V70 R AWD 265 pk te koop voor € 12.800,00

Gestart door DurkieBoy, 18-09-2006 15:55:45

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Heb ik geluk gehad, mijn T-5 komt uit (de buurt van) Apeldoorn ;)

If it's not blown, it sucks...

DurkieBoy

Hoe kan dat eigenlijk? Dat slechte imago van Appeldoornse Apeldoornse autohandelaren/bedrijven? Is het op waarheid gebasseert? Wat is er dan vaak mis?
Volvo... the best a man can get...

mehn

Citaat van: DurkieBoy op 25-09-2006 09:29:59
Hoe kan dat eigenlijk? Dat slechte imago van Appeldoornse autohandelaren/bedrijven? Is het op waarheid gebasseert? Wat is er dan vaak mis?

Toeval

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

DurkieBoy

Citaat van: mehn op 25-09-2006 09:33:03
Citaat van: DurkieBoy op 25-09-2006 09:29:59
Hoe kan dat eigenlijk? Dat slechte imago van Appeldoornse autohandelaren/bedrijven? Is het op waarheid gebasseert? Wat is er dan vaak mis?

Toeval
Mmm... ik was eigenlijk op zoek naar sappige verhalen? Rampscenario's? Oplichtingspraktijken? Malafide BV's? Dat werk... ;)
Volvo... the best a man can get...

t5karel

is al weer bijna 3 jaar geleden dat ik hier onze t5 kocht bij deze meneer Boks,eerlijk is eerlijk ik we hebben helemaal niets noppes nada problemen met de wagen gehad.over de inruil waren we er snel uit.geen getouwtrek van;ja maar.......... .niks van dat alles :eusa_snooty:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

The Duck

Nee niet gebaseerd op toeval. Kijk maar eens waar in nederland de meeste niet bij de Bovag aangesloten autohandelaren zitten...........................juist ja in de hoek Apeldoorn. Hoe dat komt? Veel import van auto's uit duitsland.  :eusa_snooty:
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

HansT5R

Er schijnen daar in de buurt nogal wat -gebruikte auto met lage kilometerstanden- "ïmporteurs"te zitten. Maar dat hoeft niks te betekenen natuurlijk.

pwassink

Hier in de regio (minder als een half uur ervandaan)

Geldt ook OEH! als iemand vertelt dat hij daar aan het shoppen is.

Maar je zou kunnen zeggen ervaringen uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst ?

Of ben ik nu echt cynisch ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

VELTMAN

Op zich niet duur maar ik heb altijd wel begrepen dat deze auto's veel problemen heb met het differntieel en dat ze veel vermogen verliezen op de aandrijflijn. Ik ken iemand met een dergelijke auto die mij op de snelweg niet bij kan houden met mijn S70 T5

Racingbrick

Flink wat kiliometers achter de kiezen, en de prijs is een meeneemprijs...
Ik zou hem niet durven kopen voor dat geld moet ik zeggen.