Brutale roof

Gestart door b0nkolok, 01-11-2006 14:58:33

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Ze moeten jullie wel hebben Jan, in Spanje moest jij al min of meer 'vluchten'...

Suc6 R mee!
No shirt no shoes, no pinball

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

b0nkolok

Nieuwe ruit zit erin, ruitgruis eruit (hoop ik). Was een rot herrie met dat plastic scherm, vooral met die regen, en ik zag ook nog bijna niets. Nu de assurantiemunt nog.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

M a r c

Citaat van: Erik Klaren op 01-11-2006 21:53:26
Spullen erin of niet...handen af van andermans eigendommen. Kan hier zo pissig van worden!!

Succes...hoewel ik verwacht dat verzekeraars je zullen verwijten dat spullen in zicht lagen.....

Hoe lullig ik het ook voor Jan vindt; maar juist omdat héél veel diefstallen juist zó plaatsvinden gaat de premie ieder jaar omhoog... voor ons allemaal. En dan kun je wel leuk stellen "handen af van andermans eigendommen". Heel leuk gezegd, maar ik denk dat de gemiddelde dief hierom lacht, die lappen nu juist alles wat niet mag aan hun laars en zijn net op zoek naar die wagens waar iets waardevols in ligt. Dus moeten wij zelf er zoveel mogelijk aan doen om te voorkomen dat het gebeurt. En om dan juist in A'dam je handtas in het zicht te laten liggen voldoet bij mij niet aan het predikaat "preventieve maatregelen"... Nogmaals: erg vervelend en niet tof. Maar dit soort snelkraakjes gebeurt altijd op deze manier.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

Citaat van: M a r c op 02-11-2006 15:07:41
Dus moeten wij zelf er zoveel mogelijk aan doen om te voorkomen dat het gebeurt.

dit is idd lullig.
en helaas leven we ook nog eens in een tijd dat de één niet meer voor de ander opkomt.
ieder dopt zijn eigen boontjes maar...
de enige doeltreffende actie die je hiertegen kan ondernemen is het heft in eigen handen nemen.
liquideren zo'n gasten, en er verder geen woord aan spenderen. ;)

breakman

echt k*t !!

ik hoop dat afhandeling met verzekering meevalt. In grootsteden mag je echt nooit iets in je wagen laten liggen  :eusa_wall: of we het nie belachelijk vinden of niet om zo te gaan leven het moet gewoon. Men roffeltje staat veel in Brussel centrum en ik haal alles eruit zelfs een leeg pakej sigaretten of zo kan aanleiding geven tot inbraak dus ... oppassen maar !!

succes nog

clovis1979

dat is K.. dat is ons 4 jaar geleden gebeurd in frankrijk.
alles was weg  en dat in zuid frankrijk dus hoe komt je terug. gelukkig was kees t5 (mijn schoonvader) erom ons te helpen

Dynomite

Tegenwoordig stelen ze veel meer GPS´en.En als je denkt van ik heb een zuignap en leg hem in het handschoenenkastje  dan zien ze nog aan de afdruk van je zuignap op het raam dat je er eentje hebt...En als je de  :police: nodig hebt zijn ze d´r niet!Maar om onschuldige burgers lastig te vallen zijn ze d´r altijd! Vraag maar aan m`n pa alias Clapton ;D
Yo mensen! C 70 rulezzzz! Ride it hard and flat out!!!
Go and get NFS Most Wanted! That r sum hot rides...

Turbobiker

Euh, Clapton, we krijgen net de tip dat jij met de politie te maken hebt (gehad)... :eusa_whistle:

Leg eens uit? :eusa_eh:

;D
De Tussenpaus

Ties

Klote voor je Jan. Dat ze het lef hebben!
Hoorde vanmiddag dat bij een kennis van me de originele R32 wielen (3500eu per set) onder zijn golf vandaan zijn gejat! En dan nog wel met de originele krik en ook nog op zijn eigen oprit!! Ze hebben g#dver toch van je spullen af te blijven joh!

Scooby Doo

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Goede raad is snel gegeven, maar in 95% van de auto's ligt wel iets.
Soms kan je bij een korte stop beter de auto los laten, blijven ze er makkelijker af. (of je ruit heel) :eusa_think:

Ik krijg er verdomme he sc#*$t van. :eusa_sick:

Succes.
Puppy Power!!!

denkweb

Wie neemt er nu een handtas mee naar Amsterdam?     

:eusa_snooty:

:police: versus  :angel:

Clapton

Citaat van: Turbobiker op 02-11-2006 21:16:15
Euh, Clapton, we krijgen net de tip dat jij met de politie te maken hebt (gehad)... :eusa_whistle:

Leg eens uit? :eusa_eh:

;D

Lees topic " Ben nog steeds een beetje boos " maar.

Overigens denk ik dat die kleine van mij een verdwaalde boete bedoeld die ik wel eens heb gehad...  :D

Kris

Dus moeten wij zelf er zoveel mogelijk aan doen om te voorkomen dat het gebeurt. En om dan juist in A'dam je handtas in het zicht te laten liggen voldoet bij mij niet aan het predikaat "preventieve maatregelen"...

Mag ik hier nog aan toevoegen voor met name de estate bezitter ook wat aandacht aan de kofferbak besteden.... De bagageafdekhoes is niet afdoende... :eusa_think: Het feit dat die afdekhoes dicht is kan al aanleiding zijn te vermoeden dat er iets van waarde onder zit.
Concluderend: als je niets te verbergen hebt, laat dat dan zien. Ook evt dashboardkastje open laten.
(wel even het lampje uit zetten  ;))
Is het een vogel...?? Is het een vliegtuig...?? Nee het is een VOLVO!!

Domaso

Citaat van: Kris M op 03-11-2006 07:36:25

Dus moeten wij zelf er zoveel mogelijk aan doen om te voorkomen dat het gebeurt. En om dan juist in A'dam je handtas in het zicht te laten liggen voldoet bij mij niet aan het predikaat "preventieve maatregelen"...

Mag ik hier nog aan toevoegen voor met name de estate bezitter ook wat aandacht aan de kofferbak besteden.... De bagageafdekhoes is niet afdoende... :eusa_think: Het feit dat die afdekhoes dicht is kan al aanleiding zijn te vermoeden dat er iets van waarde onder zit.
Concluderend: als je niets te verbergen hebt, laat dat dan zien. Ook evt dashboardkastje open laten.
(wel even het lampje uit zetten  ;))

Alles uit de roffel halen en 'm niet op slot doen. Misschien zelfs je deur op 'n kier zetten. Je krijgt in Nederland soms de indruk dat je als slachtoffer steeds de zwarte piet krijgt. Eigenlijk moet het andersom zijn: de dader moet de zwarte piet krijgen!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!