo

Welkom.

Citaat van: D5252T op 20-10-2006 19:53:13
Ik ben D5252T....
is dit nou je voor of achternaam?.

Freulig

Citaat van: D5252T op 20-10-2006 19:53:13
Verder voorlopig geen tips, behalve misschien eentje aan Volvo: laat eens een motor bouwen waar je wel aan alle kanten goed bij kan!!! :eusa_doh:
 ::)
Dat deden ze vroeger, bij de B18/B20 motoren in de Amazon/140 serie !
Daar kun je tussen de motor en de spatborden gaan staan...
Iemand anders mag om de foto's roepen ;)

D5252T

Nu je er toch om vraagt Bert.... Daar istie dan. Meer heb ik helaas niet.

D5252T (that's my first name, Ludo, but you can call me D.)