Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Citaat van: Ben op 17-12-2010 21:56:46
My ex-wife started taking flying lessons about the time our divorce started and she got her license shortly before our divorce was final, later that same year.
Yesterday afternoon, she narrowly escaped injury in the aircraft she was piloting when she was forced to make an emergency landing in Southern Tennessee because of bad weather.
Thank God our kids were with me this weekend.
The NTSB issued a preliminary report, citing pilot error: Judy was flying a single engine aircraft in IFR (instrument flight rules) conditions while only having obtained a VFR (visual flight rules) rating.
The absence of a post-crash fire was likely due to insufficient fuel on board.
No one on the ground was injured.
The photograph below was taken at the scene and shows the extent of damage to her aircraft.
She was very lucky.

photo of the accident

Ik kom niet meer bij!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

viking_in_shorts

Why was Santa's little helper depressed?

Because he had low elf esteem.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

michiel

Waarschijnlijk heel grappig maar ik kan het, ondanks goede ogen, niet lezen. Is niet klikbaar.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

antraciet

jawel hoor klik afbeelding bekijken en vergroten  ;)

thijsj

ulkeman

beetje overdreven briefje of niet ? je zult maar zo werkgever hebben.....

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Eric

Citaat van: ulkeman op 04-01-2011 15:46:32

Och.... kan me er toch wel iets bij voorstellen...
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Walter

Citaat van: ulkeman op 04-01-2011 15:46:32

er zal waarschijnlijk wel het eea aan voorafgegaan zijn... Dan snap ik het wel, als lief vragen niet helpt, dan maar lelijk

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

joebar

We kunnen er ook even langs rijden om de asbakken te legen...
Callcenters zijn sowieso werkgevers waar je als oud vuil wordt behandeld....

Adres                          Telefonisch bereikbaar       Directie secretaresse

Randstad 22 12              1316 BX Almere             

Directie                        Directie                               

Dhr. J. Nijs                    Dhr. D.J.F. Nijs                     

Acquisitie & Purchase      Finance & Operations           

036-7116111                036-7116112                       

jnijs@call2day.nl   

Teddy81

Haha geniale brief! Ik kan me er heel goed wat bij voorstellen. Hier lopen ook een paar eikels die denken dat alle regels op anderen van toepassing zijn behalve op hun. Aanpakken dat tuig!

Soms voel óók ik me hier een politieagent die voorzien is van zijn eigen handboeien.

Zo dat is eruit! ;D

UserID6342

Wat een lulletje rozenwater zeg die J. Nijs.  Erg verstandig ook van hem om zo'n brief rond te sturen. Nu hoop ik dat er daar een paar mensen werken die slimmer zijn als de gemiddelde callcentermedewerker, maar als hij mij als werknemer had had ik 'm recht in zijn bek uitgelachen en expres uitgedaagd om mij eruit te krijgen. Schoonmaakbedrijf inhuren en kosten verhalen op de rokers, forget it pipo !

A) Lulletje kan helemaal niemand ontslaan om het niet geheel naleven van de huisregels.
B) Ontslag zal altijd bekrachtigd moeten worden in deze door een kantonrechter, want er sprake van een conflictsituatie.
C) Werknemer zal uiteindelijk ontslagen worden, maar gaat lulletje wel zwaar geld kosten en belangrijker de gehele maatschappij ook ivm WW-uitkering.

Kortom een stomme brief, die een leidinggevende al zeker niet moet laten circuleren onder zijn personeel.

Teddy81

Je bereikt inderdaad niets met zo'n brief, maar het geeft wel heel goed weer hoe machteloos je jezelf soms kan voelen als je moet opboksen tegen mensen met exact dezelfde instelling zoals jij jezelf nu in de eerste alinea beschrijft!
Regels zijn er om het voor iedereen zo prettig mogelijk te maken! En die moeten dus nageleefd worden!
Ik zal niet zeggen dat ik een heilig boontje ben, bij lange na niet, maar wat is the f@cking problem om je peuk in de asbak te gooien als die asbak notabene vlak bij staat!
Het zijn van die kleine dingen die mensen tot waanzin kunnen drijven, en Dhr. Nijs is duidelijk tot aan de limiet gepushed.
Ik kan me er gelukkig goed van afsluiten, maar ik begrijp wel waar dit vandaan komt! Nogmaals het is natuurlijk belachelijk om je werknemers te dreigen met ontslag, en deze brief had hij nooit mogen versturen, maar ik vind het wel super grappig! LoL ;D

The Demon

Dhr. Nijs zal zelf wel een ex-roker zijn, die schreeuwen altijd het hardst tegen rokers.
Daarnaast getuigd dit niet van enig leiderschap.
Bij mijn vorige werkgever hadden we zo'n logistiek manager die besloot dat wij als chauffeurs geen persoonlijke spullen in de cabine mochten hebben, anders zou hij het er persoonlijk uit halen en weggooien.
Dat heeft hij dus ook gedaan o.a. bij mij, dat heeft hij dus geweten........... :evil:
Ik ben zijn kantoor ingelopen en heb al zijn persoonlijke spullen (foto van z'n gezin e.d.) zo uit het raam in de daaronder (door mij geparkeerde) vuilcontainer gedonderd, je had zijn kop moeten zien toen ik gelijk kreeg van de directeur  ;D ;D
Ik heb er daarna nog een jaar of 4 gewerkt en hij was na een half jaar weg.

Groet,
The Demon.