Voorstellen Rene31

Gestart door rene31, 07-12-2006 16:52:52

Vorige topic - Volgende topic

rene31

Hallo allemaal,

Nu ik zelf eindelijk een 850 heb meld ik me ook aan op dit forum. Hiervoor al veel met jullie discussies meegekeken.
Ik ben Rene, 31 jaar en getrouwd. Vader van 2 kinderen en de 3e is op komst.
Mijn Volvo interesse komt waarschijnlijk van mijn eigen vader omdat hij eigenlijk altijd Volvo heeft gereden. Hij is begonnen met een 240 en daarna achtereenvolgens, 340, 740, 850, 850, S70, S60 t-6, V70 en nu een XC70.
Ikzelf ben mijn autocarriere gestart met een Citroen AX en daarna achtereenvolgens een golf cabriolet, weer AX, weer Golf cabriolet, renault clio, seat ibiza, lease V40, lease V40. Nu rij ik een lease Renault Grand Scenic en daarnaast in de zomer heb ik nog een golf cabriolet uit '91. De Renault wordt "gelukkig" in september gewisseld voor een Volvo, weet nog niet welke.
Nu we bijna 3 kinderen hebben werd het voor mijn vrouw tijd om een ruime stationwagen met airco ( haar enige eisen ) te gaan kopen.
Ik wilde natuurlijk perse een Volvo ( en liefst een snelle ). Na lang zoeken is de keuze uiteindelijk gevallen op een rode 850 t-5 uit 1994 met 230000 km op de teller. We hebben hem nu een week en hij bevalt uitstekend. Er zit aan de voorzijde behoorlijk veel steenslag en de motorkap en het dak moeten goed met commandant gedaan worden, genoeg werk dus.

Tot zover en groeten Rene31

pwassink

Nette wagen, nog maar 20K en hij is ingereden !

veel leesplezier hier ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Frans Harkema

Welkom op dit forum en veel plezier gewenst met je voiture!

Ties

Mooie auto!!
Als ik 's morgens kon kiezen om mee naar m'n werk te nemen... 850 of een scenic.. zou ik het wel weten ;) Eruit met die fransoos!  ;D
Welkom!

breakman

mooie auto ! en direct een mooie T-5R bumper erop van voor heel netjes ! nu zie ik eens hoe het er met 16" columba's bij eruit ziet ! SUPER!!!

veel rijplezier!! en welkom op het forum

Breakman

FGG

Mooie auto, Rene.

Poetskleurtje (PB-tje naar Rayman ;))

Welkom op 't Forum!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Welkom hier!

Mooi rood is niet lelijk!  8) 8)

Bouma206

Heb zelf ooit een rode golf gehad en een rode bmw. De bmw eens laten gummen en poetsen bij een bedrijf wat was dat ding knal rood daarna. Echt zeer mooi hoor als rood mooi diep rood is.
Fryslân boppe!!!!

Gmid

Gave kleur. Mooie auto. inc Rbumper.

Maarre.. geen commandant op het dak gooien hoor. Rij maar een keer hier langs, dan smeren we wel wat meguairs erop. Wordt de kleur een stukkie beter dan commandant, en je loopt niet het risico dat je ineens prachtig blank staal ziet.
Volvo C30 '12

-D©©©L-

Welkom op het forum Rene !

Rood is een kleur die echt heel mooi kan worden  :eusa_whistle:
Neem een mild middeltje, de commandant zou ik nog even in de kast laten.
Kies de juiste wax ter bescherming en houd het een beetje bij,
dan valt het allemaal best mee.

rene31

Beste Allemaal, bedankt voor dit hartelijke welkom!
En meteen ook al wat tips. Dank hiervoor DCCC en Gmid!
Sowieso wacht ik even met poetsen want zoals vermeld heeft de T-5 zeer veel steenslag aan de voorzijde. Ben nu aan het lezen wat de forummers hierover adviseren.