Essen motorshow 2006 1- 10 december

Gestart door will, 02-12-2006 13:00:21

Vorige topic - Volgende topic

will

Vanaf vrijdag 1 december tot 10 december wordt de grote tuningbeurs weer in Essen gehouden.
A.s. vrijdag rijden we weer die kant op (hopelijk dit x geen sneeuw)vanuit twente.Gaan er nog meer die kant op vrijdag?

Frans Harkema

Ik ben ook van plan daar heen te gaan, moet alleen nog even bekijken welke dag.

Turbobiker

Ik denk dat ik donderdag even ga, moet later op de middag daar toch in de buurt zijn.
De Tussenpaus

Jeroentjuh

Wel veel foto's maken van alle leuke dame's daar hè  ;) Kunnen we het topic weer leuk mee vullen  :eusa_dance:

Turbobiker

Citaat van: Jeroentjuh op 03-12-2006 14:01:46
Wel veel foto's maken van alle leuke dame's daar hè  ;) Kunnen we het topic weer leuk mee vullen  :eusa_dance:

Welk topic ???

Maar ik hoef maar één auto in het echt te zien :eusa_dance:
De Tussenpaus

Jeroentjuh

Citaat van: Turbobiker op 03-12-2006 15:39:20
Citaat van: Jeroentjuh op 03-12-2006 14:01:46
Welk topic ???

Deze  :eusa_shhh: Het gaat hier toch over de Essen motorshow? Daar ontkom je niet aan de mooie vrouwen dus die mogen dan hier ook niet ontbreken  :eusa_dance:

Alvast een filmpje...

Citaat van: Ben XC70 op 03-12-2006 14:26:58
Dat heet organiseren Jeroen, proberen te voorkomen dat het hier een onleesbare chaos wordt.

Om te zorgen dat het geen onleesbare gaos wordt heb ik het filmpje en de foto's maar hier gepost..... ;D

fearless

Leuk filmpje, alleen waarom altijd die vrouwen er bij. Nu heb ik geen aandacht meer voor de auto's.  :eusa_doh:

fearless

Even een paar foto's geleend van een ander forum.  :eusa_drool:

Racingbrick

leuk.
3 weken geleden op de Eicma geweest in Milaan, die meiden hadden het warm daar.... hadden bijna nix aan.
Ik heb geen plaatjes gemaakt :(.

Spin!

Ohw...misschien dat ik zondag wel even langs waai...tis maar 130 km!  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Morgen (straks ?!) naar Essen op uitnodiging van pa. :eusa_dance:
"Neem je paspoort en camera (met extra accu) maar mee, laat je rijbewijs en portemonnee maar thuis."    ::)

will

Zo,ik ben weer terug van Essen....ondanks het slechte weer toch nog even de 240 km aangetikt op de 31.Verder mij verwonderd over het giga koppelvermogen....bij 180 gewoon nog een duwtje in de rug :eusa_clap:

De beurs was als vanouds goed gevuld,voor ieder wat wils.Heico stond er met de nieuwe kleine Volvo,leuke tuning...de babes waren niet van de auto's af te slaan :eusa_drool:

Gelaagde dag!

Eric

Yep... helemaal mee eens! Erg geslaagde dag.. Beurs was niet eens zo heel erg druk dus ook voor foto's maken was er ruimte. Veel mooie auto's en gezellige dames.. Mijn collega had gelukkig een foto toestel bij zich..
Wat een mooie auto's daar!  :eusa_whistle:

245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Frans Harkema

Citaat van: E.Asbroek op 09-12-2006 12:08:17

Heeft er iemand een gummetje voor mij?               ;D

M a r c

Ik vond eerlijk gezegd het nivo van de wagens en de show zelf weer wat minder dan vorig jaar... Ik ga er nu al bijna 20 jaar naar toe en kwaliteit wordt steeds minder. Steeds meer plastic troep en hele hallen vol met diverse aanbieders van hetzelfde spul  ??? Een aantal automerken niet meer aanwezig: BMW en Mercedes. Het blijft een leuk dagje uit, maar voor de noviteiten hoef je niet te gaan. De dames worden wél ieder jaar leuker  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl