Blog met niks meer, speciaal voor PIET

Gestart door daytonawim, 14-07-2010 20:13:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

antraciet

@ Wim. Heb je een nummer wat op de processor zou moeten staan, kan ik morgen ff voor je kijken op het werk  ;)

Piet

Citaat van: antraciet op 08-03-2012 22:13:13
Volgens mij is dit forum van en voor autoliefhebbers die niet te beroerd zijn om een ander met raad en daad bij te staan. En als iemand (tijdelijk)  ;) een ander merk rijdt en daar zijn verhaal en belevenissen over wil delen kan dat hier uitstekend in het off-topic deel. Het is niet verplicht om welk topic dan ook te volgen. Voor diegenen die zich storen aan alles wat niet over de 850 gaat zou ik willen zeggen; laat het off-topic deel links liggen. Verder hoop ik dat dit blog niet verder vervuild wordt door gekissebis van een aantal "liefhebbers". Maar dit is slechts mijn bescheiden mening

groet Arjen

Volgens mij is er nu wel alles over gezegd. Niemand heeft naar mijn weten wim willen censureren.

Emiel sloeg met zijn cartoon de spijker op zijn kop:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,55755.msg1182130.html#msg1182130

@Wim: Ik begreep er niks van dat je om mijn opmerking "dit is toch een volvo850forum" het bijltje er bij neer zou gooien. Wellicht dar er meer speelt waar ik geen weet van heb. Maar gelukkig zet je je blog toch gewoon voort.
Het zou nooit mijn bedoeling geweest zijn je te doen stoppen. Dat is niet aan mij nog andere forumleden om te bepalen.
Het staat mij natuurlijk wel vrij om een mening te hebben of kanttekeningen te plaatsen, maar dat was nooit persoonlijk bedoeld!!
Ik zal je blog dan ook nog steeds met veel interesse blijven volgen. Want alhoewel ik inmiddels voor volvo850 fetisht ben uitgescholden (o.a.), ben ik toch vooral in de autotechniek in het algemeen geinteresseerd en zeker niet alleen de techniek van Volvo. ;)


razorx

#332
Citaat van: Dirk342 op 08-03-2012 22:06:18
Citaat van: ulkeman op 08-03-2012 19:59:43
Citaat van: elianmars op 08-03-2012 19:55:10
Citaat van: ulkeman op 08-03-2012 17:55:57
Citaat van: jgvdv op 08-03-2012 15:58:31
wat een gezeur sjongejonge... alsof een v70 n hier thuis hoort...

inderdaad die dingen zijn hier ook steeds meer.
maar dat mag allemaal wel.
net zoals de s80's en andere sjips...


Je vergeet de 240's, 260's, 360's, 760's, 960's, enz.....  ;) ;D

klopt idd.
verwijder dat allemaal is en er is geen forum meer.
Helemaal mee eens.  De gemeenschappelijke deler is voor iedereen hier de 850, rest is bijzaak en gelukkig meestal erg leuk om te lezen / te volgen.  Haal dit weg en dan kun je het forum ook wegkiepen want van een 850 is alles al een keer (tot in den treure) voorbij gekomen, en toch lezen en leren we met zijn allen weer iedere dag bij.  Ook over een 850, BMW, 760 noem het maar op.
:eusa_clap:
Wat ik ook denk:
Het blijven auto's zo uniek is een auto ontwerp niet. Techniek is universeel en ik denk dat Wim zijn blog een erg leerzaam topic is.

@Wim: Blij dat je doorgaat, jouw topic is een "must read" voor mij.

-edit- Sterker nog: Voordat ik mijn eerste 850 kocht: Las ik jouw berichten op de site, wat op de site van Maikel en Misha's blog.
(en natuurlijk vele anderen)
Dus bedankt!

Walter

@ Piet; let goed op wat je schrijft, dat kan door anderen anders gelezen worden dan dat je het bedoelt. En imho bleef je lang doorgaan over wat het 850 wel en niet zou mogen omvatten, dat hoeft niet. Anderen doen daar aan mee, die zijn net zo schuldig. Maar mijn tip is goed te kijken wat je schrifjt, wordt vaak verkeerd opgevat. Nette reactie naar Wim toe btw

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Piet

Citaat van: Walter op 09-03-2012 07:53:47
@ Piet; let goed op wat je schrijft, dat kan door anderen anders gelezen worden dan dat je het bedoelt. En imho bleef je lang doorgaan over wat het 850 wel en niet zou mogen omvatten, dat hoeft niet. Anderen doen daar aan mee, die zijn net zo schuldig. Maar mijn tip is goed te kijken wat je schrifjt, wordt vaak verkeerd opgevat. Nette reactie naar Wim toe btw

Bedankt voor je goedbedoelde de tip.
Maar...... ik  heb alles nog eens terug gelezen, maar ik zie eigenlijk niet waar ik onduidelijk ben geweest. Als anderen dat dan verkeerd opvatten, ligt dat waarschijnlijk toch aan hun eigen vooringenomendheid.
Ik ben nergens kwetsend of  beledigend geweest, wat overigens niet gezegd kan worden van meerdere reacties van anderen!

)()()sT

Citaat van: Piet op 09-03-2012 08:46:45
Als anderen dat dan verkeerd opvatten, ligt dat waarschijnlijk toch aan hun eigen vooringenomendheid.
Ik ben nergens kwetsend of  beledigend geweest, wat oevrigens niet gezegd kan worden van meerdere reacties van anderen!

Plus heel erg veel! Ook van die mensen zal het vast goed bedoeld zijn, maar die reacties gisteren en die aanvallen... werkelijk, net een stel kleine kinderen.
Dit was trouwens ook het laatst wat ik erover zeg 8)

Walter

het kan aan de gemoedstoestand op moment van lezen liggen. Als je het lezen, zien ze niet jouw smile en horen ze niet de intonatie. Daarom is het geschreven woord zo gevaarlijk. Probeer daar op te letten, kijk hoe men het zou kunnen opvatten, dat zie ik als eeen verantwoordelijkheid van de poster (voor zover mogelijk uiteraard).

Mooi installatie Wim!!

edit het is ook geen aanval nu op jou Piet, meer een stukje bewusting van iedereen hier

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

StefanCJ

Mooi afgesloten zo, kunnen we hier mooi verder met de beemer van Wim  :)