Essen motorshow 2006 1- 10 december

Gestart door will, 02-12-2006 13:00:21

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 10-12-2006 11:52:34
Ik vond eerlijk gezegd het nivo van de wagens en de show zelf weer wat minder dan vorig jaar... Ik ga er nu al bijna 20 jaar naar toe en kwaliteit wordt steeds minder. Steeds meer plastic troep en hele hallen vol met diverse aanbieders van hetzelfde spul  ??? Een aantal automerken niet meer aanwezig: BMW en Mercedes. Het blijft een leuk dagje uit, maar voor de noviteiten hoef je niet te gaan. De dames worden wél ieder jaar leuker  ;D
Dat was ook mijn indruk, twee hallen vol met (af)braak audio, op bijna alle zgn. "tuning parts" standjes dezelfde led knipperlichtjes en "lexus look" polo achterlichten van matige kwaliteit. Ik ben op zoek geweest naar getunde ventiel dopjes, maar die had niemand  :-\.
Wat mij verbaasde is dat ik slechts 1 of 2 auto's gezien heb waarvan de kap open was, nota bene van een hollandse firma (volgende keer wel ff radiateur aansluiten jongens, zo gelooft niemand dat vermogen dat er op staat).  De rest van de auto's was voornamelijk voorzien van decoratie in de vorm van dames. Soms met i.d.d. niet meer dan een reetveter en verflaagje als kleding  ;).
Leuk om weer eens geweest te zijn, maar je hebt niet veel gemist als je verstek heb laten gaan.
Volgend jaar toch maar weer de historische auto races op de ring ofzo.   

De multivan van pa liep 183 km/h (gps meting) op de terugweg, dus met wind tegen.
Niet gek voor zo'n hoge bak, toch leuk om eens te proberen.
Nog ff lekker een stuk vlees gegeten bij De Mol in wytmen, leuke plek voor een meeting !