Blingbling of straight!?

Gestart door Fritzie, 01-11-2006 21:59:50

Vorige topic - Volgende topic

Fritzie

Volvopiloten!

Ben ik nou de enige die zijn Volvo het liefst puur nuttigt, dus zonder uitjes of saus zoals spoilers, brede sloffen, verlagingssetjes etc...?
Ik zie op dit forum zoveel mensen die hun auto (in mijn ogen, dus excusez le mot) dusdanig toetakelen dat ze hem in Zweden welhaast niet meer zouden herkennen.
Begrijp me goed, ieder zijn meug maar ik vraag me gewoon af of er ook nog puristen zijn die hun roffel zonder opsmuk over 's heren wegen navigeren.

Ben benieuwd!

pwassink

Citaat van: Erik Klaren op 01-11-2006 21:59:50
Volvopiloten!

Ben ik nou de enige die zijn Volvo het liefst puur nuttigt, dus zonder uitjes of saus zoals spoilers, brede sloffen, verlagingssetjes etc...?
Ik zie op dit forum zoveel mensen die hun auto (in mijn ogen, dus excusez le mot) dusdanig toetakelen dat ze hem in Zweden welhaast niet meer zouden herkennen.
Begrijp me goed, ieder zijn meug maar ik vraag me gewoon af of er ook nog puristen zijn die hun roffel zonder opsmuk over 's heren wegen navigeren.

Ben benieuwd!

Eeeh ja ..

Ik heb zelfs geen spoilers of dakrails ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

-D©©©L-

Sterker nog, er zijn zelfs uitvoeringen die met spoilers, verlagingsset en brede sloffen de fabriek uit rijden.
Dat noemen ze dan 850 T-5R of 850 R , en die lust ik graag puur  ;)

Fritzie

Mm...okee....voor mijn beurt gesproken...en ik maar denken dat Volvo alleen maar degelijke gezinsbolides de wereld in stuurt. Eerst maar eens wennen aan mijn eigen "brave" TDi....overmorgen te leveren....en misschien eens voorzichtig proeven aan wat sneller geweld.

The Saint

Hoi Erik,

De meeste 'uitjes en saus' zijn bij mij (en vele anderen) standaard hoor. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Ik vind het juist erg meevallen met het 'Halfords tunings' -gehalte hier. De meeste tuning die ik voorbij zie komen vind ik juist ingetogen en stijlvol. Dit itt veel andere merken/auto's...

The Saint, die nog origineel rondrijdt..  :) (owkee owkee, de XC grille en een veerpootbrug  ;))
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

Overigens gaan die Zweden echt helemaal los met Volvo's ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rudy-M

Ach, ieder heeft zijn/haar auto liefst zo uniek mogelijk. Het begint al met het kopen van een 850. En inderdaad de heeft de wagen liever puur en de ander met een saus(je).

Ik zelf heb een R. Optisch zullen er alleen nog de Pegs onderkomen en ze zal nog iets gaan zakken (heeft vaak neus omhoog, ziet niet uit). Voor de rest wil ik meer technisch gaan tunen. Is ook gewoon leuk.

Ik heb wel weer de oranje zijknippers teruggeplaatst. Ik heb nl. geleerd dat kleur terug moet komen. Ik heb een oranje Kipling-gorilla aan de spiegel hangen, dus vandaar ;D

fearless

Turbobiker

Citaat van: pwassink op 01-11-2006 22:03:35

Ik heb zelfs geen spoilers of dakrails ..

mee eens

(maar dan wel de motor even heeeeeeel erg goed aanpakken ;D )
De Tussenpaus

Turbobiker

Citaat van: Erik Klaren op 01-11-2006 21:59:50
Volvopiloten!

Ben benieuwd!

Ik rijd nu 'gedwongen' al een week of twee in een standaard T-5. Rijdt eigenlijk gewoon veel beter in het dagelijks verkeer dan een aangepakte T-5. Turbo pakt tenminste normaal op, je kunt gewoon superlomp over drempels. Hoeft niet zo heel veel rekening met stoepranden te houden met parkeren. Je kunt niet zo laat remmen dus je rijdt netter en rustiger. Helemaal niet slecht :angel:

Maar ik wil mijn Estate terug :evil:
De Tussenpaus

Fritzie

Zie je nou...back to basic! Die Volvo's rijden standaard al zo geweldig....

Turbobiker

Citaat van: Erik Klaren op 01-11-2006 22:24:08
Zie je nou...back to basic! Die Volvo's rijden standaard al zo geweldig....

Misschien kan ik je interesseren in een rondje meerijden in een niet zo heel standaard T-5? ;)
De Tussenpaus

Johann

JaapT-5

Ik houd'm origineel; straight!

Van buiten omdat ik de 855 "MkII" zonder rails en achterspoiler van een bijzondere schoonheid vind.
Motorisch blijft-ie origineel omdat 200+ PK meer dan genoeg is om +120 te rijden  ::) èn omdat ik zodoende verwacht lang met de motor te doen en dus lang van het prettige uitzicht op die prachtige buitenkant kan genieten.
Eigenlijk hoef ik geen andere auto meer...

Oja, heb'm een heel klein beetje opgeleukt (vind ik) 'r zit een (S) sticker op de achterkant, en 'n kentekenplaathouder van een zweedse dealer.
De auto is nog noooit in Zweden geweest.  ;D
Volvo XC70 2.5 T GT 416 02/2006 (vinterbil 1)
Volvo C70 2.0T MT Convertible 445 04/2001 (sommarbil)

Turbobiker

Citaat van: JaapT5 op 01-11-2006 22:43:56
Oja, heb'm een heel klein beetje opgeleukt (vind ik) 'r zit een (S) sticker op de achterkant, en 'n kentekenplaathouder van een zweedse dealer.
De auto is nog noooit in Zweden geweest.  ;D

:eusa_naughty:
De Tussenpaus