Alsfeld 2007

Gestart door Ben, 28-11-2006 12:22:09

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: Johann op 28-05-2007 12:31:46
Kwam al een aantal foto's tegen op VP en wat mij op viel.. de absolute desintresse voor het Nederlandse spul..

Ik hoop dat de ervaring ter plekke anders was.  ::)

vorig jaar keken ze wel, maar de verkiezing hoef je niet aan mee te doen daar komen geen Ausländer aan te pas ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Ricardo

Passwort: 

:o :o

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Emiel

Word er nou groter over gedaan dan dat het is?

Op de ALV staan meer auto's

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mehn

Citaat van: Emiel op 28-05-2007 15:35:02
Op de ALV staan meer auto's

En veel mooiere ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

T o m

Nou net terug van een gezellig weekendje Volvo's! Was weer ouderwets jongens met natuurlijk op z'n tijd een heerlijk biertje en snitzels...  ;D

Er was interesse genoeg hoor voor het nederlandse (en belgische) "spul". Maar die deutscher blijven natuurlijk toch chauvenistisch. De belgen vielen lekker in de prijzen maar hadden dan ook "strakke bakken".  :o

Ik heb een paar fotootjes met de telefoon gemaakt maar lang niet alles gefotografeerd. De echte mooie foto's zullen wel gauw van de andere Alsfeldgangers komen...   8)

http://home.planet.nl/~heijl104/alsfeld2007/

Eugene

If it's not blown, it sucks...

Ricardo

;D ;D ;D

Meestal heeft hij een sleutel vast als hij zo ligt.

Zo te zien zullen er idd nog leuke foto's volgen.

M a r c

Het was inderdaad gezellig!  We hebben het samen met de Belgen (Koen en Sven), Peter, Marco, Chris en Ivo gezellig gemaakt, veel gelachen. Jammer dat gisteren vanaf 15.00 uur de regen begon....

Foto's volgen spoedig!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Johann op 28-05-2007 12:31:46
Kwam al een aantal foto's tegen op VP en wat mij op viel.. de absolute desintresse voor het Nederlandse spul..

Ik hoop dat de ervaring ter plekke anders was.  ::)

Er werden toch nog genoeg foto's van onze bolides gemaakt en genoeg gekeken en gevoeld. Maar als het dan op stemmen aankomt dan kiest men toch voor auto's met eigenaren uit eigen land. Ivo deed met de verkiezing mee in de 850/S/V70 klasse en had géén prijs.... Terwijl de wagens die met de 2e en 3e prijs aan de haal gingen helemaal niet zo mooi of bijzonder waren als die van Ivo  :eusa_doh:  Da's wel jammer, maar goed. Volgend jaar nog meer Nederlanders en dan allemaal ook op elkanders wagen stemmen  ;D

info@europeantuning.nl

M a r c

info@europeantuning.nl

fearless

Citaat van: M a r c op 28-05-2007 16:16:16
Ivo deed met de verkiezing mee in de 850/S/V70 klasse en had géén prijs....

En toch was het super gezellig.  :eusa_dance:

Zaterdag om ongeveer 11.00 uur richting duitsland vertrokken lekker ritje gehad (auto liep wel 180 op de heenweg) om 15.20 was ik in alsfeld. ff opgefrist en daarna ff door het dorp heen gewandelt. Zo rond 16.00 kwam de rest. 'smiddags nog heerlijk een terrasje gepakt en daarna heerlijk gegeten. Toen we daarna buiten zaten begon het ineens erg hard te waaien en ja hoor REGEN en ONWEER.  :eusa_doh:  Maar ach, we hadden goede hoop voor de zondag.  ;D

Zondag om 8.00 ontbijten, tuurlijk zat ik als eerste  ::)  Kijk naar buiten hmmm heerlijk weer. Heerlijk zonnetje er bij.
Auto was natuurlijk erg vies geworden door de regen dus eerst maar ff wassen. Gelukkig hadden ze bij de Esso een perfecte wasstraat (met lappen) dus daar maar ff heen gereden.
Tja en waar bestond de dag toen verder uit, beetje rondlopen en foto's maken, stoel zitten en veel gezellig ouwehoeren. En natuurlijk Bratwursten und Bier (voor mij geen bier  :-X ) o ja en auto's kijken en vrouwen.
Om een uurtje of 3 begon de lucht ineens donker te worden dus snel party-tent opruimen. net klaar en ja hoor regen. Viel gelukkig wel mee met de buien, de gezelligheid bleef er tenminste inzitten bij iedereen.  ;D 
Uurtje of 5 prijsuitrijking De belgen zijn wel beide in de prijzen gevallen, Sven is 3e geworden in de klasse S/V40 en Koen 1e in de S60/S80 klasse.  :eusa_dance:
'Savonds natuurlijk weer heerlijk wezen uit eten en daarna Alsfeld in, beetje over de kermis gelopen toen maar besloten terrasje te pakken. Weer verder gelopen, ff de schiettent onveilig gemaakt (ja jaa en gewonnen) en daarna een gezellig klein kroegje ingedoken.  :eusa_clap:

Maandag om 8.30 weer aan het ontbijt, dit keer was Koen me net voor. Na het ontbijt nog ff bij alle auto's gekeken. De leden van volvopower.de gingen nog een toertocht rijden. Daarna om ongeveer 10.30 richting huis gereden. Nog ongeveer 150km met Tom en Marc opgereden wat zien die 2 auto's er mooi uit op de snelweg, en dat geluid  :eusa_drool:  Onderweg nog ff met zijn 3en een bakkie koffie met broodje gedaan bij een wegrestaurant. Daarna verder het stuk naar Nederland alleen gereden (en ja hoor, auto nog ff met moeite aan de 200 gehad  ;D ). En wie kom ik bij de grens tegen, Marko peter en Chris. Wat een toeval.  :)  Was vanmiddag om een ongeveer 15.30 thuis.

Moet zeggen heb echt een super weekend gehad. Erg leuke groep zo echt gezellig. Volgend jaar zeker weer !!   :eusa_dance: