[VOLVO 850 CLUBMEETING] Volvo Klassiekerbeurs 2006

Gestart door Joris_Scholte, 09-09-2006 13:47:26

Vorige topic - Volgende topic

Gmid

Volvo C30 '12

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Citaat van: mehn op 17-10-2006 15:35:18
Foto's?  ;D

:eusa_snooty: De wanden zijn nog opgerold en het uitrollen gebeurt pas in Utrecht

denkweb

Rijns_t5r

zo afgelopen zaterdag  de afzet paaltjes voor de stand afgemaakt,foto s naar joris gemaild,deze was heel tevree gelukkig  ;D vrijdagmiddag dus de spulletjes afleveren,zaterdag of zondag naar de vkb,ben benieuwd hoe de stand word.
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

denkweb

Citaat van: Rijns_t5r op 17-10-2006 18:48:57
zo afgelopen zaterdag  de afzet paaltjes voor de stand afgemaakt,foto s naar joris gemaild,deze was heel tevree gelukkig  ;D vrijdagmiddag dus de spulletjes afleveren,zaterdag of zondag naar de vkb,ben benieuwd hoe de stand word.

Goed bezig! Eerst afmaken en dan mailen!  ;D

DopdeDouwer

sjips goed en slecht nieuws:
goed: collega heeft dochtertje gekregen, uiteindelijk allemaal goed gegaan  :eusa_clap:
slecht: ik kan geen vrijkrijgen, als ik kom ben ik behoorlijk laat en moet met trein+bus komen  :eusa_think:

Toevallig een bezoeker die A20/A12 pakt ron 15:00 richting veemarkthallen? (heenreis)
Vierkant Rules

Ben

De stand ligt nu in m'n auto, moet er morgenochtend weer uit i.v.m. een dringende klus en gaat er dan vrijdagavond weer in om zaterdagochtend op tijd naar Utrecht te kunnen rijden.
Ben ik even blij dat ik twee sterke zonen heb! Wat een gesjouw allemaal.  :eusa_wall:

RRRRR_Ramon

Citaat van: Ben XC70 op 19-10-2006 17:45:01
De stand ligt nu in m'n auto, moet er morgenochtend weer uit i.v.m. een dringende klus en gaat er dan vrijdagavond weer in om zaterdagochtend op tijd naar Utrecht te kunnen rijden.
Ben ik even blij dat ik twee sterke zonen heb! Wat een gesjouw allemaal.  :eusa_wall:

Voorzichtig doen he!!  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

-D©©©L-

Ben er niet op de VKB, ook dit jaar weer actief tijdens de JOTA.
Dat is de 49e op rij en de 21e keer voor mij.

denkweb

Het past dus allemaal in 1 Estate  ;D HULDE!  ;D

Ben

Citaat van: denkweb op 19-10-2006 18:25:03

Jaja, 2 stands + ook nog 2 statafels en 4 hoge stoelen. En dan pas ik er ook nog in :-)

denkweb

Citaat van: Ben XC70 op 19-10-2006 18:49:55
Citaat van: denkweb op 19-10-2006 18:25:03

Jaja, 2 stands + ook nog 2 statafels en 4 hoge stoelen. En dan pas ik er ook nog in :-)

En het heleboeltje komt dan op de dieplader voorrijden...  ;D

Spin!

Zo! Het voertuig is gewassen en uitgeruimd...na het eten nog ff met de stofzuiger erdoorheen en dan rest er nog maar 1 ding...

...heelhuids in Utrecht aankomen!  ;D

( p.s. neemt er nog iemand een doekje en wat handy cleaning gadgets mee morgen? Ray? )

www.vm-parts.nl

)()()sT

Het beestje is gewassen...

Hoelaat zijn jullie er?

Gr.