Waarde SC800

Gestart door sjors, 31-10-2006 19:34:51

Vorige topic - Volgende topic

sjors

Hallo,

ik heb nog een SC800 bigfront radio liggen, waar ik niks mee doe. Ik weet alleen niet precies wat het waard is? Ongeveer 100 euro, of juist meer of minder?

Bedankt.

Roel.

haRtV70R

Volgens mij toch zeker MEER :eusa_think:
[move][/move]

thuur

Een SC-800 doet inderdaad zo'n 100 euro. Je kunt m ook gewoon te koop zetten op het advertentieboard hoor ;)

Gr 8)

mehn

Hmm dan moet ik de prijs van de SC-802 nog maar eens heroverwegen :P

;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Freulig

Ik zit er aan te denken om mijn SC-802 met wisselaar zo aan te passen dat er een usb-stick aansluiting aan de voorzijde komt (op een smakelijke manier, niet halfords-achtig). Hiervoor is een klein stukje electronica nodig, en dan kun je er ook MP3's mee afspelen.

Daarna is de waarde zeker 150 euro !

Hen3

Citaat van: Misha op 31-10-2006 21:44:04
Ik zit er aan te denken om mijn SC-802 met wisselaar zo aan te passen dat er een usb-stick aansluiting aan de voorzijde komt (op een smakelijke manier, niet halfords-achtig). Hiervoor is een klein stukje electronica nodig, en dan kun je er ook MP3's mee afspelen.

Een klein stukje electronica?  :eusa_think:

Ten eerste moet je een USB host in je radio zetten en dan ook nog een MP3 speler (want ik neem aan dat je dat wilt). Hoe wil je dat doen? Of heb je kant en klare sets gezien of zo???

Freulig

Citaat van: Hen3 op 31-10-2006 21:47:22
Citaat van: Misha op 31-10-2006 21:44:04

Een klein stukje electronica?  :eusa_think:

Ten eerste moet je een USB host in je radio zetten en dan ook nog een MP3 speler (want ik neem aan dat je dat wilt). Hoe wil je dat doen? Of heb je kant en klare sets gezien of zo???
Ja en nee, geen sets, maar gebruik in mijn 142 een mini-ding met mini-paneltje waarmee je usb sticks kunt afspelen via line-ingang of antenne.
Ben van plan om zo'n ding uit elkaar te halen en te integreren..

sjors

Net even radio getest. Doet het prima, alleen sommige knopjes zijn niet verlicht. een ander dingetje is nog dat ie kraakt als je het volume veranderd. Stof? Of een mankement?

Gr.

-D©©©L-