Wat is je ergste bekeuring geweest

Gestart door vin850, 26-11-2006 19:25:21

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

geen bekeuring  :eusa_dance: tot nu toe dan  ::)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Gunnar

Belgie, E313-E34 Van Wommelgem gevolgd tot Parking voor Afrit Lille-Poederlee door grijze audi van rijkswacht.
Snelheden van 210 per uur gemeten met Honda Civic Vtec.
Eerste overtreding en ineens goed.
9 weken rijverbod en 825€ te betalen.

Sindsdien doe ik nog enkel 130-140 per uur op de autostrade.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Vertigo

Citaat van: denkweb op 06-02-2007 21:07:01
sjips man, sta ik na 4 pagina's nou nog bovenaan  :eusa_wall: :eusa_think:

Daan je bent verslagen!!! (op pagina 5, duur Gunnar)

Ga je een nieuwe poging doen om weer bovenaan te komen?

;D :P

Citaat van: Gunnar op 07-02-2007 18:03:03

elianmars

Mijn hoogste boete tot nu toe was er eentje van 190 gulden voor door rood licht rijden.

En ook m'n stomste boete.........

Toen het licht op oranje sprong, gaf ik nog een dotje gas, terwijl ik er nog een aardig stukje vandaan reed.
Kruispunt was verder leeg, dus ik dacht dat het geen kwaad kon.

Mijn vrouw begon al te schelden tegen me dat ik 't niet moest doen.
Mijn reactie daarop was: Ach joh, er staan hier toch geen camera's.

Dus vol gas door rood gereden.

Zie ik ineens in mijn spiegel een zwaailicht aan gaan......... Op het kruispunt achter het bewuste kruispunt stond een politiewagen voor de verkeerslichten te wachten en zag mij dus door rood rijden........

Wat voelde ik me lullig toen ze me aanhielden........  :-[ :-[

En het ergste was nog dat mijn vrouw naast me zat te lachen  :eusa_shifty:

animalT5R

Citaat van: Vertigo op 07-02-2007 18:29:46
Citaat van: denkweb op 06-02-2007 21:07:01
sjips man, sta ik na 4 pagina's nou nog bovenaan  :eusa_wall: :eusa_think:

Daan je bent verslagen!!! (op pagina 5, duur Gunnar)

Ga je een nieuwe poging doen om weer bovenaan te komen?

;D :P

Citaat van: Gunnar op 07-02-2007 18:03:03

Als je nou gewoon zegt dat Gunnar een reply eerder staat  ::)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

HansT5R

De hoogste boete die ik ooit gehad heb was 225 gulden. Ongeveer 18 jaar geleden gekregen in Belgie voor te hard rijden.

Het mooiste hiervan was dat ik op het moment dat er te hard gereden werd niet zelf achter het stuur zat. Het was namelijk als volgt; We waren met z'n vieren in een Alfetta 2.0 onderweg vanuit Rotterdam naar Gent.De jongen die de auto bestuurde had nogal last van een zware rechtervoet en we vertoefden dus constant op de linkerbaan.Op een gegeven moment zagen we achter ons zwaailampen , dus wij snel een baantje opgeschoven om ze voorbij te laten , alleen bleek toen dat ze ons moesten hebben....Het grootste probleem was op dat moment dat de jongen die achter het stuur zat nog een flink aantal bekeuringen open had staan in Belgie en was dus bang dat hij behoorlijke problemen zou krijgen.We zijn toen (het klinkt sterk , maar het is waar gebeurd!!) al rijdende achter de politiewagen van plek gewisseld ,dus toen we bij het politiebureau aankwamen zat ik achter het stuur!Dat ze het niet doorhadden begrijp ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet.

Turbobiker

Citaat van: HansT5R op 07-02-2007 21:48:13
...Ongeveer 18 jaar gekregen in Belgie voor te hard rijden.
....

En daarvoor heb je 18 jaar gekregen  :o

(rij-ontzegging of daadwerkelijk gevangenisstraf? :o )
De Tussenpaus

HansT5R

1 woord vergeten en je krijgt gelijk 18 jaar!

ronbroek

Vorig jaar bij Breda ergens, k zat niet handsfree te bellen en had mn richtingaanwijzer al aan om de afrit te nemen, wordt ik opeens rechts via de afrit ingehaald.

Om deze bestuurder te even op zn fout te wijzen gaf ik een ruk aan mn stuur naar rechts, maar links achter me reed dus het KLPD...........

165 Euro voor het niet handsfree bellen, ze dachten dat ik schrok van de bestuurder op de afrit  :) heb maar niet verteld hoe het echt zat  ;D

HansT5R

Vorig jaar ook 1 gehad voor niet handsfree bellen , maar dat was toen"maar"130 euro.

Joachim1

Nu 8jaar mijn in bezit van het roze papiertje en in die tijd 4keer een bekeuring!
Waren allemaal rond de 10km te hard.

