Volvo Forums eindejaarsmeeting

Gestart door Ben, 06-12-2006 14:24:03

Vorige topic - Volgende topic

CeeBee

Voor de mensen die het gezelliger vinden als het klein blijft is het niet te hopen dat er meer als 3% van de op dit forum ingeschreven leden komt, anders spreek je nog niemand.

Maareh, doe maar bij Big Daddy.
V70N 2.5T AWD

pwassink

Even helemaal los van kerstgedachtes en dergelijke denk ik dat je het "puur" moet houden.

Vorig jaar (erg koud) geweest daar , was erg leuk met maar een paar andere volvotypen.
Maar al teveel mensen om echt met anderen kennis te maken of met allen bij te kletsen. 
Vandaar mijn keuze, dat wordt te massaal of met nog meer totaal onbekenden ? 

Nee dan maar niet .

Optie: alleen dit 850forum ergens centraal zou (na reset poll) een totaal ander beeld geven lijkt het
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Frans Harkema

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een 850/70 meeting, andere Volvo modellen boeien mij niet zo. Als je dan toch een keer een universele Volvo meeting wilt houden, doe het dan s'zomers zodat je ook de andere types kunt bekijken en be-/veroordelen.
Ik heb al moeite genoeg om qua gezichten en dubbele namen het forum en de club enigzins bij te benen, laat staan als daar nog van alles bij komt van het algemene Volvo forum. Afhankelijk van de eindkeuze zal ik beslissen of ik wel of niet kom.  :eusa_think:

Ben

Citaat van: Frans Harkema op 07-12-2006 16:28:53
Als je dan toch een keer een universele Volvo meeting wilt houden, doe het dan s'zomers zodat je ook de andere types kunt bekijken en be-/veroordelen.

Die is er ook Frans, de Soesterbergmeeting, kijk op http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=5540

Frans Harkema

Oeps, inderdaad Ben. Daar had ik helemaal niet meer aan gedacht. Was ik er geweest, dan had ik het wel onthouden.

Bas850

Ik kom waarschijnlijk ook wel, waar maakt me niet zoveel uit.

Toch heb ik ook een lichte voorkeur voor een 850forum meeting.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Eugene

Er zijn dus maarliefst 8 niet-lease V50's in Nederland? :o

If it's not blown, it sucks...

mehn

Citaat van: Eugene op 07-12-2006 16:56:56

Je wilt niet weten hoeveel leaserijders er op het andere volvo forum ronddwalen ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Citaat van: mehn op 07-12-2006 17:05:32
Citaat van: Eugene op 07-12-2006 16:56:56

Je wilt niet weten hoeveel leaserijders er op het andere volvo forum ronddwalen ;D

En je wilt niet weten hoeveel ex-lease Volvo's er op dit forum ronddolen ;-)

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

llinssen

Is het misschien een idee om voor de roffel-clan (ik bedoel de leden van het 850 forum) een pre-meeting te houden?
Bijvoorbeeld eerst verzamelen onder de Gerbranditoren en na wat broederlijk samenzijn door te reizen naar de winnaar van de poll (Big Daddy zo te zien) om daar de neven met andere volvo's te ontmoeten. We kunnen ze toch niet al het moois onthouden?

Mijn stem gaat overigens naar Big Daddy.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

denkweb

Ik denk dat ik maar nergens heen ga... of in mn eentje onder die toren een choco ga warmen boven de vuurkorf. Kan ik voor het eerst mijn auto ergens kwijt  ;D

llinssen

Citaat van: llinssen op 08-12-2006 20:36:51
Is het misschien een idee om voor de roffel-clan (ik bedoel de leden van het 850 forum) een pre-meeting te houden?
Bijvoorbeeld eerst verzamelen onder de Gerbranditoren en na wat broederlijk samenzijn door te reizen naar de winnaar van de poll (Big Daddy zo te zien) om daar de neven met andere volvo's te ontmoeten. We kunnen ze toch niet al het moois onthouden?

Mijn stem gaat overigens naar Big Daddy.

Die andere meeting is er nu.
Alleen niet echt in de buurt van Utrecht, maar Zwolle....  ::)

Citaat van: denkweb op 14-12-2006 11:05:05
Ik denk dat ik maar nergens heen ga... of in mn eentje onder die toren een choco ga warmen boven de vuurkorf. Kan ik voor het eerst mijn auto ergens kwijt  ;D

Zal je maar geen gezelschap komen houden, zouden we er nog een meeting bij hebben. Maar als ik er "toevallig" langs kom, kijk ik wel even of je er staat.  :eusa_whistle:
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

emielC70

Ik zie wel wat de locatie word. Mocht er animo voor zijn kan ik waarschijnlijk ook wel een locatie regelen in harderwijk 500 meter van de A28 af bij de indoorkartbaan. Dan kan je ook hapje eten, drinken en eventueel karten.

Gmid

Volvo C30 '12