[INKOOPACTIE] Beltronics Bel 975R

Gestart door rogier, 26-03-2003 23:03:21

Vorige topic - Volgende topic

rogier

DEZE INKOOPACTIE IS VERVALLEN

Robinson

Hallo Rogier,
Ik ben geinteresseerd.

Ramon

Als er de slede voor het bedieningspaneel erbij zit, is dit een scherpe aanbieding !

(Ik heb voor de mijne een jaar of 6 terug 1600 gulden betaald

Ramon :'(
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

rogier

Ja alles zit erbij. Best scherp dit ja! Nog meer mensen geïnteresseerd?

Mellow_yellow

Lees eerst dit even: "Waarom presteren radardetectoren geimporteerd uit de VS niet/zeer matig in Europa / Nederland?
Detectoren uit de VS werken in Europa, en met name in Nederland zeer matig tot zeer slecht. Afgezien van de slechte detectierange hebben detectoren uit de VS ook nog eens enorm veel last van vals alarm.

De oorzaken:

De gebruikte radar-apparatuur in de VS zendt op een veel hoger vermogen uit en is dus eenvoudiger op te sporen, vandaar dat Amerikaanse detectoren minder gevoelig afgesteld kunnen worden. De Multanova 6F, die vrijwel alleen in Nederland en Duitsland gebruikt wordt, staat bekend als de radar die het meest moeilijk is op te sporen. (dit door het zeer lage vermogen dat gebruikt wordt in combinatie met een zeer nauwe straal). In Nederland wordt afgaand gemeten, dit maakt detectie zeer lastig"

Of kijk hier: http://www.radardetectorshop.nl/faq.html#Waarom presteren radardetectoren geimporteerd uit de VS

rogier

Beter je huiswerk doen Marc. De Bel 975r is zodanig makkelijk aan te passen dat deze exact hetzelfde functioneert als de 966r. Check het forum van de Tuf-tufclub voor meer info.

Bovendien hoort jouw opmerking thuis in het andere topic: [radardetectie] Beltronics Bel 975R -> 340 EURO!!. Daar kun je dan gelijk lezen dat Enno erg tevreden is.

Mellow_yellow

Als dat zo is dan heb je gelijk. Ik heb overigens net zelf een 966R gekocht. Ik wil namelijk van dat 'ding' op de voorruit af zodat ik 'm ook in Duitsland en Belgie kan gebruiken zonder dat de Polizei en Rijkswacht mij van de weg plukken.  ;D

trap

Excuses,,in verkeerde topic gepost!
Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

rogier

CiteerWordt deze dan niet waargenomen en mogelijk meegenomen door de heren rijkswacht en polizei?
Ik heb eens gelezen dat de Bell een soort schild heeft maar...werkt dat dan echt zo goed?

*heb net weer een prent binnen,,kleintje gelukkig maar toch,,zonde geld!*
Discussies over de Bel 975r in: [radardetectie] Beltronics Bel 975R -> 340 EURO!!. Dit topic is voor de inkoopactie. Maar om toch je vraag te beantwoorden: het is een inbouwdetector :D.

s©ub@

count me in :)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

rogier

Citeercount me in :)
Jij bent nummer 3! Gaat lekker zo... 8)

rogier

Nog meer mensen die interesse hebben in de 975r??

s©ub@

hangt er een beetje vanaf rogier; als de prijs onder de €325,- komt dan kan ik er waarschijnlijk nog één extra bestellen...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

rogier

Daar reken ik niet op. Kan pas een prijs bepalen als ik aan het bedrijf laat weten hoeveel ik er wil bestellen.

Victor

ik wil er ook wel 1