Hond aanschaffen...

Gestart door Eugene, 28-11-2006 14:50:35

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

Citaat van: pooh op 17-05-2007 22:02:39
De meeste bijtincidenten gebeuren met Golden Retrievers, maar dat ter zijde.

Dan heb ik toch de juiste hond gekozen :P

If it's not blown, it sucks...

pooh

Citaat van: Eugene op 17-05-2007 22:07:06
De meeste bijtincidenten gebeuren met Golden Retrievers, maar dat ter zijde.

Dan heb ik toch de juiste hond gekozen :P

;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Misha

Mensen schijnen te vergeten dat een valse hond van nature niet bestaat
Oh, maar die bestaan er best hoor !

Net zoals er bij mensen een weeffoutje kan lopen, kan dat bij honden en katten ook zeker !
Dat zal er alleen 1:50.000 zijn waarvan men beweert dat het een valse hond van geboorte is.
Net zoals bij mensen, eigenlijk.
Meeste zijn slachtoffer van de omstandigheden.

En Rody...wat the hell moet een kind een hondenmand?  Dat is het perfect voorbeeld om aan te geven dat er toch veel mensen zijn die geen idee hebben waar een hond behoefte aan heeft, of had het kind geen eigen bed?
Inderdaad. That says it all. De hondenmand is geen plek voor een kind: zeker niet van 2 jaar. Staat er los van dat de hond ook dan nooit iets mag doen, maar als je dat als ouder/hondenbezitter toelaat, dan snap je inderdaad niet hoe honden werken.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Rayman

Na een harde dag werken met wat stress kom je thuis. Je opent de deur en onze newfoundlander is altijd blij als je er weer bent. Onbetaalbaar. :) Zou niet weten hoe het zou zijn zonder die wandelende behaarde sloopkogel. :)

rody

pooh:

het meiske en de hond waren beste maatjes. nu hebben ze een kleinere hond; wederom zijn hond en kind beste maatjes.
inmiddels gaat ze niet meer bij de hond in de mand liggen. (is ze ook inmiddels te groot voor)
onlangs lag ze ziek in bed. je had de reactie van de hond moeten zien toen ze weer even op was... die 2 kunnen gewoon niet zonder elkaar.

Misha

Citaat van: rody op 17-05-2007 22:21:51
pooh:

het meiske en de hond waren beste maatjes. nu hebben ze een kleinere hond; wederom zijn hond en kind beste maatjes.
inmiddels gaat ze niet meer bij de hond in de mand liggen. (is ze ook inmiddels te groot voor)
onlangs lag ze ziek in bed. je had de reactie van de hond moeten zien toen ze weer even op was... die 2 kunnen gewoon niet zonder elkaar.
Logisch: hond ziet haar als gelijke.

Emiel

Dé ideale hond:

:eusa_drool: niet
Bijt niet
Poept niet op plekken waar fietsers/voetgangers/ed last van hebben...

Tot zover mijn zinvolle of -loze toevoeging aan dit onderwerp.... ;) :eusa_whistle:

Ronbroek

Een hond, een hond, moet ik zeker 855 gaan rijden  :eusa_naughty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

reneetje

ik zeg neem een friese stabij; niet te groot en niet te klein , reuze schrander en zeer lief voor kinderen ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

pooh

Schandalig Rody dat eerst een hond het veld moet ruimen voor de kids en dat er nu een kleinere hond in huis is....Waarom zeggen ze dat niet gewoon dat ze geen zin meer hadden in de vorige hond?  Denken ze soms dat kleine honden niet kunnen bijten als de hond een kind als gelijke of misschien zelfs wel als ondergeschikte ziet...?

@Rayman: je hebt helemaal gelijk  ;)
@Renee: een fries stabijtje is inderdaad een hele vriendelijke hond, maar jij weet net zo goed als ik dat als het moet je iedere hond gek kunt krijgen. Alleen ligt bij de een de drempel wat lager als de bij de ander.

EdenAli

Citaat van: pwassink op 28-11-2006 14:56:52
Moet het perse een merkhond zijn Eugene ?

