Chiptunen

Gestart door Donhongie, 19-11-2006 05:56:19

Vorige topic - Volgende topic

Donhongie

Goedendag allemaal,

Ik ben een nieuwe eigenaar van een volvo c70 2,4t 193 pk. Echter zit ik nu te denken om het te laten chiptunen. Vele kennisen hebben niets met chiptunen, de andere zijn er weer erg positief erover. Wat is jullie mening erover???en wat is een goede adres voor het chippen?
Verder ben al een gedurende tijd op zoek naar Heico velgen voor de c70 en misschien ook de Heico velgen voor de v40....?
Weet iemand waar ik dit kan krijgen voor een goedkopere prijs dan bij Heico zelf.
Verder zou ik graag mijn c70 een nieuwe gril willen geven. Het gaat hier dan om de gril en koplampen van bj 2003, die blokjes gril. Nogmaals, weet iemand waar ik dit goedkoper kan kopen, dan bij de volvo dealer zelf??

Hopelijk kan een van jullie mij helpen met het beantwoorden van mijn vragen.
Alvast bedankt,

een trotse eigenaar van een c70

Peth©oni

eeeeeeeeeh
al gebruikt, ik denk het niet.... lees eerst eens de betreffende topics door, er staat voor een week aan leesvoer !!! :angel:

Turbobiker

Don, stel je ook even voor in de daarvoor bestemde rubriek.

Heico-velgen bij Heico en anders e-bay iedere seconde van de dag in de gaten houden en hopen dat iemand zijn wielen aanbied... ::)

Chippen? Inderdaad de zoekfunctie gebruiken voor het hele verhaal.

Maar in het kort: gaat prima zonder negatieve gevolgen en rijdt gewoon beter en sneller zonder hoger verbruik als je het vermogen niet continue aanspreekt. Adressen: RICA, ET, Fasttech. Hier hebben de mensen op het forum de meeste ervaring mee en er wordt goede kwaliteit geleverd.
De Tussenpaus