850 estate'95 zwakke punten

Gestart door Rex, 30-10-2006 15:07:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rex

Ik zal mijzelf kort even voorstellen aan de overige leden met goede (auto) smaak.

Mijn naam is Rex, heb jaren als 2e auto een 740 sedan naast de lease-auto gehad maar onlangs is de versnellingsbak dusdanig in de soep gelopen dat repareren niet meer rendabel was. Sinds kort ben ik vader en voor vrouwlief heb ik al menig 850 estate bekeken maar weet eigenlijk niet wat de zwakke punten zijn buiten de airco.

Ik heb nu een handgeschakelde benzine GLT uit jul.'95 op het oog met 280.000 (NAP) km op de teller. Waar moet ik op letten? Ervan uitgaande dat de auto in redelijke staat is, wat mag dat kosten?

Alvast bedankt voor jullie input.

Gr.

Rex

pwassink

Welkom Rex,

Lees dit maar eens door als start / handvest voor je zoektocht : http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=7007.0

Daar staat t meeste wel in genoemd, wil je meer info over een specifiek punt kan je altijd even t "zoeken" knopje bovenin de menubalk benutten, en geloof me er staat hier heel veel informatie in die je anders niet zou zien ..

pwassink

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Fritzie

De zwakste plek in elke Volvo....is de bestuurder die in adoratie zijn vehikel koerst...

Succes met je zoektocht!