Dit is zo onmetelijk %#@!

Gestart door The Driver, 25-10-2006 16:13:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

haRtV70R

Hmmm.... En ik zit te kijken voor een AWD.... :eusa_doh: :eusa_doh:
[move][/move]

Esveldt


kl64

Gezien je reactie zul je wel niet veel vernomen hebben van eerder gemelde aankomende kosten.
Ik reed gewoon lekker door, pilletje in de kachelradiator, een een beetje nwe olie erop.
Als de awd echt kapot is/gaat merk je gauw genoeg aan de geluiden die hier aan voorafgaan.

The Driver

Ik was op de hoogte dat de haakse overbrenging en de visco een zwak punt is.

Alleen nooit verwacht dat het zou sneuvelen. Buiten hoge bochtensnelheden reed ik altijd rustig met de auto. Anders was de brandstof toch niet de betalen.



Volvo wordt nu toch gefixt. Ik wacht nog even op Maarten, die zou mogelijk een visco voor een goede prijs kunnen regelen.


Hierna gaat de R naar alle waarschijnlijkheid de verkoop in.  Ik zal me dan in de toekomst waarschijnlijk gaan verplaatsen in een VAG oliestoker. Erg jammer, maar is gewoon de meest rationele keuze. 2 jaar garantie en heel wat kosten besparingen op brandstof. Voor het leuke rijden heb ik een E30 320i waarmee ik het circuit op kan.



Al met al wel een zwarte dag in mijn volvo geschiedenis.

Viper850

Citaat van: The V70R Driver op 26-10-2006 11:13:54


Ik zal me dan in de toekomst waarschijnlijk gaan verplaatsen in een VAG oliestoker.



't moet niet erger worden hoor.......

JCviggen

Dat geld dat je er in pompt om'm te repareren zie je wel nooit meer terug. Toch zeker niet als je probeert'm in Belgie te slijten. Geen enkele vraag naar hier :(
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

The Driver

Inderdaad Jan, dat is zo.


Wagen is tegen die tijd 9 jaar oud, onderhuids zo goed als nieuw. Mogelijk proberen in Nederland te verkopen gezien het BPM toch bijna volledig is afgedragen.

Clapton

Citaat van: The V70R Driver op 26-10-2006 13:31:55
Inderdaad Jan, dat is zo.


Wagen is tegen die tijd 9 jaar oud, onderhuids zo goed als nieuw. Mogelijk proberen in Nederland te verkopen gezien het BPM toch bijna volledig is afgedragen.

Als je werkelijk wilt verkopen, en je vraagt een redelijke prijs heb ik mogelijk wel interesse, ondanks dat ik in België woon..

Vertigo

Citaat van: Clapton op 26-10-2006 13:38:26
Citaat van: The V70R Driver op 26-10-2006 13:31:55
Inderdaad Jan, dat is zo.


Wagen is tegen die tijd 9 jaar oud, onderhuids zo goed als nieuw. Mogelijk proberen in Nederland te verkopen gezien het BPM toch bijna volledig is afgedragen.

Als je werkelijk wilt verkopen, en je vraagt een redelijke prijs heb ik mogelijk wel interesse, ondanks dat ik in België woon..
Die V70 van Hugo staat nog op Belgisch kenteken ook...

Clapton

#24
Citaat van: Vertigo op 26-10-2006 13:52:48
Citaat van: Clapton op 26-10-2006 13:38:26
Als je werkelijk wilt verkopen, en je vraagt een redelijke prijs heb ik mogelijk wel interesse, ondanks dat ik in België woon..
Die V70 van Hugo staat nog op Belgisch kenteken ook...

Volgens mij heb ik de auto zien staan in Schoten, met een ET sticker erop....

Turbobiker

#25
Citaat van: Clapton op 26-10-2006 20:51:47
Citaat van: Vertigo op 26-10-2006 13:52:48
Citaat van: Clapton op 26-10-2006 13:38:26
Als je werkelijk wilt verkopen, en je vraagt een redelijke prijs heb ik mogelijk wel interesse, ondanks dat ik in België woon..
Die V70 van Hugo staat nog op Belgisch kenteken ook...
Volgens mij heb ik de auto zien staan in Schoten, met een ET sticker erop....

(ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt de hele tijd de citaten te verprutsen. Je drukt op citeer, scrolt naar onder, voorbij de laatste [/qoute] en begint met typen. Wil je iets inkorten in het citaat (meestal niet onverstandig omdat er meer info in staat dan waar jij op wilt reageren ;) ) dan haal je alleen die tekst weg. Van alle quote-kreten blijf je af. En copy-paste om niet heel irritant 15 berichtjes achter elkaar te zetten... :-* )

@Hugo: echt balen man. Ik hoop dat je er een beetje uit komt. Ga lekker effe een stukkie raggen in je Beemer, lucht zeker op ;D

(Maar het kost stukken minder om er 2wd van te maken. En mag ik je er aan herinneren dat de kans behoorlijk groot is dat je nieuwe VAG-mobiel een fwd is, tenzij je ouders je een beetje redelijke Audi kado doen ;) )
De Tussenpaus

The Driver

#26
Citaat van: Clapton op 26-10-2006 20:51:47
Citaat van: Vertigo op 26-10-2006 13:52:48
Citaat van: Clapton op 26-10-2006 13:38:26
Als je werkelijk wilt verkopen, en je vraagt een redelijke prijs heb ik mogelijk wel interesse, ondanks dat ik in België woon..
Die V70 van Hugo staat nog op Belgisch kenteken ook...
Volgens mij heb ik de auto zien staan in Schoten, met een ET sticker erop....

Erik, dat kan heel goed zijn. Ikzelf woon in Schilde, dorpje ernaast. Mocht je het leuk vinden kan je gewoon even langs Volvo garage Postiaux rijden, die zit in Schoten aan de vaart. Gewoon zeggen dat je Hugo van de R kent en dan zit het wel goed ;)


Haha, nee, een audi komt er dus never nooit. Dan kan ik meteen een PL nemen bij Frisia  ;D.

Turbobiker

(@Mehn: verander jij nu drie berichtjes of alleen die van Clapton en worden dan automatisch de volgende 2 aangepast?)

(mijn hele uitleg aan Clapton slaat nu nergens meer op ::) :( )

@Hugo: dan krijg je dus een onveilige fwd als nieuwe wagen? :eusa_wall: :eusa_whistle:
De Tussenpaus

Derks

Citaat van: Turbobiker op 26-10-2006 21:18:41

(mijn hele uitleg aan Clapton slaat nu nergens meer op ::) :( )


Als jij Clapton en citeren in een zin gebruikt, dan weten de meesten wel waar je het over hebt. :-X


gr derks ;)

mehn

Citaat van: Turbobiker op 26-10-2006 21:18:41
(@Mehn: verander jij nu drie berichtjes of alleen die van Clapton en worden dan automatisch de volgende 2 aangepast?)

Ik wijzig meteen alles, staat ook onder in het bericht ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: