Nieuwe eigenaar voor T-5R

Gestart door Tom5R, 31-10-2006 20:55:18

Vorige topic - Volgende topic

Tom5R

Waarde forummers!

Het is zover, we hebben afscheid genomen van onze Dark olive T-5R Estate automaat. Na bijna 3 jaar waren we toch weer eens toe aan iets anders. Gelukkig is hij wel naar een liefhebber gegaan. Mocht hij zich melden (hij weet van dit forum),  please geef hem een warm welkom!

Bedankt voor de medewerking en meedenken als er eens iets was en vooral: VEEL PLEZIER EN HEEL WEER THUIS!

Groet,
Tom5R

Vertigo

Citaat van: Tom5R op 31-10-2006 20:55:18
Na bijna 3 jaar waren we toch weer eens toe aan iets anders.
Wat is dat voor anders dan? weer terug naar een Audi A4 2.5 TDI quattro?

Tom5R

Wat een geheugen! (of goed in de 'zoekfunctie' natuurlijk.... ;) Maar nee, die is al een poosje weg, want handgeschakeld. En als je eenmaal een wat vlottere automaat gewend bent wordt je bijna allergisch voor handgeschakelde auto's. Ook voor 4 cilinder motoren trouwens, ben ik achter gekomen.......
Nu een (durf het hier bijna niet te zeggen, maar ben er best erg blij mee) 330d touring automaat/steptronic uit 2000 gekocht. Fijn hoor, een achterklep die niet rammelt etc.!
Vorige maand met de T-5R trouwens nog achter een collega met een nieuwe 530d aangezeten op de Autobahn. Die reed tussen de pakweg 70 en 220 km/h niet bij me weg, ik liep echter ook niet op hem in. Behalve bij de pomp..... Dan is een dikke diesel wel heeeeeeeeel erg lekker!

Hoe dan ook: ik heb wel van de T-5R genoten en hoop (en verwacht) dat de nieuwe eigenaar dat ook zal doen!

Tom

Bliksem

He Tom, ik geniet inderdaad enorm van m'n nieuwe wagen. Binnenkort wordt hij eens helemaal tip top gepoetst zodat ik een paar mooie foto's op het forum kan plaatsen.

Veel plezier met de beamer en mocht je ooit weer terug willen naar de auto met het karakteristieke rammeltje, die van mij is niet te koop ;)

Tom5R

:eusa_snooty: Wat? Nog steeds niet gepoetst? Dáárom heb ik hem niet aan je verkocht!!  ;D Maar goed, leuk te zien dat je hier ook al bent (en al was, had ik nog niet gezien...), ik zal hem toch stiekem een beetje blijven volgen hoor! Goed te zien trouwens dat er ook door medeforummers goed op gereageerd wordt. Nogmaals: veel plezier ermee!

Groet,
Tom(5R)

M a r c

je bedoelt een beemer?  een beamer is een projectie-apparaat  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

t5karel

Citaat van: M a r c op 15-11-2006 09:00:06
je bedoelt een beemer?  een beamer is een projectie-apparaat  ;)
;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.