Mijn mooie blauwe.......

Gestart door topcat, 18-04-2006 15:16:37

Vorige topic - Volgende topic

oldostofjas

Citaat van: Eugene op 10-11-2006 08:34:36
Welkom op het forum,

Mooie roffel, veel plezier ermee :)

Heb jij een macro voor dat berichtje?  ;)
There is no place like 127.0.0.1

roelandt5

barst

ik heb vrijwel dezelfde ook italiaan ook blauw ook estate ;)

veel plezier ermee

ik moest maar eens aan de mijne beginnen dan kan ik er ook eens mee rijden

grt
roeland

FGG

Erg mooie blauwe.

Welkom op 't Forum, Thomas.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: oldostofjas op 10-11-2006 15:26:33
Citaat van: Eugene op 10-11-2006 08:34:36
Welkom op het forum,

Mooie roffel, veel plezier ermee :)

Heb jij een macro voor dat berichtje? ;)

Kan dat? :P

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Scooby Doo

Citaat van: domaso op 09-11-2006 15:44:34:eusa_think:Mooie roffel! Nog geen 2 ton gereden is wel een understatement; pas 159 dkm. (nog niet ingereden ;)) Vooral niet verkopen. Ik ben wel benieuwd naar de precieze kleur; heb je ook een kleurcode?

groeten, Jean-Pierre

Lijkt me identiek aan de mijne toen ik hem kocht. Zoals ik kan zien zou dit kleurcode 417 moeten zijn :eusa_think:. En heet de kleur 417 niet Nautic Blue??

:eusa_whistle:

Strakke wagen, en al meteen achterlichten uit en V70, netjes!! 8)

veel plezier ermee!! :eusa_dance:
Puppy Power!!!

BenC70ES

Heel mooi die achterlichten, nu nog aanvullen met witte zijpinkertjes  :)

Enne die 240 gewoon vergeten, die kan hier echt niet tegenop  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Scooby Doo

Citaat van: BenC70ES op 18-11-2006 23:11:26
Heel mooi die achterlichten, nu nog aanvullen met witte zijpinkertjes :)

Enne die 240 gewoon vergeten, die kan hier echt niet tegenop ;)

Hmmmm :eusa_naughty:

Een 240 rijdt anders, maar is daarom niet slechter! Mijn pa heeft er ook eentje (mijn toedoen), en ik rij daar ook wel eens mee rond. Moet zeggen dat dat ding me wel bevalt 8). De grote zonde aan de 850 en opvolgers is die verdomde voorwielaandrijving!! :eusa_wall: :eusa_wall: DE kemel van Volvo mijns inziens, stoppen met achterwielaandrijving. :eusa_wall: :eusa_wall:
Puppy Power!!!

Kris

Super, wat een auto enne... die foto's heb je wel meteen grondig aangepakt.  :eusa_clap:

Welkom hier.

Ik kan mij je gevoelens jegens de 240 voorstellen. Heb zelf ook een 240 gehad en dat vind ik eigenlijk de enige échte Volvo, maar ik moet nu wel toegeven dat de 850 qua technologie een auto is van een generatie verder. En dat heeft ook z'n voordelen (en nadelen uiteraard want het kan ook allemaal stuk....) Ik vond met name de zitpositie in de 240 beter.

Citaat van: Scooby Doo op 17-11-2006 22:34:47
Lijkt me identiek aan de mijne toen ik hem kocht. Zoals ik kan zien zou dit kleurcode 417 moeten zijn :eusa_think:. En heet de kleur 417 niet Nautic Blue??
Ja kleur 417 heet Nautic Blue Pearl
Is het een vogel...?? Is het een vliegtuig...?? Nee het is een VOLVO!!

topcat

Bedankt voor de complimenten en het warme welkom op het forum. Ik heb al veel gehad aan het forum. Hou me niet echt bezig met de techniek, maar wil de wagen natuurlijk wel in goede conditie houden. Dus het is wel heel handig om mbv het forum dingen in de gaten te houden.
Voor de rest ben ik geen spoiler of verlagingsfreak, maar juist het tegenovergestelde. Zo onopvallend mogelijk!!!! Ik ben ook heel blij dat ie geen dakreling heeft. Dat maakt hem extra laag. Ook ben ik blij, want dat zie je volgens mij niet vaak, dat hij een compleet zwart interieur heeft. Mijn genieten is dus echt als een wolf in schaapskleren over 's herens wegen te zoeven en bij tijd en wijle de beteuterde gezichten in mijn binnenspiegel te ontwaren. En nu de herfst aanbreekt wordt het genieten alleeen maar groter omdat de turbo met dit weertje lekker op stoom komt. Heb me de afgelopen dagen echt lopen verbazen wat een tussenacceleratie de wagen heeft. Op toeren tussen 80-180 is de wagen zo snel!!! Ik zou het eens moeten meten want ik heb de indruk dat het echt enkele secondenwerk is. Dan heb ik het over bijv. even van 80-90 naar 140 (zeg maar het bekende inhaalsprintje...) Ogeloofelijk. Dat doet me dan wel eens wijfelen naar andere leden hier die de wagen hebben lopen kietelen. Heb er al veel over gelezen en iedereen zegt ook dat het een verschil is, maar standaard is de T-5 al zo snel!! Als ik wat ga doen dan is het een chippie en/of een andere turbo er op. Zaken die je wederom niet kan zien!
Ander punt waar ik nog steeds over aan het dubben ben is of ik er gas op laat zetten. Een lpi-systeem met g3 aanduiding is fijn en nog fijner ook dat er ook wat vermogenstoename bij komt kijken. Toch?!

Ludo

Citaat van: topcat op 20-11-2006 10:17:12
Een lpi-systeem met g3 aanduiding is fijn en nog fijner ook dat er ook wat vermogenstoename bij komt kijken. Toch?!

je moet je daar rond geen ilussies gaan maken.
een paar pk's meer voel je niet als je er al 210 hebt.
je auto zal net hetzelfde gaan rijden als op benzine, niet meer, niet minder.
met een venturisysteem heb je een verlies van dik 15-20%, dat is wel even anders...