T-5R imitatie bumper groepsbuy?

Gestart door S. Brouwer, 27-11-2006 21:14:40

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: Sjonie. op 30-11-2006 17:27:35
Mischien lag die al een tijd bij hun?of in combie met ander spul wat je er hebt gekocht?290 heb je wel max korting  :eusa_clap:

Is ie hoogstwaarschijnlijk nog van de oude prijs uitgegaan...  ding is behoorlijk veel duurder geworden. Belachelijke prijsverhoging trouwens!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

@®-

Citaat van: Sjonie. op 30-11-2006 20:51:26
Wie hoe de bumpercover vast zit bij 94er 850,of moet het zwarte deel ok los
als mijn R bumper cover gemonteerd word?
De bumper cover zit vast met een aantal torx schroeven aan de onderkan en in de wielkast en verder zit de bumper hoes vast geklikt in de zwarte rand.

Joachim1

Dus torxen los,wielkuip los,en dan trek je het ding er zo af?

fbm

Citaat van: S. Brouwer op 28-11-2006 16:27:19

Citaat van: DopdeDouwer op 28-11-2006 10:25:55
Past het ook op een GLE?  :eusa_whistle:  ;)

Heb heel misschien wel interesse, neem aan dat het zonder het zwarte boven gedeelte is?

Ik heb zelf ook een gle, deze heb ik overgenomen van FBM en die had er ook een t-5r bumper op. Dus ik ga er vanuit dat het past.  Ga er maar vanuit dat het zonder bovenstuk is.

Hier even een foto van hoe hij eruit zag met R lip (je moet er niet mee bumperen ;D) Sjaak! 't is een spoiler en geen bumper!
Als het er zo'n 1 is voor 90eurie zou ik het zeker doen geeft hem zeker meer smoel!

@: Dopdedouwer, Deze GLE is van '93 en had dezelfde bumpers als jouw '92 maar is nu voorzien van type '94 bumpers en koplampen. Er is ook een lip voor het model '92/93 te bestellen bij "autostyle" nr GR FSM 191 en kost 195,- geen idee of het wat is maar ziet er niet verkeerd uit! en anders ook type '94 bumpers erop monteren (past gewoon op elkaar geen probleem) al zeggen ze vaak op de sloop '' dat past niet!"

Gr Remco

M a r c

Die Autostyle lip is veel te duur...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rudi

Wie mooi wil gaan,moet pijn doorstaan...gewoon aftikken die € voor the real one,heb ik destijds ook gedaan  :)
Dr.Go-Fast...

fbm

Citaat van: M a r c op 04-12-2006 10:48:57
Die Autostyle lip is veel te duur...

Ben ik met je eens , maar als je hem helemaal om moet bouwen  :eusa_think: Het gaat hier wel om een '92er

breakman

als je de jouwe hebt en enkele foto's kan laten zien en beetje je ervaring van de kwaliteit meedeelt en het valt aleemaal goed mee ben ik ook wel geïnteresseerd !!!

greetz

breakman

S. Brouwer

Ik ben net weer terug uit belgie en heb afgelopen weekend geen tijd gehad om hem te bestellen. Dit ga ik deze week doen en hoop hem dit weekend of anders begin volgende week te hebben.

Citaat van: fbm op 04-12-2006 10:00:41
Hier even een foto van hoe hij eruit zag met R lip (je moet er niet mee bumperen ;D) Sjaak! 't is een spoiler en geen bumper!
Als het er zo'n 1 is voor 90eurie zou ik het zeker doen geeft hem zeker meer smoel!
Gr Remco

Kijk aan, ziet er erg goed uit zo. Die mistlampen die erin zaten waren als ik het goed begrepen had dummy's? of werkte deze en zoja hoe had je ze aangesloten.

fbm

Citaat van: S. Brouwer op 04-12-2006 18:06:30
Kijk aan, ziet er erg goed uit zo. Die mistlampen die erin zaten waren als ik het goed begrepen had dummy's? of werkte deze en zoja hoe had je ze aangesloten.

Ssssssst :eusa_shhh: zijn nog steeds dummy's, moet nog steeds echte aanschaffen :-[

DopdeDouwer

Citaat van: fbm op 04-12-2006 10:00:41
Citaat van: S. Brouwer op 28-11-2006 16:27:19

Citaat van: DopdeDouwer op 28-11-2006 10:25:55
Past het ook op een GLE?  :eusa_whistle:  ;)

Heb heel misschien wel interesse, neem aan dat het zonder het zwarte boven gedeelte is?

Ik heb zelf ook een gle, deze heb ik overgenomen van FBM en die had er ook een t-5r bumper op. Dus ik ga er vanuit dat het past.  Ga er maar vanuit dat het zonder bovenstuk is.

@: Dopdedouwer, Deze GLE is van '93 en had dezelfde bumpers als jouw '92 maar is nu voorzien van type '94 bumpers en koplampen. Er is ook een lip voor het model '92/93 te bestellen bij "autostyle" nr GR FSM 191 en kost 195,- geen idee of het wat is maar ziet er niet verkeerd uit! en anders ook type '94 bumpers erop monteren (past gewoon op elkaar geen probleem) al zeggen ze vaak op de sloop '' dat past niet!"

plaatje

Gr Remco
Helemaal ombouwen zou ik juist zonde. Een lip voor bijna 200euro vind ik een beetje veel ja. Die van autostyle in niet eens zo mooi, het schuine "puntje"aan de zijkant is 3x nix. Voor de rest gaat wel, maar geen 195 waard, imho
Plaatje heb ik gevonden:

Ik vraag me af of de orginele volvo lip waar eugene het over had er ook zo uitziet?
Onze 850 heeft een oude neus en dat zal die ook houden, geen makeover wat dat betreft.
Vierkant Rules

Emiel

Citaat van: DopdeDouwer op 06-12-2006 21:30:10
Plaatje heb ik gevonden:

:-X

Citeer
Ik vraag me af of de orginele volvo lip waar eugene het over had er ook zo uitziet?
Onze 850 heeft een oude neus en dat zal die ook houden, geen makeover wat dat betreft.

Ik ga ns in het archief zoeken....had hem op de Glt

Emiel

DopdeDouwer

kijk dat lijkt er al een stuk meer op.
Zie dat je ook de kunstof dorpels hebt gespoten.Zie net dat GLE's zwarte onderspoilers en dorpels hebben en GLT's ze in kleur meegespoten hebben..  :eusa_think:
Vierkant Rules

Eugene

Jup, dat is em. Staat erg mooi, maar vraag me af of die ook passend te maken is op een Alter2 of R bumper....

If it's not blown, it sucks...