Code 3-2-5 & 2-3-2 ?

Gestart door markbos4, 01-11-2006 21:13:44

Vorige topic - Volgende topic

markbos4

Hallo, ik ben nieuw op dit forum, maar heb toch hier en daar al een beetje gezocht naar het uitlezen van storingcodes. Nu heb ik dit gedaan bij mijn 850 en hier komen de volgende codes uit: 3-2-5 en 2-3-2. Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik kon het niet vinden op de site. Het betreft trouwens een 850 T5 uit 1994.

Alvast bedankt,

Mat

mehn

Citaat van: markbos4 op 01-11-2006 21:13:44
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, maar heb toch hier en daar al een beetje gezocht naar het uitlezen van storingcodes. Nu heb ik dit gedaan bij mijn 850 en hier komen de volgende codes uit: 3-2-5 en 2-3-2. Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik kon het niet vinden op de site. Het betreft trouwens een 850 T5 uit 1994.

Alvast bedankt,

Mat

Welk gat?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

@®-

uitleg code 2-3-2http://www.volvospeed.com/DTC/a2_232.php

Ik heb deze ook geregeld bij mijn T-5 maar nog nooit de oplossing kunnen vinden, het gekke is dat het bij mij voor komt als het kouder wordt. Dan reset ik de code en is het weer een tijdje weg, ook krijg ik vaak code 2-3-1 erbij. Alles in A2.

Ik denk (maar dat is mijn gevoel) dat het met de Lambda sonde heeft te maken, en dan de voor verwarm element in de Lambda sonde  :eusa_think:

markbos4

mehn

Ik zou ze ook eerst ff resetten en kijken of ze terugkomen.

3-2-5: ECU memory loss

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jeroentjuh

3-2-5 Geheugenverlies - Ooit met een lege accu gestaan? Verder nix bijzonders.....
2-3-2 Adabtieve lambda regeling stationair onder- of bovergrens - Kijk ff alle vaccuumslangen na, vooral die aan de zijkant van het spruitstuk, aan de distributiekant......

markbos4

Okee mannen, bedankt voor de info!

Groeten, Mat