Blog met niks meer, speciaal voor PIET

Gestart door daytonawim, 14-07-2010 20:13:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Piet

Citaat van: Duell op 06-03-2012 19:41:21
Citaat van: Piet op 06-03-2012 16:46:18
???
Dit is toch het volvo850forum??
;D ;D maar als er mensen met een Volvo 340 of V70N(of V70NN) hier een topic mogen openen dan is een BMW hier net zo welkom.

Ik lees het allemaal heel graag, dus mij hoor je niet klagen  ;) :eusa_clap:

OK, laat ik het anders formuleren dan: Dit is toch het volvo850forum??

elianmars

Citaat van: Piet op 07-03-2012 00:12:51
Citaat van: Duell op 06-03-2012 19:41:21
Citaat van: Piet op 06-03-2012 16:46:18
???
Dit is toch het volvo850forum??
;D ;D maar als er mensen met een Volvo 340 of V70N(of V70NN) hier een topic mogen openen dan is een BMW hier net zo welkom.

Ik lees het allemaal heel graag, dus mij hoor je niet klagen  ;) :eusa_clap:

OK, laat ik het anders formuleren dan: Dit is toch het volvo850forum??

Pfff..... Gaat het nu opnieuw beginnen? Dat was de eerste reactie van Ben ook.

Piet

Citaat van: elianmars op 07-03-2012 09:25:32
Citaat van: Piet op 07-03-2012 00:12:51
Citaat van: Duell op 06-03-2012 19:41:21
Citaat van: Piet op 06-03-2012 16:46:18
???
Dit is toch het volvo850forum??


;D ;D maar als er mensen met een Volvo 340 of V70N(of V70NN) hier een topic mogen openen dan is een BMW hier net zo welkom.

Ik lees het allemaal heel graag, dus mij hoor je niet klagen  ;) :eusa_clap:

OK, laat ik het anders formuleren dan: Dit is toch het volvo850forum??

Pfff..... Gaat het nu opnieuw beginnen? Dat was de eerste reactie van Ben ook.

Uiteraard best wel interessant hoor, maar er zijn toch ook BMW fora?

Ik weet niet wat er dan allemaal opnieuw moet gaan beginnen, maar als we straks allemaal  BMW, alpha, mercedes etc topics hebben is het toch gewoon geen forum voor de volvo850 meer?

Dan kunnen we net zo goed de "auto's aangeboden" sectie ook gaan openstellen voor alle andere merken auto's'.
Maar goed......., dat is mijn mening. Je hoeft het daar natuurlijk niet mee eens te zijn.

M a r c

Ik ben het me je eens Piet.  :)  Ook al is zo'n BMW een mooie auto en het project leuk om te volgen, maar dan volg ik dat wel op een BMW-forum  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

henry classic v70

Citaat van: Piet op 08-03-2012 09:52:57

Ik weet niet wat er dan allemaal opnieuw moet gaan beginnen, maar als we straks allemaal  BMW, alpha, mercedes etc topics hebben is het toch gewoon geen forum voor de volvo850 meer?

Dan kunnen we net zo goed de "auto's aangeboden" sectie ook gaan openstellen voor alle andere merken auto's'.
Maar goed......., dat is mijn mening. Je hoeft het daar natuurlijk niet mee eens te zijn.


Slaat toch nergens op, Wim heeft meerdere Roffels gehad (kijk maar aan het begin van dit blog) en heeft veel plezier in het sleutelen aan auto's.
Kan me moeilijk vinden in het op voorhand al vooruit lopen dat er straks allemaal BMW, alfa, mercedes etc. topics zullen ontstaan..
Dus als je een 850/X70 hebt, daar een blog van opent, zou je niets mogen posten over een oldtimer van een ander merk? Want dat is hetgene wat er nu wordt gesuggereerd.
Al met al vind ik het in ieder geval een wat "kromme" beoordeling
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Piet

Zoals ik al zei: je hoeft het niet met me eens te zijn.
Maar dat het "nergens op slaat" vind ik dan weer nergens op slaan.
Mag misschien best wel eens iets posten over een oldtimer maar als het zo uitgebreid gaat worden ga dan naar een BMW forum, daar is ook meer specifieke kennis voorhanden.
Wat is er nou krom aan om het forum een beetje "clean" te houden??


