Volvo Guard

Gestart door caroden, 09-12-2006 08:41:51

Vorige topic - Volgende topic

caroden

In mijn 'nieuwe' T5 van 1996 zit een origineel Volvo Guard alarm. Is hier een aparte gebruiksaanwijzing voor? Ik heb er ook geen extra sleuteltjes bij (mijn collega heeft die wel en kan hiermee het alarm onder de motorkap uitzetten). Nu verschilt mijn alarm wel van die van mijn collega, ik heb een andere handzender.

Ik las ook iets over Guard 1 en 2. Zijn er verschillende versies?

caroden

Oh ja, nog iets: in 1 van de sensoren aan de passagierskant blijft een lampje branden/knipperen en aan de andere kant niet. Wat betekent dit?

RRRRR_Ramon

Hallo Caroden, misschien heb je hier<<klik wat aan?

Verder kun je wanneer je een foutje hebt gemaakt of iets wilt toevoegen in je vorige post, die post opnieuw openen en die bewerken. Klik daarvoor op de knop Verander rechtsboven.

Succes!  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

caroden

Geweldig, bedankt voor beide tips!

Ik het de link bekeken en ik heb een ander alarm. Mijn 'kastje' zit niet op de A-stijl maar middenop het dashboard bij de voorruit. Ik heb ook een andere handzender (vierkantere) met rubberachtie knopjes. Heb ik dan Volvo Guard 2?

Mijn collega heeft dus de Guard 1 en ik zal hem even blijmaken met de beschrijving hiervan.

Ludo

Citaat van: caroden op 09-12-2006 09:07:17
Ik heb ook een andere handzender (vierkantere) met rubberachtie knopjes. Heb ik dan Volvo Guard 2?

deze hoort bij Guard II

caroden

Die van mij heeft dezelfde vorm alleen hebben mijn knopjes andere fincties: 1 knop voor lock & unlock en 1 zonder tekst (panic-knop?)