even voorstellen :mardijk

Gestart door mardijk, 09-12-2006 18:14:04

Vorige topic - Volgende topic

mardijk

goedendag volvofreaks.

Begint al goed. Plaats ik voor het eerst een bericht, meteen al op de foute plek (een technisch probleem op de 'wie ben ik?'rubriek...

Ik ben mario van Dijk en rij al enige jaren met een volvo 850R estate. Getuned met een rica-chip en een 3 inch downpipe. Verder nog wat kleine aanpassingen (in bumper een mororkachel-aansluiting (voor stekker instopcontact) en een versterkte veerpoot geplaatst. Heb rond de 295 pk en 420 nm koppel. Moet genoeg zijn voor zo'n voorwielaangedreven auto...

Heb nu ongeveer 280.000 km op de teller en hij rijdt nog prima (op het huidige euvel na; zie technische rubriek). Sta altijd links voor het stoplicht en vind het heerlijk om af en toe vette BMW's zoek te rijden. Ook vanuit Groningen lekker dicht bij Duitsland en dan af en toe de top gaan rijden (helaas reed de audi A8 langzaam van we weg...>260km ..sjips.!

Dit was het even. tot ziens!

mario uit groningen

-D©©©L-

Welkom terug dan maar ofzo  :eusa_clap:
Voor het eerst een bericht ?! je hebt er al 32 op je naam sinds begin 2003  ;)

FGG

Klinkt goed, Mario. Misschien treffen we elkaar een keer op de 31 ;)

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mardijk

inderdaad heb ik wel eerder gereageerd (32 keer? kan me niet heugen dat het zo vaak was maar ja, was alleen al behoorlijk lang geleden. Via dit forum heb ik toen ook besloten om een downpipe aan te schaffen en de chip te laten instaleren. Maar nu heb ik weer een wachtwoord en ben weer van de partij!

breakman

zo "ziet" er knappe wagen uit ! mss kan ik die aanhalingstekens weglaten als je even wat pic's plaatst we kicken er namelijk op !!!  ;) :P

nog veel rijplezier !