OBD-I uitlezen en resetten

Gestart door Ludo, 18-11-2006 17:08:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DGD


Turbo-Geek

Heren Ludo, Mehn en anderen die bij gedragen hebben aan dit informatieve topic hartelijk dank !
Wederom vandaag hiermee mijn SRS lampje probleem (na uitbouwen deel van dashboard) opgelost.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Giovanni

Ik lees mijn O.B.D regelmatig uit, er kom dan weer tot de tevreden conclusie.
Dat dankzij de uitleg van dit onderwerp, op het forum.
ik ben er regelmatig te vinden en heb gisteren nog de boel uit gelezen.

Ik heb een T5 1994 standaard.

Ik vind het alleen raar dat ik van het A-vak7 code 122 krijg en die is niet te reseten.
Blok B Vak3 geeft ook 122 aan en zelfde probleem.


Wie o wie

Ludo

Citaat van: Giovanni op 27-03-2010 15:07:46
Ik vind het alleen raar dat ik van het A-vak7 code 122 krijg en die is niet te reseten.
Blok B Vak3 geeft ook 122 aan en zelfde probleem.


Wie o wie 

Lees eens het eerste bericht van pagina 10.

Giovanni

Jij houd me wel even scherp, moet ook.

En deze twee dan:
A vak2 code 135= Derde cillinder signaal is defect.
En de tweede 225 ac Druk signaal ontbreekt.

Het zou helpen want ik zit eff in de rats met mn volvo.

Ben wel wat aan t bekok :eusa_doh:stoven 

Ludo

Wat is er dan aan de hand?.
1-3-5 duid op een injectorsignaal, cilinder 3 heeft dus geen inspuiting.
2-2-5 is van de airco, ook geen signaal dus, druksensor stuk?.
Zitten de stekkers wel goed?.

Giovanni

Ludobedankt voor het reageren, ik zal de tweede code vergeten.
Maar het eerste als ik het injectoren systeem goed maak, zal de tik en het tikken onder de zwarte deksel met 20valve.

Niet stoppen.

Ludo

Ik weet niet wat jij hoort tikken.
Maar feit is, dat als een injector geen peut krijgt, die er zekers wel mee stopt.  ;D

Giovanni

Beste ludo ,
Ik dacht bij het tikken aan kleppen stoters.

Dit is het geluid nadat het blok leeggelopen nog 300 mtr op de snelweg gereden heeft.

Ludo

Ooh klepstoters.
Ze kunnen er oud mee worden, is al veel over geschreven.

Maar je berichten zijn wel erg vaag.
Eerst een probleem met injector 3, nu weer een leeggelopen blok.
Ik kan het allemaal niet goed volgen.
:eusa_think:

)()()sT

Citaat van: Giovanni op 29-03-2010 23:53:39
Dit is het geluid nadat het blok leeggelopen nog 300 mtr op de snelweg gereden heeft.

??? :eusa_think:

BoudewijnB

Ik heb in A7 foutcode: 

2-3-1 geen idee wat dit is. Jullie??
en:
1–2–2 Sensortijd motortemperatuur te lang. Wat betekent dit? :eusa_think:

thnks

darius

Citaat van: BoudewijnB op 06-04-2010 16:55:23
Ik heb in A7 foutcode: 

2-3-1 geen idee wat dit is. Jullie??
en:
1–2–2 Sensortijd motortemperatuur te lang. Wat betekent dit? :eusa_think:

thnks

hee beun indiaan gewoon ff op pagina 1 van dit topic kijken  ;D daar staan ze allemaal ....
No show, only go.

BoudewijnB

#163
hahaa die Beunbelg! ;D

staat dr niet bij:

A7 staan alleen een paar codes die met 1 beginnen, maar ik heb nu: 2-3-1 :(

of ben ik nu scheel?? :o

darius

Citaat van: BoudewijnB op 06-04-2010 17:01:35
hahaa die Beunbelg! ;D

staat dr niet bij.

of ben ik nu scheel?? :o

die bestaat dan niet  :eusa_liar: hahaha
No show, only go.