Proefrit 850tdi

Gestart door denkweb, 10-12-2002 00:44:10

Vorige topic - Volgende topic

Mellow_yellow

Je kunt toch zeker zelf wel tegen een grapje? Zelf ben je ook nooit bang om een heel adrem antwoord te geven of opmerking te plaatsen. Het was overigens alleen sarcastisch bedoeld.....  :'(

denkweb

CiteerJe kunt toch zeker zelf wel tegen een grapje? Zelf ben je ook nooit bang om een heel adrem antwoord te geven of opmerking te plaatsen. Het was overigens alleen sarcastisch bedoeld.....  :'(

Vooruit dan maar, omdat jij het bent   [smiley=cwm20.gif] [smiley=cwm28.gif]

denkweb

Dat vindt ik nu ook...

Joris_Scholte

Gefeliciteerd Daan, ziet er netjes uit. Ben benieuwd wanneer ik 'm bij Van Amerongen zie staan. En dan bedoel ik op de parkeerplaats voor het kantoor, natuurlijk!

denkweb

Zonder Avis auto's er tegenaan ;-)

Zal wel zien dat ik hem toch uiterlijk aankomende week voor het hek van de oude Magirus kan zetten... lekker de uitrit van de gemeente parkeergarage blokkerend zoals gewoonlijk.

Trouwens mooi gezicht 's ochtends, de vonkenregen die van de trolleylijnen afspat als de eerste stadsbus de remise verlaat...

Reitse

CiteerZonder Avis auto's er tegenaan ;-)

Zal wel zien dat ik hem toch uiterlijk aankomende week voor het hek van de oude Magirus kan zetten... lekker de uitrit van de gemeente parkeergarage blokkerend zoals gewoonlijk.
Je kan ook leren parkeren natuurlijk ;)  :D

CiteerTrouwens mooi gezicht 's ochtends, de vonkenregen die van de trolleylijnen afspat als de eerste stadsbus de remise verlaat...
Dat zal zeker wel ja... overigens kunnen treinen er ook wat van  ;)

denkweb

Ja joh? Nooit op gelet. De enige trein die ik ooit over het damcircuit heb zien gaan was een dieselloc op een dieplader. (die precies voor de GGD door zijn as zakte trouwens, zit nog een kras van in het asfalt...).

Zal dr opletten als er een electr. loc. voorbij komt ;-)

Reitse

Juh... Hebben ze bij jullie nog geen electrische treintjes uitgevonden?? ;D ;D :D :D :P

Joris_Scholte

CiteerZonder Avis auto's er tegenaan ;-)

Trouwens mooi gezicht 's ochtends, de vonkenregen die van de trolleylijnen afspat als de eerste stadsbus de remise verlaat...

Heb je vast nog nooit achter mij gereden als ik trolley mot rijden. Ik vind het een ramp, kan er geen hout van en heb er geen enkele affiniteit mee. Voor elke wissel, kruising of stroomonderbreker in de boveleiding moet je het gaspedaal (die ouwe l#llen noemen het heel stoer "stroompedaal") loslaten, maar dat vergeet ik overal. Gevolg: Enorme vonkenregens. O ja, en als ik tijdens een trolleydienst minder dan twee keer ontspoor is het een wonder. Ik wil gewoon die motor horen, voelen en ruiken!

Reitse

Ontsporen? Je rijdt toch op rubber wielen? Of krijg je het voor elkaar die stroomafnemer los te trekken... :D
En ja, een motor moet je horen, voelen en ruiken!

Joris_Scholte

CiteerOntsporen? Je rijdt toch op rubber wielen? Of krijg je het voor elkaar die stroomafnemer los te trekken... :D
En ja, een motor moet je horen, voelen en ruiken!

Ontsporen heet dat bij ons: met die stokken van de stroomtouwen af raken. Kan gebeuren door te hard rijden, bochten verkeerd nemen, technische mankementen aan de installatie of gewoon domme pech.
En met een echte (diesel)motor rijdt gewoon veel lekkerder.

denkweb

Of gewoon niet kunnen rijden natuurlijk...  :o

Reitse

hehehe... een duel is aanstaande op de circuitdag? ;) :D

Joris_Scholte

CiteerOf gewoon niet kunnen rijden natuurlijk...  :o

De één noemt het zo, de ander vindt het juist weer héél apart....   ;D

Reitse

CiteerDe één noemt het zo, de ander vindt het juist weer héél apart....   ;D
Wie is de één en wie is de ander?? :D