Vaak heb je ook in asiel een hoop "maatman-terriers" waar weinig mis mee is die heel graag een leuk tehuis willen,
beetje correct asiel weet ook wensen en aanbod goed op elkaar af te stemmen en "levert" je een passende hond ..

EEhm ik lees 'm nu met maar maatman honden?? :o mijn achternaam is hetzelfde

haRtV70R

Het probleem ligt idd bij de baasjes. Als alle baasjes nu eens besluiten om hun strontmachientje op te ruimen is het probleem opgelost!!!   ;D

Zonder gekheid (kan ik dat?), als de baasjes gewoon eens hun verandwoording nemen voor hun hond.... Je hond los laten lopen kan dus ook niet altijd.

Mijn broer ging met zijn tweeling dochtertjes fietsen. Ze passeerden een boeren erf waar een hond liep. Gaat dat beest in volle galop achter die twee kleine grietjes aan!!!! Dan heb je het als vader niet breed kan ik je melden. En weer een hondenhater geboren..... Mijn hondentrauma is op soortgelijke wijze ontstaan. >:(

Helaas zijn er talloze van dit soort voorbeelden. LET $&@^#%# OP DIE @%@%#@$  HOND VAN JE!!!!!!!!! Zou een hoop schelen........ :evil:
[move][/move]

pooh

Gut ja...kinderen zijn heilig...Prooidrift is makkelijk aangewakkerd, hou daar dan maar rekening mee zou ik kunnen zeggen, dat is net zo kortzichtig.

Als hier iemand achterom komt dan kan ik je verzekeren dat van die brave hond van ons weinig over blijft...en dat hoort ook zo, hond zijn terrein dus daar heb je niets te zoeken. Er hangt niet voor niets een bordje.

Het kleinkind van de buren staat wel eens aan het hek...tja dan gaat onze hond tekeer..kind heeft daar niets te zoeken dus ik zie geen enkele reden om mijn hond dan weg te halen.

Misha

Citaat van: haRtV70R op 17-05-2007 22:51:16
Het probleem ligt idd bij de baasjes. Als alle baasjes nu eens besluiten om hun strontmachientje op te ruimen is het probleem opgelost!!!   ;D
Zonder gekheid (kan ik dat?), als de baasjes gewoon eens hun verandwoording nemen voor hun hond.... Je hond los laten lopen kan dus ook niet altijd.
Mijn broer ging met zijn tweeling dochtertjes fietsen. Ze passeerden een boeren erf waar een hond liep. Gaat dat beest in volle galop achter die twee kleine grietjes aan!!!! Dan heb je het als vader niet breed kan ik je melden. En weer een hondenhater geboren..... Mijn hondentrauma is op soortgelijke wijze ontstaan. >:(
Helaas zijn er talloze van dit soort voorbeelden. LET $&@^#%# OP DIE @%@%#@$  HOND VAN JE!!!!!!!!! Zou een hoop schelen........ :evil:

Algemener nog : mensen moeten verantwoording nemen voor hun daden.
Of dat nu onopgevoede ter.ngpubers zijn, Frans Bauer door de speakers op 50 om drie uur 's nachts,  Laserblues die strepen trekken op het asfalt terwijl er fietsers aankomen.. :evil: ;D

Maar helaas, dat blijken ze keer op keer niet te kunnen.. En ze mogen allemaal kinderen nemen/maken, honden kopen, een rijbewijs halen en meedoen aan het verkeer, stemmen....

haRtV70R

Citaat van: Misha op 17-05-2007 23:02:21
Citaat van: haRtV70R op 17-05-2007 22:51:16

Algemener nog : mensen moeten verantwoording nemen voor hun daden.
Of dat nu onopgevoede ter.ngpubers zijn, Frans Bauer door de speakers op 50 om drie uur 's nachts,  Laserblues die strepen trekken op het asfalt terwijl er fietsers aankomen.. :evil: ;D

Maar helaas, dat blijken ze keer op keer niet te kunnen.. En ze mogen allemaal kinderen nemen/maken, honden kopen, een rijbewijs halen en meedoen aan het verkeer, stemmen....

Jij wil gelijk de complete wereldproblematiek aankaarten!!! Niet alles tegelijk! 1 voor 1, anders wordt het te moeilijk! :eusa_boohoo:
[move][/move]