Hulp gevraagd omg. Enschede

Gestart door Keesjan, 26-11-2006 19:00:19

Vorige topic - Volgende topic

Keesjan

Beste medeforumleden,

Ik heb een opvolger voor mijn roffel op het oog. Kostte me overigens behoorlijk wat moeite om hem te koop te zetten, maar affijn, soms lopen dingen zoals ze lopen.
Vloeken in de kerk is normaliter niet aan mij besteed, maar de beoogde opvolger is .....een S60 D5. In ieder geval een volvo en een vijfcilinder. Maar goed, ik woon zelf in Noord-Brabant en een mogelijke troonopvolger staat in Enschede. Tja of ze het erom doen. Dat is voor mij ruim 200km enkele reis. Best veel om hem op de bonnefooi te gaan kopen en terugrijden. Ik zou hem zowieso aan een zeer kritisch oog willen onderwerpen en de onderhoudsstatus/papieren inzien.
Op de foto's ziet ie er heel aardig uit, vind ik. Zwart exterieur met beige leder interieur. 168000 gedraaid en distributie en rollen etc net vervangen.

Ik zou langs deze weg een oproep willen doen of iemand in de gelegenheid is om op korte termijn in Enschede de auto te gaan bekijken. Ik ben behoorlijk kieskeurig, dus als diegene die interesse heeft, dat ook zou willen zijn, is dat mooi meegenomen.

Als iemand zich opwerpt, kan die rekenen op eeuwige vriendschap en zelfs vergoeding van onkosten (omrijden, bakje koffie, stroom voor de digitale camera). Dus ik hoop dat we een aantal leden hebben in die omgeving die het leuk vinden om mij even uit de brand te helpen. Voor verdere bijzonderheden, graag een persoonlijk berichtje of een belletje op 06-18602956.
Alvast heel erg bedankt,

Keesjan

FGG

Leden genoeg in deze omgeving. Ik vraag me alleen af of 't verstandig is om iemand anders een auto te laten beoordelen. Is behoorlijk subjectief, lijkt me.

En NB - Enschede is goed te doen. Zo'n anderhalf uur over relatief rustige snelwegen in een S70. Och...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Keesjan

Is ook inderdaad geen straf om het met m'n eigen auto te doen, alleen het ontbreekt me gewoon simpelweg de eerste week aan tijd.
En het beoordelen is absoluut subjectief, dat klopt. Alleen deukjes, krasjes, scheurtjes in leder etc etc dat soort dingen ziet iedere autoliefhebber.
Onderhoudsboekje, staat van bandjes, remschijven dat soort dingen, daar doelde ik op,

Keesjan

Roy V70R

Waar staat ie dan?

Greetz Roy uut Enschede.
850 GLT - 855 T5 - V70R

ed

Als het goed is heeft deze auto het souvereighn hide leder. Dit is een wat zachtere kwaliteit leder (het sportleder is vrij hard en glad). Hoe weet ik dat? De combinatie lichte stoelen met verder zwart interieur is in de modellen t/m 2004 alleen met dit leer verkocht. Let op dat het binnenste van de deurpanelen ook licht zijn, anders is eraan gesleuteld, en het interieur niet origineel. Heb je ook een linkje van de auto?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Vertigo

Citaat van: Roy V70R op 26-11-2006 22:27:56
Dit is `m

link

Waarom staat er nou nooit een adres of vastnet telefoonnummer bij zo'n advertentie? Hij heeft wel verdomd veel leuk spul staan trouwens :eusa_drool:

Keesjan

@Roy, heel erg bedankt voor je hulp (via pb) en advies !!! Een gewaarschuwd mens...

Ik heb van Roy de naam casals doorgekregen en even ge-google'd. Pff, gevalletje van snel vergeten dus...

@Ed, ik heb je deze week enkele keren gesproken en wilde je nog even laten weten dat mijn proefritje van vandaag niks is geworden. Onder D5's wordt ook heel wat bagger aangeboden.
Rustig verder zoeken dus....

-D©©©L-

Citaat van: Vertigo op 26-11-2006 22:33:56
Dit is `m

link

Waarom staat er nou nooit een adres of vastnet telefoonnummer bij zo'n advertentie? Hij heeft wel verdomd veel leuk spul staan trouwens :eusa_drool:

BEWARE

ff googlen op het genoemde telefoon nummer leverd op:

CiteerCasals groothandel ex-leaseautos 06-43018860     

ff googlen op "Casals groothandel"  levert vervolgens dit op:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=34860  :o :o  :eusa_hand:

Roy V70R

Omdat het bijna allemaal om ex-lease auto`s gaat, en de eigenaar van dit bedrijf wil niet meer zo bekend in beeld komen. :eusa_silenced:
850 GLT - 855 T5 - V70R

elmarconi

CiteerMet slechts 168.000KM op de teller
:-\

--
Autogas Inside . . .

Clapton

Citaat van: DCCCL op 26-11-2006 22:43:08
Citaat van: Vertigo op 26-11-2006 22:33:56
Dit is `m

link

BEWARE

ff googlen op het genoemde telefoon nummer leverd op:

CiteerCasals groothandel ex-leaseautos 06-43018860

ff googlen op "Casals groothandel" levert vervolgens dit op:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=34860 :o :o :eusa_hand:

Zo dan, goed tip, vakwerken mannen, weer een onschuldige eerlijke koper beschermd, zie ik graag.  :eusa_clap:

Keesjan

Zo, nog even een update op dit stukje...
Mijn S70 is verkocht en vandaag opgehaald. Even slikken om een ander in "mijn" auto weg te zien rijden. Mijn dochter en ik zaten in de bus en toen kwam hij zachtjes roffelend voorbij gereden.
Affijn, het goede nieuws is dat ik bij thuiskomst weer mijn zojuist geleverde S60 D5 zag staan  :eusa_dance:

Uiteindelijk heb ik dus na veel zoeken en rijden een prachtige S60 gevonden. Het is een zwarte 2004 D5 geworden. Full options incl leder, Hu-803, geïntegreerde gsm-telefoon, vier nieuwe banden, mooi blauw-zilver volvo logo in het multi-functiestuur, door Broekhuis in Zeist onderhouden, tweeduizend km geleden een grote beurt gehad. Alle onderhoudsgegevens uitgedraaid.
Dus, geen roffelende 2.5 10V in de garage meer, maar een imponerende diesel. Ik moet zeggen, hij tovert ook wel een big smile op m'n gezicht hoor. Wat een trekkracht, het lijkt of er geen eind aan komt.
Maar goed, nogmaals bedankt voor de hulp en zeer bruikbare info en ondanks dat er geen 850/X70 meer in m'n bezit is, blijf ik toch lekker hangen hier.

Keesjan