Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

Walter

als ze zo mooi is zijn er best vakgebieden waar ze veel geld mee kan verdienen en waar ze mannen en vrouwen ontmoet die ook veel verdienen. het enige dat ze dan regelmatig schoon hoeft te maken zijn haar mondhoeken. Voor de schoonmaak in huis kan ze iemand inhuren, misschien wil die haar pakje laten liggen zodat die gebruikt kan worden voor haar eigen werk

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Thys

michiel

Hij is echt geweldig.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Marc O.

http://www.27bslash6.com/strata.html

Even de mail-discussie helemaal doorlezen ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

;D ;D ;D

Net bijna gestikt in m'n boterham :P

Snellebaksteen

;D :eusa_clap: ;D

Geniaal.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Chris

V70 classic

Citaat van: Marc O. op 17-12-2010 12:32:55
http://www.27bslash6.com/strata.html

Even de mail-discussie helemaal doorlezen ;D

Een beetje e Ton Mabe constructie
Gewelding

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Ben

My ex-wife started taking flying lessons about the time our divorce started and she got her license shortly before our divorce was final, later that same year.
Yesterday afternoon, she narrowly escaped injury in the aircraft she was piloting when she was forced to make an emergency landing in Southern Tennessee because of bad weather.
Thank God our kids were with me this weekend.
The NTSB issued a preliminary report, citing pilot error: Judy was flying a single engine aircraft in IFR (instrument flight rules) conditions while only having obtained a VFR (visual flight rules) rating.
The absence of a post-crash fire was likely due to insufficient fuel on board.
No one on the ground was injured.
The photograph below was taken at the scene and shows the extent of damage to her aircraft.
She was very lucky.

photo of the accident

elianmars

Citaat van: Ben op 17-12-2010 21:56:46
My ex-wife started taking flying lessons about the time our divorce started and she got her license shortly before our divorce was final, later that same year.
Yesterday afternoon, she narrowly escaped injury in the aircraft she was piloting when she was forced to make an emergency landing in Southern Tennessee because of bad weather.
Thank God our kids were with me this weekend.
The NTSB issued a preliminary report, citing pilot error: Judy was flying a single engine aircraft in IFR (instrument flight rules) conditions while only having obtained a VFR (visual flight rules) rating.
The absence of a post-crash fire was likely due to insufficient fuel on board.
No one on the ground was injured.
The photograph below was taken at the scene and shows the extent of damage to her aircraft.
She was very lucky.

photo of the accident

;D ;D ;D ;D :eusa_clap: :eusa_clap:

UserID6342

Geweldig Ben, meteen doorgestuurd naar Esje, die ik altijd heks noem ;D

antraciet

lees m nu pas  ;D ;D ;D ;D

haasje

Citaat van: antraciet op 17-12-2010 22:12:50
lees m nu pas  ;D ;D ;D ;D

Hoezo pas, hij staat er nog geen 20 minuten op hoor ;D

FrankM

Een stadsjongen is voor enkele dagen op bezoek bij zijn oom op het platteland, een rijke boer. Gedurende twee dagen vertelt de boer aan zijn neef alles wat er op en rond de boerderij te beleven valt, maar daarna weet hij niet goed meer wat te vertellen. Hij merkt dat z'n neef zich wat begint te vervelen en geeft hem een jachtgeweer en enkele honden mee.

De jongen vertrekt de bossen in en komt na een paar uur terug.

'En hoe was het?' vraagt de boer.

'Geweldig,' zegt de stadsjongen, 'heb je nog meer honden?'

FrankM

Een man in Eindhoven belt zijn zoon in Parijs daags voor Kerstavond en zegt

"Ik vind het vreselijk om je dag te verpesten maar ik moet je vertellen dat je moeder en ik gaan scheiden, vijfenveertig jaar ellende is genoeg."

Waar heb je het over schreeuwt de zoon.

We kunnen elkaar niet meer luchten of zien zegt de vader, wij worden ziek van elkaar,

het maakt me al beroerd om erover te praten, dus vertel jij het je zuster in Londen maar.

De zoon belt als de bliksem zijn zus die zowat explodeert aan de telefoon.

Er wordt om de sodemieter niet gescheiden schreeuwt ze, ik regel dit wel.

Ze belt Eindhoven en gilt tegen haar vader ER WORDT NIET GESCHEIDEN.

Je doet helemaal niks voor dat ik er ben.

Ik bel mijn broer terug en wij zijn er morgen en voor die tijd doe je helemaal niks, versta je.

De vader hangt de telefoon op. Grijnst tegen zijn vrouw en zegt "Zo, da's geregeld.

Ze zijn met Kerst hier en ze betalen zelf de reis ".