Humor!

Gestart door SIPS Master, 12-08-2006 19:39:57

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Taranis op 22-07-2011 11:22:02
Citaat van: mehn op 22-07-2011 11:17:40
Citaat van: Taranis op 22-07-2011 11:16:20
http://a2.img.mobypicture.com/aeeda531a3a136c0610bd1e17d56cd43_view.jpg
Wacht maar tot jullie weer dreigen te verzuipen, dan denken we hier nog wel eens aan  :evil:
;D
De laatste 2 decennia loopt het hoogstgelegen stuk van Nederland anders altijd als eerste onder :eusa_whistle:

Ach, bij ons zakt het ook weer snel ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Walter

Autorijden en SocMed niet zo'n goed idee...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

Walter, deze had je toch uitgezocht?  ;D

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Walter

hahaha weet niet of ik daar mee thuis mag komen... Daarbij si het niet helemaal mijn merk... Niet zegmaar.

Een vrouw stuurt haar man naar de winkel.
Zegt ze: "Eén krat bier...
... en als ze eieren hebben; neem je er zes."
Na een poosje komt de man thuis. Zegt zijn vrouw:
"Waarom heb je nou zes kratten bier meegenomen?"
Zegt de man: "Ze hadden eieren!"

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

-D©©©L-

CiteerFrom James Sandham.
2 John Street,
WC1N 2ES DX 29
Chancery Lane.
London, UK.

hi,

Groeten aan u en uw familie. Ik heb u eerder zonder enige reactie van u, mijnnaam is James Sandham, ik ben een jurist en bedrijfsadviseur. Een van mijn overzeese klanten (naam binnen) overleed een paar jaar geleden en de familie was hier niet in Londonor in hun eigen land.

Onlangs werd officieel op de hoogte door de bank hier in Londen, dat wijlen mijn cliënt een totaal bedrag van (7,320,000.00 EUR) 7,32 miljoen Britse pond pond een pensioen-account heeft. Dit fonds is de betaling van pensioen-en levensverzekeringen betaald door de klant aan een verzekeringsmaatschappij.

Zoals ik ben er zeker van vertrouwen, ik ben klaar om u te presenteren als de erfgenaam van mijn overleden cliënt recht op pensioen-en levensverzekeringen, geen familie lid op de hoogte van dit fonds te ontvangen, en ik kon geen een te vinden in bijna een decennium. Stuur mij de volgende gegevens gewerkt kan worden met mij:

Volledige naam:
Contact Adres:
mobiel:

Merk op dat ik de kamer contact en mijn belangrijkste reden is het contact vanwege hun buitenaardse status, ik wil geld naar het buitenland gestuurd. Laat me weten als je kan werken met mij, want het is dringend.

Met vriendelijke groet,
James Sandham.

cas

Citaat van: -D©©©L- op 29-07-2011 10:22:33
2 John Street,
WC1N 2ES DX 29
Chancery Lane.
London, UK.

hi,

Groeten aan u en uw familie. Ik heb u eerder zonder enige reactie van u, mijnnaam is James Sandham, ik ben een jurist en bedrijfsadviseur. Een van mijn overzeese klanten (naam binnen) overleed een paar jaar geleden en de familie was hier niet in Londonor in hun eigen land.

Onlangs werd officieel op de hoogte door de bank hier in Londen, dat wijlen mijn cliënt een totaal bedrag van (7,320,000.00 EUR) 7,32 miljoen Britse pond pond een pensioen-account heeft. Dit fonds is de betaling van pensioen-en levensverzekeringen betaald door de klant aan een verzekeringsmaatschappij.

Zoals ik ben er zeker van vertrouwen, ik ben klaar om u te presenteren als de erfgenaam van mijn overleden cliënt recht op pensioen-en levensverzekeringen, geen familie lid op de hoogte van dit fonds te ontvangen, en ik kon geen een te vinden in bijna een decennium. Stuur mij de volgende gegevens gewerkt kan worden met mij:

Volledige naam:
Contact Adres:
mobiel:

Merk op dat ik de kamer contact en mijn belangrijkste reden is het contact vanwege hun buitenaardse status, ik wil geld naar het buitenland gestuurd. Laat me weten als je kan werken met mij, want het is dringend.

Met vriendelijke groet,
James Sandham.

ik zeg DOEN !  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

joebar

Lig met mijn vrouw in bed, en vraag haar :
" schat heb je veel minnaars gehad voordat je mij leerde kennen"?
blijft lang stil, dus naar een paar minuten vraag ik:
" slaap je al schat"

" nee hoor ik ben aan het tellen" !!!!!

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

daytonawim

Na ja weet je wel dat je een goed ingereden model gekozen hebt  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Piere

Aaaaah bedoelen jullie daarmee de inloopolie aflaten na 300 000 ... eh.. km? :eusa_shifty:

;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

knip

Citaat van: Piere op 29-07-2011 10:58:39
Aaaaah bedoelen jullie daarmee de inloopolie aflaten na 300 000 ... eh.. km? :eusa_shifty:

;D

gaat automatisch elke maand :-X ;D

daytonawim

:eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

Gaat weer helemaal nergens over geloof ik  8)

Walter

eh Wim slap o-h-en valt ook onder humor toch?

Citaat van: cas op 29-07-2011 10:26:19
Citaat van: -D©©©L- op 29-07-2011 10:22:33
.........
Met vriendelijke groet,
James Sandham.

ik zeg DOEN !  ;D

ze nemen niet eens meer de moeite om het goed te vertalen...

Facta non verba

daytonawim

Das waar ook :-)

Piere

Citaat van: knip op 29-07-2011 11:02:51
Citaat van: Piere op 29-07-2011 10:58:39

;D

gaat automatisch elke maand :-X ;D

Ahahahaha! ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/