Proefrit 850tdi

Gestart door denkweb, 10-12-2002 00:44:10

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

grmbl.. helaas dooit het ja... veel te weinig natuurijs gezien!

Citeervut = weg (bij Friezen)
niet alleen bij Friezen hoor ;) ;D

george

CiteerGeorge, ben pas vijfentwintig! Pensoien mag ik nog laaaang niet.  ;D
Wat doe je dan je laatste rit? Buitengegooid wegens rijprestaties?
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Reitse

CiteerWat doe je dan je laatste rit? Buitengegooid wegens rijprestaties?
Gescout door Bleeeeeeeekemolen racing?

Reitse

Joris_Scholte

CiteerWat doe je dan je laatste rit? Buitengegooid wegens rijprestaties?

Met laatste rit bedoel ik de laatste rit van de avond.  :P

denkweb

Reitse

Zonde hoor! Een  R vind je niet heel vaak :D

Joris_Scholte

Mooi rood is niet lelijk  ;D

Reitse

Precies! Jammer DW, 2 tegen 1  ;) :D ;D 8)

Joris_Scholte

Hoho, ik blijf onpartijdig in deze discussie  ;D

Mellow_yellow

Was Italiaanse import! 2.0 liter turbo met 'maar' 221 pk of zoiets

denkweb

Ziejewel,  Italiaans rood. Altijd iets mee aan de hand :-)

Fiat, Alfa, Ferrari, Volvo met lichtere motor, altijd wat....

Reitse

Dat had ik zo snel niet gezien.. zie je wel Italianen zijn niet te vertrouwen...  :D ;D ;D :D ;)

denkweb

denkweb

Kom zojuist tot de conclusie dat ik mij nog nooit netjes heb voorgesteld in dit topic, kan het dus eigenlijk ook niet meer achterwege laten nu!

Wie is DenKweb en hoe kom je aan die naam?

Nou, de logische gevolgtrekking bij het bedenken van een domeinnaam.

Daan en Kirsten WEB.
Ondanks alle speculaties in het verleden, sorry mensen, moeilijker is het echt niet.

Sinds kort is de mening van denkweb wel een beetje veranderd.
Per 16 april 2005 is de betekenis gewijzigd in:
Daan EN Kirsten Witjes En Britt ;) onze gezonde dochter met Zweedse naam  ;D Haar website is uiteraard te vinden op het domein, link.

5 jaar geleden kocht ik mijn eerste 850, als opvolger van een Peugeot 305 en later een Volvo 440 1.7GL. Deze voorgangers hebben nog enige tijd na de verkoop doorgereden maar hebben het inmiddels begeven.

Zo ook mijn eerste 850. In December, nu 2 jaar geleden, was er iemand met een Pontiac Transsport in de veronderstelling dat hij voorrang had bij het oprijden van de voorrangsweg en wist deze de achteras van de auto een stukje uit het lood te zetten.

Gelukkig was de verzekering mij goed gezind en kon ik mijn zinnen zetten op een plannetje waar ik al langer mee rondliep. Ik verhuisde sinds kort na de aanschaf van de GLT naar een aangekochte woning, 75 kilometer van mijn werk. Dat zijn dus een hoop kilometers op een dag! Van de verzekeringscentjes kon ik een TDI Sedan uit 1996 overkopen van een particulier, welke nog steeds met weemoed aan de auto terugdenkt, getuige deze links.
Link 1Link 2

Zelf ben ik inmiddels aardig opgeschoten met de upgrades aan de auto, had ik vroeger een hele lijst met wensjes, tegenwoordig is er een lijst met alleen nog duurdere wensen present, de kleine wensjes zijn wel aardig vervuld.

Wat is er zoal aan Routjemobiel gedaan:
- Veerpootbrug
- Heldere koplampen
- Heldere zijpinkers
- Rica tuningchip (verademing, eindelijk terug op +170pk!)
- T5-R interieur (Marc, bedankt!)
 (met van die fijne electrisch bedienbare stoelen van alcantara/leer, met geheugen!)
- Electrische antenne (niemand die het ding nu nog sloopt!)
- Het nodige spuitwerk dankzij het nodige schadeherstel (kleinigheidjes)
- Antlia 15' LM Volvo velgen
- Titan 17' LM Volvo velgen (vers van Wheeltrim, Bert bedankt!)
- Vloermatjes met in gele letters 850

Nog wat dingen in de planning, zoals een HPI kit en banden om op de Titans te plakken ;) Komt dit jaar nog wel goed denk ik zo. En dan zien we wel weer verder!

Het autootje ziet er voorlopig gelikt uit:

Net voor de 400.000km mocht ik mijn rijbewijs nog een tijdje inleveren, snelheid kwam aardig overeen met deze foto:

Helaas mocht Kirsten de 400.000km erop zetten en niet ik, had me er nog zo op verheugd!

Inmiddels de 450.000km er zelf op gezet, dus ik kan er weer een beetje mee leven...

De veroorzaker van de tijd zonder rijbewijs heeft ook zijn straf niet ontlopen:

Kortom, altijd wel iets te beleven.

Over mijzelf:
Ik ben geboren in 1978, momenteel 27 jaar en werkzaam als hoofd alarmcentrale van de centrale meldkamer van het grootste bergingsbedrijf van Nederland. De regio waarover ik de leiding heb omvat het grootste deel van Gelderland en Utrecht. Sinds ik vroeg na het ontstaan van de Volvo 850 Club Nederland lid ben geworden heb ik mijzelf in de positie van Webmaster en inmiddels ook Secretaris weten te vinden. Een geweldig leuke hobby waar veel te veel tijd in gaat zitten  ;D. Maar we doen het nog met plezier!

Ook Kirsten is Volvo-enthousiast, crosst nog in haar Volvo 360GL 2.0I rond (voor zolang het ding het nog doet) en gaat waar nodig samen met Britt mee op de meetings. Ze heeft schijnbaar nog wel wat te stellen met me!

Gelukkig kan deze bejaardenverzorgster goed voor mensen zorgen, dus ik kom niets te kort thuis  ;D (en nu niet weer doordenken!)

Lees gerust eens mijn postings terug op het forum om meer over ons te weten te komen, al zul je er wel even voor moeten gaan zitten vrees ik  ::)