Heb wel 1keer veel geluk gehad:reed op een 80km weg en er kwam er eentje uit een zij weg die niet echt snel doortrok dus ik die gast inhalen met ff 130km op de klok.
Op het moment dat ik naast die gast was die ik inhaalde flits....ike sjips!
Bleek een statief aan de linker zijde en een auto aan de rechterzijde te staan.
Kreeg een paar maand later een brief of er er die datum was geweest met mijn grijze bx 16v?
Blijkbaar geen goede foto geworden dus konden ze mij niets maken,briefje terug dat ik daar normaal nooit geweest kan zijn op die datum.

Hoop nog lang zonder extreeme prentjes door te rijden  ;D

jan piet

Valt, tot vorige week, wel mee de laatste tijd... In 2005 bij elkaar bijna € 3000,- ( over 142.000 km) laagste ong. € 50,- hoogste bijna € 200,-.
In 2006: € 5,- parkeerbon in Monschau. Goedkoop jaartje dus.

Allerhoogste ooit:Fl. 1800,-. Voor creatief sturen en gasgeven in 1983....  8)
En 3 maanden fietsen.....  :-X
En 2 jaar aardig zijn..... :angel:
En ruzie met m'n ex-vriendin  :eusa_silenced:
Vrijdag € 35,- op de terugweg van een dagje beurzen in Frankfurt. 143 waar ik 100 mocht van die 2 kerels in een grijze BMW. En een bordje Freunde Folgen... :evil:
Viel eigenlijk wel mee dus.
gr,JP

Daf46

12000BEF of 300€ voor het 's nachts wegslepen van mijn auto, ze hadden hem gewoon 50 verder teruggezet.

Reden, tijdelijk parkeerverbod voor ondehoud tramsporen.

Toen ik om 23u parkeerde stond de straat nog vol (daardoor niet op het verbodsbord gelet) dus de afsleepdienst zal ze wel goed verdient hebben die nacht.

duikertjuhhh

ik heb nu ongeveer 7 jaar een rijbewijs, daarvan heb ik nu 4 jaar een eigen auto en heb in die tijd voor €0 aan bekeuringen ontvangen

michiel

Dit jaar net 1x post uit Heerenveen, Joure, Leeuwarden mogen ontvangen. Voor de roffel, nog niet voor de dienstsmurf: parkeerboete. 50 euri.  Maar als je in de enige straat in het centrum woont waarvoor geen vergunning nodig is, dan voel je al aankomen dat werkelijk ied-er-een daar op een plaatsje aast. Dus dan maar op de stoep.......: prent.
Vorig jaar heb ik in totaal een kleine 150,= aan zonde-geld boetes gehad (van de lullige tot 20 km te hard) en dat vind ik toch vrij knap voor meer dan 55.000 per jaar. Maar ik ben in het verleden al aardig te grazen genomen, in 1 geval ben ik gewoon keihard genaaid (32 km te hard), de andere was een pure stommiteit  :eusa_doh:(van mij dan). 65 km te hard ...kuch
In dat 1e geval rijd ik in de stad op de motor achter een blauw gepette motorrijder aan, met ongeveer dezelfde snelheid (dat leek me wel handig want mijn snelheidsmeter deed het toen niet..........). Komt ie bij een verkeerslicht naast me staan en vraagt hoe hard ik denk dat ik hier mag. Waarop ik zeg -naar mijn idee volkomen terecht- "net zo hard als u mag".  :eusa_snooty: Dat vond ie niet leuk en hij heeft me opgeschreven voor 82 km binnen de bebouwde kom. Dat heeft ie dus geconstateerd op de volgende manier: hij reed (te hard) en was tegelijkertijd zijn eigen snelheidsmeter, het verkeer voor hem, mij in zijn spiegels en de afstand die er tussen ons lag in de gaten aan het houden. Knappe jongens, die motoragenten, zeer bedreven in het multitasken. Voor laten komen, en de rechter gaf 'm gewoon gelijk: "Ambtelijke waarneming meneer." 600 pieken.  :eusa_sick:
In het 2e geval stond ik voor het laatste stoplicht voor de snelweg, ook weer op de motor (omgebouwde Kawa met een kleine 125 pk aan het achterwiel). Snelweg was leeg, zonnetje scheen lekker, Michiel was stoer dus bij groen ging het gas erop en de 190 was in no time bereikt. En toen zag ik wat in mijn spiegels..........Dat was de motoragent die ook al bij het stoplicht achter me stond!  :eusa_wall: Maar hij was heel aardig, meldde nog wel even dat als ik gas nog een streepje verder open had gedraaid hij me niet te pakken had gekregen (maar dan had hij het vast wel aan een paar collega's in de buurt doorgegeven). 65 km te hard, 900 pieken boete en dat was dat. Eigenlijk nog mazzel gehad. En nu ik er zo over nadenk hadden al die andere lui bij dat eerder genoemde stoplicht daar wel aan mogen meebetalen want wat zullen die gelachen hebben!
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken