Wat een pech ! Lampje weg !! (V70 remlicht)

Gestart door bkop, 16-03-2010 20:35:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bkop


Ik was net de 21W lampjes van de remlichten aan het vervangen. Ik dacht dat ze goed in de fitting zaten, maar bij het terugplaatsen van het linker lampje, viel die uit de fitting en in die kier naar beneden.   :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_wall: :eusa_wall:

Nou heb ik het gevoel dat je overal bij kunt bij onze fantastische roffels, ... behalve daar onderin.  :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Wie o wie heeft een tip voor me ??

Thanks voor de hulp.

mehn

#1
Magneet?


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pwassink

#2
Een stokje, stuk lasdraad of 2 1/2 installatiedraad met aan het uiteinde een (goed vastzittende) prop dubbelzijdig-tape
wil ook wel eens niet magnetische zaken oppikken op rare plekjes (naast stof haren pluizen,blad en andere rotzooi )

Ow, en als het een "vervangbaar" (onder)deel betreft wat toch ergens in een koker gaat rammelen
kan je het ook vaak ter plekke wel vastplakken met een snuif tectyl, bodyshutz of een ander plakgoedje.  ;)


En nee dat wil niet plakken op M&M's  :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

bkop


Dat zijn twee goeie tips, bedankt  :eusa_dance:

Mehn, waar kan ik zo'n magneet met verlengstuk kopen? Die lijkt me voor veel dingen handig.

mehn

Citaat van: bkop op 16-03-2010 21:35:34
Mehn, waar kan ik zo'n magneet met verlengstuk kopen? Die lijkt me voor veel dingen handig.

Ik heb de foto van "2dehands.nl" dus daar zou je kunnen proberen ;)
Ik heb m ooit eens uit de 1 eurobak gehaald in een bouwmarkt geloof ik.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

bkop

Citaat van: mehn op 16-03-2010 21:39:59
Citaat van: bkop op 16-03-2010 21:35:34
Mehn, waar kan ik zo'n magneet met verlengstuk kopen? Die lijkt me voor veel dingen handig.

Ik heb de foto van "2dehands.nl" dus daar zou je kunnen proberen ;)
Ik heb m ooit eens uit de 1 eurobak gehaald in een bouwmarkt geloof ik.

Thanks, ik ga op jacht.  :P

thuur

Je zou ook eens bij de automaterialenhandel langs kunnen gaan voor een 'antenne' met magneet. Ziet er ingeschoven uit als een pen.

Ook handig als je voor de eerste keer een achterlicht gaat vervangen ;D


Gr ;)

cas

en voor de volgende keer een theedoek, handdoek of ander stuk stof bij voorkeur, in die ruimte friemelen, want ook al weet je dat je er iets in kan vallen next time.... het gebeurd TOCH nog een keer  :angel:  natuurlijk na het vervangen doekkie er weer uit....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

rogerV701998

Citaat van: thuur op 17-03-2010 01:41:31
Je zou ook eens bij de automaterialenhandel langs kunnen gaan voor een 'antenne' met magneet. Ziet er ingeschoven uit als een pen.

Ook handig als je voor de eerste keer een achterlicht gaat vervangen ;D


Gr ;)

Of je interieurfilter... :eusa_shifty: ;D