Lekkage!!

Gestart door Fritzie, 14-11-2006 09:03:58

Vorige topic - Volgende topic

Fritzie

Afgelopen weekend (veel regen) ineens een natte plek aangetroffen op de rechter "wang" van de bijrijdersstoel. De zitting zelf was droog. Is opgedroogd als een vlek (GVD!!!) en ik kon niet achterhalen waar het vandaan kwam. Raam en deur waren goed gesloten, rubbers lijken okee.
Gisteren weer een natte plek, zelfde plaats. Even alles nagelopen en nu bespeurde ik bij het rechterzijportier toch wat vochtdruppels tussen de beige "afdekstrip" van de hemel en de zwarte strip daar vlak naast.  Hemel zelf is (nog) niet nat . Het zal wel geen toeval zijn dat die plek vrijwel direct onder een bevestigingspunt ligt van de dakrails....Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen de schade te beperken en het euvel te verhelpen?

)()()sT

Ik had zaterdag ook waterdruppels liggen op de "rand"  van het rechter portier  ???

Ik kan me herinneren dat dat bij de zilvere ook wel eens het geval was, heeft dit te maken met een toch niet goed sluitend rubber langs de deurrand?

:eusa_think:

thuur

Tuinslang of gieter pakken en kijken/voelen maar he.... ;)

Gr 8)

tulpje2307

Heb het ook wel eens gehad naar oostenrijk toe met de wintersport.
Moest toevallig bij de dealer (VOS  ;D)zijn toen we thuis waren en heb dit gelijk effe gemeld/gezegd.
De auto kon gelijk naar binnen en na wat kitt was het probleem weg.
Ze hebben de bouten van de dakrails losgedraaid en daar kitt ingespoten en toen gelijk de bout er weer in.
Heb daarna nooit meer klachten gehad.
De monteur zei mij dat het wel vaker voor kwam bij auto's met roofrails.
Ik zou daar eens naar kijken, beetje sikaflex ertussen.

Die vlek krijg je er weer uit met een shamporal waterstofzuiger  ;)

thuur

Citaat van: tulpje2307 op 14-11-2006 15:22:07
...
...

Zeg, ga jij eens snel naar het Knight Industries Two Thousand Forum..  :eusa_snooty:

Gr ;D

elianmars

Citaat van: thuur op 14-11-2006 16:08:12
Citaat van: tulpje2307 op 14-11-2006 15:22:07
...
...

Zeg, ga jij eens snel naar het Knight Industries Two Thousand Forum..  :eusa_snooty:

Gr ;D

;D ;D ;D

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

tulpje2307

tulpje2307

Citaat van: Fritzie op 14-11-2006 09:03:58
Afgelopen weekend (veel regen) ineens een natte plek aangetroffen op de rechter "wang" van de bijrijdersstoel. De zitting zelf was droog. Is opgedroogd als een vlek (GVD!!!) en ik kon niet achterhalen waar het vandaan kwam. Raam en deur waren goed gesloten, rubbers lijken okee.
Gisteren weer een natte plek, zelfde plaats. Even alles nagelopen en nu bespeurde ik bij het rechterzijportier toch wat vochtdruppels tussen de beige "afdekstrip" van de hemel en de zwarte strip daar vlak naast. Hemel zelf is (nog) niet nat . Het zal wel geen toeval zijn dat die plek vrijwel direct onder een bevestigingspunt ligt van de dakrails....Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen de schade te beperken en het euvel te verhelpen?

Is heel serieus KITT ;D