Ramen tinten

Gestart door CeeBee, 03-05-2006 20:29:01

Vorige topic - Volgende topic

CeeBee

Hoe het ook moge zijn, ik ga zaterdag een onnodige verkleuring die het uitzicht belemerd in m'n gezichtsveld, laten aanbrengen op alle ruiten van m'n R (behalve de voorruit).

Hier alvast een geshopte voorproef.............
Met dank aan MarkoC70t5.

Nu:

Straks:

Gewoon netjes, niet te limo achtig.
V70N 2.5T AWD

IRH

Dat gaat er dapper uitzien, staat ook nog op mijn lijstje.
Waar laat je het doen en wat zijn de kosten?

CeeBee

Ik moet afreizen naar Oosterhout, daar zit Klaassen windowfilm.

De prijs?
Weinig, heel weinig. ;D
Er is een zeer grote korting bedongen, door een tevreden klant van mij.

Tja, kon ik geen nee tegen zeggen.

www.klaassenwindowfilm.nl
V70N 2.5T AWD

IRH

Ik geloof dat ik nog even moet doorsparen.... :-\

Vertigo

Citaat van: IRH 855 op 04-05-2006 12:27:06
Wil het ook laten doen, maar ik ga voor een duits bedrijf hier net over de grens. Achterste ramen + achterruit 70 euro.
Met voorste ramen erbij slechts ietsje duurder. Dat bedrijf levert er ook TUV-goedkeuring bij, ook voor de voorste ramen.
Een kennis van me laat daar regelmatig ramen tinten voor het autobedrijf waar hij werkt, schitterend resultaat.

M a r c

Ook een langdurig resultaat dan? Want de prijs wordt mede bepaald door de kwaliteit van de folie. Je kunt wel leuk 70 euro betalen, maar als het dan binnen 2 jaar al gaat scheuren of rimpelen vind ik het geen koopje...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

IRH

Citaat van: Vertigo op 04-05-2006 13:14:01
Citaat van: IRH 855 op 04-05-2006 12:27:06
Wil het ook laten doen, maar ik ga voor een duits bedrijf hier net over de grens. Achterste ramen + achterruit 70 euro.
Met voorste ramen erbij slechts ietsje duurder. Dat bedrijf levert er ook TUV-goedkeuring bij, ook voor de voorste ramen.
Een kennis van me laat daar regelmatig ramen tinten voor het autobedrijf waar hij werkt, schitterend resultaat.
Kijk dat zijn weer betere berichten.....als het van goed kwaliteit is tenminste. Wanneer ga je, wellicht kunnen ze er gelijk 2 doen.;D

Vertigo

Citaat van: M a r c op 04-05-2006 14:01:50
Ook een langdurig resultaat dan? Want de prijs wordt mede bepaald door de kwaliteit van de folie. Je kunt wel leuk 70 euro betalen, maar als het dan binnen 2 jaar al gaat scheuren of rimpelen vind ik het geen koopje...
schijnt goed te zijn. Tegen de tijd dat ik het echt erop laat zetten informeer ik wel verder. Weet ook nog niet precies waar dat is.
Maar die kennis van mij heeft dat een paar jaar op zijn (inmiddels verkochte) auto gehad, naar volle tevredenheid. Ik heb die auto zelf nooit gezien overigens.

elianmars

Ik geloof dat 't op onze wagen ook niet verkeerd zal staan, zie m'n onderschrift.....  ;D 8) 8)

mehn

Citaat van: elianmars op 04-05-2006 20:22:19
Ik geloof dat 't op onze wagen ook niet verkeerd zal staan, zie m'n onderschrift..... ;D 8) 8)

Is dat niet een beetje érrug laag?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 04-05-2006 20:26:04
Ik geloof dat 't op onze wagen ook niet verkeerd zal staan, zie m'n onderschrift..... ;D 8) 8)

Nee hoor. Rijdt nog prima. Nergens last van.

;D ;D ;D

mehn

Citaat van: elianmars op 04-05-2006 20:29:38
Citaat van: mehn op 04-05-2006 20:26:04
Nee hoor. Rijdt nog prima. Nergens last van.

Volgens mij ligt de raamfolie in de kofferbak, en dan niet 1 rolletje ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Ik geloof dat 't op onze wagen ook niet verkeerd zal staan, zie m'n onderschrift.....  ;D 8) 8)

Denk dat het ook wel mooi staat.  ;D

CeeBee

Nou, het zit erop!

De folie dus.

Zie hier het resultaat.
Voor.

Na.

En bij de vakman voor de deur.
www.klaassenwindowfilm.nl

Vanavond nog een paar plaatjes door een echte fotograaf laten maken.
We gaan straks een combi photoshoot maken, MarkoC70T5 heeft nieuwe wielen............................. 8)
V70N 2.5T AWD

Marc O.

Ziet er netjes uit. Niet te donker, niet te licht. Heel mooi!
...The Nile isn't just a river in Africa...