Volvo Forums eindejaarsmeeting

Gestart door Ben, 06-12-2006 14:24:03

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Ludo op 06-12-2006 18:40:16
Citaat van: Liquid Force (00) op 06-12-2006 18:39:29
... de V70/S60 van nu zijn prima vervangers voor de roffel
:eusa_naughty:

Volvo heeft tot nu toe geen waardige opvolger gemaakt van de 850. De V70 Classic kan er nog mee door maar daarna is (qua uiterlijk) niets fatsoenlijks meer gemaakt.  :eusa_snooty:

Maar goed, dit wordt erg off topic  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Liquid Force (00)

Citaat van: Ludo op 06-12-2006 18:40:16
... de V70/S60 van nu zijn prima vervangers voor de roffel

:eusa_naughty:

niet? wat dan als je nieuw wilt rijden? de nieuwe S80? laamenielachuh, die is nog minder 'Volvo' according to de redeneringen die ik hier hoor ...

wederzijds respect in deze tijd (niet alleen in deze tijd van het jaar, maar in het algemeen) ... dat zou er wel eens iets meer mogen zijn ...
S60 2.5T AWD Momentum Inscription Toscane iPod

Ludo

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ludo

Citaat van: Liquid Force (00) op 06-12-2006 18:47:16

niet? wat dan als je nieuw wilt rijden?

nieuw?.
Volvo 850 forever. ;D

Liquid Force (00)

daar heb ik even een screendump van gemaakt Ludo ... die krijg je nog een keer terug  ;D ;D ;D

:police: maar nu terug naar het topic: eindejaarsmeeting.

Ludo

Citaat van: Liquid Force (00) op 06-12-2006 18:56:19
daar heb ik even een screendump van gemaakt Ludo ... die krijg je nog een keer terug  ;D ;D ;D

is goed, over 20 jaar okee?.  :evil:

Liquid Force (00)

Citaat van: Ludo op 06-12-2006 18:57:34
Citaat van: Liquid Force (00) op 06-12-2006 18:56:19

is goed, over 20 jaar okee?.  :evil:

eerder denk ik ... I'll be in touch :) ;D

Emiel

Citaat van: Johann op 06-12-2006 14:44:58
Het middelpunt van Nederland?

Het kadastraal middelpunt van Nederland is de Onze Lieve Vrouwe toren te Amersfoort.

:eusa_dance:

Laten ze daar een heel mooi en groot parkeerterrein in de buurt hebben...

Nijkerk is ook mooi...

John R

Mijn voorkeur gaat uit naar Nieuwegein. Is de eerste keer dat ik kom, dus weet nog niet wat me te wachten staat :eusa_think:

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rudy-M

damn ... als je zo gaat beginnen ... dan lijkt het haast alsof er jaloezie meespeelt ... Het is heel normaal dat een merk door ontwikkeld, en de V70/S60 van nu zijn prima vervangers voor de roffel (waar ik met veel plezier in gereden heb) maar je moet gewoon ermee leren leven dat er mensen zijn die nieuwere wagens rijden ...

(en trouwens: de 7x0 en 9x0 zijn dan nog echter, en de 850 ontwikkeld is onder de auspicien van iemand die nu chef is bij Saab ... daar moet je trots op zijn)

Jaloezie? Laat me niet lachen! Nathuurlijk weet ik dat de P2 modellen doorontwikkelingen zijn. Op de R na, roepen ze bij mij geen emotie op, zoals de 850 dat doet. Voor mij is de auto een hobby. En ik hoop dat de 850 nog lang mee gaat. Maar aan alles komt een einde. Volvo is niet het enige automerk dat er is, er zijn er veel meer!

En dat ik moet leren leven dat mensen in nieuwere auto's rijden is een BS-opmerking. Ik heb dat geld niet, zo wel, dan zou ik kiezen voor bv. een Focus ST i.p.v. een prijsgelijke V50.

En nu weer terug naar on-topic.

M@rtijn

Een goedenavond!

Big daddy's lijkt me een perfecte locatie !
Mooi centraal, en bereikbaar voor iedereen, gratis parkeren en wie weet kunnen we nog op de agenda bij ze  ;D

Waarom iedereen een minder gevoel heeft bij de rest van onze volvo modellen weet ik niet maar de slogan was Volvo for Life en niet Volvo 850 for Life..................... ook al is er geen model wat in de buurt kom van de 850 maar een volvo blijft een volvo  :eusa_clap:

Dus hoop jullie allemaal te ontmoeten de 27e en wie niet wil die komt maar niet  :eusa_hand:

groetjes M@rtijn

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal ;)

FGG

Sorry, HM in Wenen. Wij gaan dat niet redden :(

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Citaat van: Liquid Force (00) op 06-12-2006 16:51:21
waarom zo moeilijk doen?? het is toch juist leuk om verschillende fora te combineren ... en je mede roffelaars tref je echt wel weer ... heb afgelopen jaar een geweldige meet meegmaakt ...

Hier heeft LF wel een punt, het was inderdaad gezellig (en dan heb ik LF nog niet eens getroffen ;) )

En zelfs de minimeetings worden wat groot af en toe en dan spreek je ook de helft van de mensen niet... ::)

Aan de andere kant ken ik de mensen van de andere fora helemaal niet en is de kans erg klein dat ik ze toch niet ga aanspreken, dus kan het net zo goed een 850 meeting worden waar ik liever heen ga :eusa_think:
De Tussenpaus