verlichting knoppen SC-805

Gestart door ief, 06-11-2006 11:59:00

Vorige topic - Volgende topic

ief

In mijn SC-805 brandt de verlichting achter de knoppen niet meer, echter het venster m.b.t. radiofrequenties wel.
Weet iemand of de radioverlichting gezekerd is in de radio toevallig?
Even voor de duidelijkheid, er is een Parrot bluetooth carkit gemonteerd met behulp van ISO connectoren. Alles werkt naar behoren, echter hoorde ik het geluid van een zekering die kapot sprong, althans zo'n zelfde geluid.
Normaliter dimt de verlichting mee met de dashboardverlichting.

Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

mehn

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 06-11-2006 11:59:00
In mijn SC-805 brandt de verlichting achter de knoppen niet meer, echter het venster m.b.t. radiofrequenties wel.
Weet iemand of de radioverlichting gezekerd is in de radio toevallig?
Even voor de duidelijkheid, er is een Parrot bluetooth carkit gemonteerd met behulp van ISO connectoren. Alles werkt naar behoren, echter hoorde ik het geluid van een zekering die kapot sprong, althans zo'n zelfde geluid.
Normaliter dimt de verlichting mee met de dashboardverlichting.

Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag.

Ik denk eerder dat er een lampje stukgegaan is...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

jpost

Na een jaar of 10 gaan de lampjes kapot.
Met enige handigheid met een soldeerbout zijn ze wel te vervangen. Ik heb het laatst nog gedaan bij een SC-801.
Echter, als alle verlichting ineens kapot is, dan is dat natuurlijk wel vreemd. In mijn SC-801 zitten een stuk of 5 lampjes. Die gaan natuurlijk niet zomaar allemaal teglijk stuk.

Freulig

In de SC-802 kun je ze gewoon vervangen, heeft een bajonet-fittinkje. Dealer heeft ze volgens mij niet. Maar je kunt gewoon het lampje uit de fitting trekken en deze bij de betere automaterialenhandel halen.

Emiel

Als je de papegaai er nu ns tussenuit haalt er weer orgineel maakt qua bekabeling?

Aangezien je de Parrot tussen de bekabeling monteert zou ie best wel ergens een signaal niet doorgeven.

ief

Dank voor de nuttige tips zover, ik heb weer wat te doen... 8)
Volvo 850 Clublid

Nick V70

Ivo, heb je een foto van de positie van je Parrot? Ga volgende week Parrot en TT300 plaatsen. De sc805 heeft de plaats ingenomen van een saaie Sony (vorige eigenaar). En van Marco tweetertjes voor de d-stijlen gekocht. Zitten er nu ook in.
Vrijdag as. wordt de V70 afgeleverd. kennie wachtuh  ;D
V70 25D aut., bj. 2000, 147K
My swedish redhead

ief

Citaat van: Nick Brabo V70 op 17-01-2007 20:57:10
Ivo, heb je een foto van de positie van je Parrot? Ga volgende week Parrot en TT300 plaatsen. De sc805 heeft de plaats ingenomen van een saaie Sony (vorige eigenaar). En van Marco tweetertjes voor de d-stijlen gekocht. Zitten er nu ook in.
Vrijdag as. wordt de V70 afgeleverd. kennie wachtuh  ;D
Had je al bij de te koop sectie gekeken?
Volvo 850 Clublid

Nick V70

"Had je al bij de te koop sectie gekeken?"

Uh, ja.  :eusa_think:
En wat had ik moeten zien?
My swedish redhead

Nick V70

Bij mij net andersom: verlichting knoppen werkt wel, maar de display niet.
Heeft iemand een oplossing? Alles al nagezocht, niets kunnen vinden  >:(

Nick Brabo V70
My swedish redhead

ief

Citaat van: Nick Brabo V70 op 18-01-2007 13:35:41
"Had je al bij de te koop sectie gekeken?"

Uh, ja.  :eusa_think:
En wat had ik moeten zien?
Stomstomstom :eusa_doh:...ik dacht dat er een foto van het interieur bij stond...maar niet dus. Ik stuur je er wel een foto van.
Volvo 850 Clublid

Nick V70

Ivo, foto heb ik al van je binnen via PB. Thnx.
Maar mijn vraag was in deze: hoe los ik het probleem op van de niet werkende display-verlichting?
My swedish redhead

Nick V70

Ik had al eerder gereageerd op deze topic: de rijstekorrel lamp van de display was defect. Vervangen en klaar! Kosten: 0,80.

Ook het plaatsen van de Parrot ging probleemloos en de voeding van de TT300 heb ik gehaald van de radio. Nu is dat snoertje ook mooi weggewerkt.
My swedish redhead