SC-801

Gestart door Gant850R, 10-11-2006 23:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Gant850R

Wie o wie...

Kan mij helpen de goede keuze te maken.
Ben in het bezit van een 850 R met een SC-801 Bigfront radio.
Helaas cassette deck is kapot (slikt geen tapes meer of wil ze niet vasthouden)
dus optie voor cassette adapter voor mijn ipod is geen optie.

Of ik ga een Blitzsafe bestellen Of een wisselaar aanschaffen. Voor de wisselaar moet er in een R al standaard bekabeling liggen toch?
Mocht het een wisselaar worden is het natuurlijk wel zo prettig dat ie gebrande MP3 cd kan lezen.....   HELP weet het niet meer ...

Gr. Gant850R
' live life '

Sbv

Ik zou voor een Ipod adapter gaan, die zijn goedkoper dan een cd wisselaar, mits je al een ipod hebt. Een wisselaar met mp3's..geen idee of de radio dat aan kan. Mijn ipod adapter was incl btw en invoer ca € 98 euro

Gant850R

Hoi Sbv,

Heb jij er ook een Blitz inzitten?? en is het inbouwen simpel... heb o.a. geen idee hoe ik du Radio uit het middenconsole moet halen om bij de achterkant te komen...

Thanx

' live life '

Sbv

IK heb http://www.discountcarstereo.com/detail.aspx?ID=791
Blitzsafe VOL/M-LINK1V.1 1991-00 Volvo interface for iPod  erin zitten. Het is even de radio eruit halen en aansluiten op de cd wisselaar aansluiting en verder een constante stroomdraad. Deze heb ik van mij carkit afgetapt. Daarnaast de Ipod aansluitkabel ergens heen wegwerken en dan aansluiten maar. Werkt er goed en installatie is dnek ik zo 15 - 30 min werk. Geen middenconsole open etc.