europeantuning

Gestart door nico1, 25-10-2006 20:36:57

Vorige topic - Volgende topic

nico1

dit beiden ze aan, maar ik ben al gechip.  nou zeggen hun dat je hun chip moet nemen, anders kunnen deze prestatie niet.   ik heb ook al de  dp en de uitlaat van ferrita.  klop dit verhaal van hun kan??                                                                                                                                         € 4.500,00
MTE custom software

Grotere turbo (ruil)
Grotere injectors (ruil)
Aluminium intercooler

Aquamist waterinjectie
Walbro highflow benzinepomp 255 lph
HPI luchtfilterkit
Ferrita 2,5" sportuitlaatsysteem
Ferrita 3" downpipe with 100cpi racecatalytic converter
Volvo 850, S/V/C70 T5 +350pk/480Nm   
Volvo 850 T-5R +350pk/480Nm   
Volvo 850, S/V70 R +350pk/480Nm
carbon blauw das mijn volvo nou

YellowBanana

Citaat van: nico1 op 25-10-2006 20:36:57
   dit beiden ze aan, maar ik ben al gechip.  nou zeggen hun dat je hun chip moet nemen, anders kunnen deze prestatie niet.   ik heb ook al de  dp en de uitlaat van ferrita.  klop dit verhaal van hun kan??                                                                                                                                         € 4.500,00
MTE custom software

Grotere turbo (ruil)
Grotere injectors (ruil)
Aluminium intercooler

Aquamist waterinjectie
Walbro highflow benzinepomp 255 lph
HPI luchtfilterkit
Ferrita 2,5" sportuitlaatsysteem
Ferrita 3" downpipe with 100cpi racecatalytic converter
Volvo 850, S/V/C70 T5 +350pk/480Nm   
Volvo 850 T-5R +350pk/480Nm   
Volvo 850, S/V70 R +350pk/480Nm

Verhaal klopt!  :D

M a r c

Dit is de set-up van Jerommeke en er zitten dagen werk in de bijbehorende software. Dus inderdaad zal de hardware alleen dat vermogen leveren wanneer de bijpassende software geinstalleerd is. Wat ik Arno ook per mail heb uitgelegd.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

nico1

vind het alleen jammer dat mijn andere chip er uit moet [rica]  toch weer extra kosten toch??

M a r c

Citaat van: nico1 op 25-10-2006 20:50:19
vind het alleen jammer dat mijn andere chip er uit moet [rica]  toch weer extra kosten toch??

Klopt. Maar daar kan ik helaas niks aan veranderen. De Rica-chip is ook niet geschreven voor al die andere hardware.... gaat niet werken dus.

info@europeantuning.nl

Jeroentjuh

Je kan toch ook al1 de dingen kopen die je nog niet hebt, zelf erop zetten en dan je chip bij Rica laten aanpassen  ;D tis maar net wat je zelf wil

pwassink

Dus jij gaat zeker ook met je braun scheerapparaat bij de philips dealer klagen over de prestaties van je gilette ?  :eusa_pray:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

The Duck

Het klopt.......eerlijke firma met verstand van zaken...maar dat zullen ze bij Rica ook wel hebben.  :eusa_pray:
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

nico1

ok  jammer was te proberen. toch, vond het filmpje wel lekker 100 naar 200  11 sec.

YellowBanana

In het echt nog lekkerder kan ik je zeggen.....  :evil:

nico1

als dat er allemaal op zit.  wat zijn dan de volgende stappen die je nog kan nemen
of praten we dan ov ???er veel $$$$$

JCviggen

Citaat van: nico1 op 25-10-2006 21:05:22

tuurlijk niet
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

YellowBanana

Aanpassen drijfstangen e.d. Meer kan er niet veilig uit het standaard onderblok gehaald worden.

M a r c

Citaat van: nico1 op 25-10-2006 21:05:22
als dat er allemaal op zit.  wat zijn dan de volgende stappen die je nog kan nemen

Voor nóg meer vermogen praat je over nog grotere turbo (Garrett GT-serie of hybrid), gesmede drijfstangen en wederom andere software...

info@europeantuning.nl

mehn

Precieeeees.

En meer info vraag je maar via PB ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: