Wielsloten? Welke?

Gestart door ewing, 31-10-2006 12:22:49

Vorige topic - Volgende topic

ewing

Vanavond krijg ik op mijn roffel gemonteerd een set 17" Titan-velgen incl. nieuwe banden (215/45/17). Daar ben ik uiteraard zeer content mee  ;D, en wil graag lang genieten van deze schitterende velgen. Dus wil ik niet graag dat ik op een ochtend mijn wagen op blokken terugvindt en mijn velgen foetsie zijn. Het lijkt mij wel een aanrader om wielsloten te monteren/bevestigen. Weet iemand welke ik echter moet hebben? Er zijn nogal verschillende soorten volgens mij.

Ewing  8)

Enno

volvo dealer....heeft passende sloten.....

Racingbrick

Die waren in de aanbieding tijdens de sleuteldag, orig Volvo.

mehn

Ik heb ze nieuw van eBay merk Kleeblatt. Ik geloof een euro of 18 ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

Let op dat ze niet allemaal in de gaten van je velgen passen... hangt van het merk velg af én het merk wielsloten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

ewing

Heb uiteindelijk originele Volvo wielsloten besteld, circa 52 eurie's (excl. BTW).

fearless

Citaat van: ewing op 04-11-2006 13:06:57
Heb uiteindelijk originele Volvo wielsloten besteld, circa 52 eurie's (excl. BTW).

Maar zijn kwalitatief wel erg goed. Die van mij zitten er al een 2 jaar in en nog net zo glimmend.

nickk.

Ik vind het serieus onzin om die dingen te monteren; ik had ook org. volvo. Gisteravond die slotdop kwijtgeraakt, vandaag naar bandenzaak gereden. Hij mepte er een dop 21 op en draaide zo de hele handel los. :eusa_wall:

En daar betaal je dan 60 euro voor..

Richard850

Je moet de autostyle wielsloten hebben, daar kunnen ze nix overheen slagen, omdat de buitenkant gewoon rond is, en de binnenkant, een soort sterretje zit, en je daar het dopje in doet.... Vandaag ook gehaald, kost 42.50.....

elianmars

Citaat van: nickk. op 14-03-2008 17:41:05
Ik vind het serieus onzin om die dingen te monteren; ik had ook org. volvo. Gisteravond die slotdop kwijtgeraakt, vandaag naar bandenzaak gereden. Hij mepte er een dop 21 op en draaide zo de hele handel los. :eusa_wall:

En daar betaal je dan 60 euro voor..

Had je de slotbouten met de ronddraaiende ringen? Lijkt me dat die niet zomaar los te draaien zijn. Als je er iets overheen slaat, draait de ring rond, maar niet de bout.
De sleutels zijn gewoon na te bestellen, als je het nummer van de sleutel nog hebt.

ikke81

er zijn doppen verkrijgbaar waar je alle wiel sloten  mee los kunt krijgen word er op gezet en met een los draaiende beweging draaid de dop op de slot bout en de bout is los

daytonawim

Ik stond laatst bij de banden boer, komt er een patje aan met zijn dikke BMW, voor nieuwe bandjes, ( reed al op slicks)
prijsje gemaakt willen de heren aan de gang:
Vraagt ie beleeft naar de wielmoer sleutel, tja die heb ik niet,
tja wij ook niet en sucses met je banden.

Werdt gelukkig wel verwezen naar een goed las bedrijf die een paar doppen op de moeren kan lassen :-(