(erg subtiel trouwens dat vetgedrukte alpha in het citaat, goed opgemerkt  :eusa_clap:)

UserID6342

Precies, ben het met Henry eens.  Het is een Blog en geen specifiek BMW topic.  Als je het zo zwart-wit stelt zou je ook mijn Blog eruit kunnen donderen, want dat gaat vaker over een niet 850 gerelateerd iets als wel.

Je zou het ook om kunnen draaien, als je het niet wilt lezen, lees je het niet en klaar.

)()()sT


Piet

Citaat van: Dirk342 op 08-03-2012 13:29:17
Precies, ben het met Henry eens.  Het is een Blog en geen specifiek BMW topic.  Als je het zo zwart-wit stelt zou je ook mijn Blog eruit kunnen donderen, want dat gaat vaker over een niet 850 gerelateerd iets als wel.

Je zou het ook om kunnen draaien, als je het niet wilt lezen, lees je het niet en klaar.


Dat laatste is nou wat ze in een discussie een dooddoener noemen!

Nou....  in een blog mogen wat mij betreft best ook  andere zaken aan bod komen, zoals dat in jouw blog gebeurt!
Zo zwart wit zie ik het helemaal niet. Zolang het volvo 850 gebeuren maar centraal blijft staan.

Alleen als de titel van een blog gewijzigd wordt in "nu een BMW 528Ia nu ombouw naar 535iA" en het blog vervolgens hier alleen nog maar over gaat vind ik dat toch wel een flinke stap verder gaan als een blog waar en passant wat gesleutel aan een BMW te berde komt..

Zo kijk ik er tegenaan, en zeker: anderen kijken daar ongetwijfeld weer anders tegen aan.
Ik heb ook geen idee wat de meerderheid van de forumleden er van zou vinden.

Maar om gelijk te gaan roepen dat mijn mening "nergens op slaat" en/of  dat ik het dan maar gewoon niet moet lezen: tja .....

Joeri

Interessant om te lezen  :angel: Maar het hoort hier niet thuis  :-*
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

verron

Wat een onzin allemaal, we zijn toch allemaal autoliefhebbers, Volvo, BMW, Mercedes, wat maakt dat nou uit? het is toch mooi om te lezen? Al dat gezever, lijkt wel afkomstig te zijn mensen met een teer zieltje en een instelling van er is alleen een 850 en al het andere is iets minderwaardigs. Als je niet wilt lezen, waarom klik je dit topic dan aan????????????
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

jgvdv

wat een gezeur sjongejonge... alsof een v70 n hier thuis hoort...
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Boeijke

Wim.

Lekker blijven. Daar is een blog voor. Plus is je kennis ook nog van waarde hier!
Als dit blog weg moet kunnen er veel blogs sluiten.
Dat van Arjen gaat tegenwoordig ook meer over de 77 als over de 850. WAT MAAKT HET UIT  ???

Daar is een blog voor. De rest van het forum mag/moet gewoon gezellig over de 850 gaan enzo.

Al dat commentaar. Beetje triest vind ik.  :eusa_naughty:

verron

#298
Dan hoor ik hier ook niet thuis met een V70,  ;D  Maar dan zal het standpunt wel gelden dat het wel een Volvo is  :eusa_think:. Verder vind ik het te zot om veel tijd aan te besteden........een zinloze discussie.
Lekker doorgaan wim, door het overgrote deel wordt het wél gewaardeerd (met overgrote deel bedoel ik dan de échte autoliefhebbers)
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

henry classic v70

#299
Citaat van: Piet op 08-03-2012 14:14:09
Maar om gelijk te gaan roepen dat mijn mening "nergens op slaat" en/of  dat ik het dan maar gewoon niet moet lezen: tja .....

Nog even voor de duidelijkheid:

Zoals jezelf schrijft..."als we straks allemaal BMW, alfa, mercedes etc topics hebben"... dat vind ik nergens op slaan!
(Vind ik hè, daar hoef je het niet mee eens te zijn hoor)
Het woordje "als" zegt hierin genoeg

En inderdaad schrijf je Alfa op deze manier, dat viel me op en heb het even netjes veranderd.

En nog iets: Wim heeft een mooi blog waar hij met veel plezier allerlei berichten plaatst en in eerste instantie was het ook alleen maar over de S70 en de 854.
Wat Wim ook kan doen is af en toe iets posten over de 854..... blijft het een volvo-blog wat een ieder wil... :azn:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4