Eindelijk even netjes voorstellen

Gestart door Walvo, 21-11-2006 18:32:01

Vorige topic - Volgende topic

Walvo

Hoi Roeland,

Klopt helemaal.
Rijdt jouw Italiaanse T5 al? Ik heb hem in ieder geval nog niet zien rijden geloof ik. Aan de foto's te zien Duivenkamp of Fazantenkamp in MB?
2.3 T5 estate '94 (kleur 412)

Turbobiker

Citaat van: Fritzie op 22-11-2006 07:32:43
Daniel, welkom hier op het forum en bij het almaar uitdijend 850/V70 legioen.

Helaas alleen maar inkrimpend... Worden namelijk niet meer nieuw verkocht, maar wel regelmatig plat gereden ::)

De Tussenpaus

Johann

Importeren doen we ook veel hier toch?

roelandt5

hoi walvo

nee de foto's zijn in nijkerk gemaakt waar de auto momenteel staat
volgende week donderdag ga ik de wagen technisch klaar maken en naar verwachting zal ik hem in januari naar mb halen

oja ik woon (gok ik) 2 huizenblokken achter je straat tegenover de sporthal ;) dus dichterbij als je denkt

grt
roeland

Walvo

Hé Roeland,

Das inderdaad erg dichtbij (langs de brug?). Ik zal de T5 in de gaten houden. Zeker moeilijk om tot januari te wachten? Op de foto's van jouw website ziet hij er erg goed uit.

Grt.
Walvo
2.3 T5 estate '94 (kleur 412)

roelandt5

hoi daniel

is ind moeilijk om te wachten

na donderdag ziet de roffel er weer een stuk beter uit aangezien ik een stel onbeschadigde bumpers heb gevonden en wat plaatwerk dus dan issie voor 90% weer schadevrij

en ind bij de brug,daar grenst mijn achtertuin aan , momenteel staat de kanariegele 106 van de vrouw voor de deur , als de roffel weer toonbaar is dan komt deze uiterraad voor de deur ;)

grt
roeland