sierstrips dak

Gestart door benvolvo20, 27-10-2006 13:20:16

Vorige topic - Volgende topic

benvolvo20

hallo iedereen

dit is mijn eerste post op de volvo 850 forum. ik heb een volvo 850 sedan uit 1995.
ik heb nu de vraag of iemand weet waar ik van die siertrips die op me dakken zitten, kan kopen.

mehn

Ja in ieder geval bij de dealer, alleen zijn die strips niet goedkoop.
Je zou ook op een sloop/demontagebedrijf kunnen kijken maar dan heb je natuurlijk gebruikte en het is maar de vraag of die veel beter zijn dan je eigen strips ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

benvolvo20

heeft iemand geen reserve meer liggen ofzo??

Snellebaksteen

Als je de zoekfunktie gebruikt staat er ook nog ergens een heel restauratie project met foto's over het zelf opknappen van je sierstrips. Heel eenvoudig en niet duur.

KLIKKLIK
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Eric

Heb nog een set liggen met een paar plekken waar de lak af is.... Deze heb ik destijds door een set van Rima vervangen. Ook deze begonnen snel weer dezelfde blaasjes onder de grijze coating te vertonen.
Denk dat je beste je eigen gewoon weer netjes kunt gaan maken. Is lastig en inderdaad niet goedkoop om een mooie set te vinden. Volgens mij is er wel info te vinden op het forum van mensen die al eens die strips strak gemaakt hebben en hoe ze dat gedaan hebben.
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

benvolvo20

dank je voor die link ik ga het proberen :eusa_clap: