WAT TE DOEN???

Gestart door haRtV70R, 25-10-2006 21:05:45

Vorige topic - Volgende topic

haRtV70R

Citaat van: M a r c op 25-10-2006 21:37:43
Citaat van: Sbv op 25-10-2006 21:22:13
Tja  een V70 is zeer zeker handig om te hebben met 2 kids ipv een C70. Is de history van de zwarte uit Best geheel bekend ?
Heb je inmiddels gereden met beide ? kijk dan eventueel naar het toe te betalen bedrag etc.

Succes met kiezen, ik hou niet zo van solid black daar je er alles op ziet. Laserblue is gewoon en hele mooie aparte kleur.

Het is Stoneblack en je moet gewoon poetsen!  ;D

Overigens gaat er meer in een C70 dan je denkt. Kofferbak is ruim zat, je moet alleen de grote dingen éérst erin doen. Achterin zit je ruimer dan in mijn 850....

De C70 is niet echt te klijn maar om die kleintjes op de achterbank te krijgen is gewoon waardeloos :eusa_think: EN ik wil gewoon weer is wat anders.. :eusa_whistle:
[move][/move]

M a r c

maar ze zijn toch nog klijn die klijntjes?  Die duw je dan toch zó tussen de stoelen door  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

haRtV70R

Gewoon iedereen thuis laten en alleen rijden, nog beter!! ;D ;D
[move][/move]

elianmars

Citaat van: haRtC70 op 25-10-2006 21:43:58
EN ik wil gewoon weer is wat anders.. :eusa_whistle:

Aha! Daar komt het hoge woord eruit.

Wat een k*t-smoes van die kinderen, zeg.....  ::)

;D ;D ;D ;)

Je bent je auto's wel snel zat, he? Nou ja, zolang je Volvo modellen uitkiest die hier op het forum "mogen komen", is 't goed!  ;D ;D ;)

M a r c

Citaat van: mehn op 25-10-2006 21:22:58
Ik zou een zwarte nemen. Die zwarte heldere koplampen staan niet op een laserblue  :P

Ik heb ze ook in chrome...  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

haRtV70R

Citaat van: elianmars op 25-10-2006 22:07:19
Citaat van: haRtC70 op 25-10-2006 21:43:58
EN ik wil gewoon weer is wat anders.. :eusa_whistle:

Aha! Daar komt het hoge woord eruit.

Wat een k*t-smoes van die kinderen, zeg.....  ::)

;D ;D ;D ;)

Je bent je auto's wel snel zat, he? Nou ja, zolang je Volvo modellen uitkiest die hier op het forum "mogen komen", is 't goed!  ;D ;D ;)

;D ;D ;D Zoals ik vanmiddag al tegen Marc zei, ik ben 28 en heb nu 26 autos gehad... Dus ja, ben ze ''vrij snel beu'' En een goeie smoes om een andere te kopen is altijd handig voor je eigen gemoedsrust :angel: ;D
[move][/move]

haRtV70R

Citaat van: M a r c op 25-10-2006 22:10:13
Citaat van: mehn op 25-10-2006 21:22:58
Ik zou een zwarte nemen. Die zwarte heldere koplampen staan niet op een laserblue  :P

Ik heb ze ook in chrome...  ;D

Kan ik ze ff komen ''omruilen'' ::) :eusa_whistle:
[move][/move]

Eugene

C70 houden voor jezelf, en een V70R FWD voor erbij kopen ;)

AWD zou ik niet doen. Zoals Jeroen al zegt: Zwaar, vreet vermogen en gaat kapot.

If it's not blown, it sucks...

haRtV70R

Nou, ik dacht hier nog wel een paar positieve geluiden te horen :(

A.s zaterdag ga ik naar Emmen om naar de Laser-blauwe te kijken :eusa_drool:
Is de ''ex'' van AlexV70R. Zou een hele mooie moeten zijn!!

Maar echt zoveel trager zijn die AWD's toch ook weer niet?.....En Laser blue is niet geleverd op een FWD... :P
[move][/move]

Emiel

Ik blijf het zeggen, de R van Alex is gewoon goed. AWD systeem is stil, geen bokkende bak etc.

Alleen staan heldere koplampen niet... ;)

Turbobiker

Is gewoon een ronduit snelle bak, je hebt echt wel een gechipte T-5 nodig wil je 'm er uit rijden. Niets mis mee dus. Zeker niet als de wagen ook nog eens zelf gechipt is.

Alleen als je verder wilt is het niet de juiste keuze. En je moet gewoon netjes er mee zijn... ;)
De Tussenpaus

Laserblue

da's dus makkelijk dan, geen van beiden..

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

haRtV70R

Citaat van: Laserblue op 26-10-2006 18:47:08
da's dus makkelijk dan, geen van beiden..

Hoe bedoel je??
[move][/move]

Rudi

Je moet gewoon een liefhebber zijn,heb hem ook zonder aarzeling gekocht.AWD kosten vallen zwaar,maar hij rijd wel heerlijk.Als 4wd je niks zegt zou ik hem niet kopen,maar voor een FWD gaan...en met de juiste tuning gaat een zware auto nog als een speer :eusa_clap:
Dr.Go-Fast...

Laserblue

Citaat van: Rudi op 26-10-2006 21:06:23
Je moet gewoon een liefhebber zijn,heb hem ook zonder aarzeling gekocht.AWD kosten vallen zwaar,maar hij rijd wel heerlijk.Als 4wd je niks zegt zou ik hem niet kopen,maar voor een FWD gaan...en met de juiste tuning gaat een zware auto nog als een speer :eusa_clap:

Ja hij kan stuk...
maar de auto's die problemen hebben zijn vaak wel de auto's die of een redelijk kilometrage hebben, of stevig bereden zijn, of (en vaak de combinatie) meer vermogen hebben dan af fabriek.

En hoeveel awd's zijn er kapot gegaan? hier op het forum hoor je de negatieve verhalen maar als ik monteurs spreek bij de verschillende bedrijven, hebben ze nog nooit één XC of R gezien waarvan de bak of de awd stuk was.
Er rijden duizenden R's en XC's rond en er gaat inderdaad een percentage stuk so what?
dat gaat je turbo ook, daarom ga je toch ook geen NA kopen toch?

Zoek gewoon een goed onderhouden auto die bekend is bij de garage, onderhoud 'm zelf ook goed en rijdt ermee zoals ie bedoeld is. provinciale wegen en geen landweggetjes de bochten afsnijden, dan moet je een Rally wagen kopen. ;)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*