Welke RTI versie heb ik?

Gestart door Brambo67, 11-12-2006 21:00:47

Vorige topic - Volgende topic

Brambo67

Hoi,

Ik wil de CD's van mijn RTI updaten/upgraden. Nu lees ik op dit en andere fora dat er in de V70 Classic twee verschillende RTI systemen zijn geleverd. Ik heb een aantal jaren geleden een V70N van mei 2000 geleased met RTI. In mijn R my2000 (van juli '99) had ik hetzelfde systeem verwacht. De interface lijkt echter anders. Heb ik nu een ander systeem? Zo ja hoe is dan de compatibiliteit met CD's die ook voor de HU1205 worden geleverd? Misschien weet iemand waar ik e.e.a. kan vinden (CD, instellingen, op de CD-lezer etc.)

RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

mehn

Te laat, ik heb net een hele set verkocht  ;D

Het eerste CD-ROM systeem is geleverd in auto's met een "bouwjaar" t/m week 36 van 1999. Er na is het 2e CD-ROM systeem gekomen. Grofweg kun je zeggen dat met ingang van MY2000 het systeem veranderd is.
De 2e versie gebruikt dezelfde CD's als HU-1205.

Ik verwacht dat de R dezelfde CD's gebruikt als de V70N als heeft hij geen wisselaar.

Je kunt het ook aan het nummer zien. Plaats maar eens de nummers die op je CD's ui de R staan, daar kan ik wel iets aan zien.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Brambo67

Volgens mij ben ik er al achter, ik heb de foto's uit twee accessoires folder vergeleken; de interface van mijn systeem lijkt op de foto uit de '98 folder. Waarschijnlijk is het nieuwe systeem pas op de allerlaatste R AWD Comforts geleverd... ??? Wat is eigenlijk het verschil tussen beide systemen?

mehn

Citaat van: Brambo67 op 11-12-2006 22:06:42
Volgens mij ben ik er al achter, ik heb de foto's uit twee accessoires folder vergeleken; de interface van mijn systeem lijkt op de foto uit de '98 folder. Waarschijnlijk is het nieuwe systeem pas op de allerlaatste R AWD Comforts geleverd... ??? Wat is eigenlijk het verschil tussen beide systemen?

Andere fabrikant ;)

XC60 D4 AWD:

Brambo67

A ha, zijn er nog verschillen in gebruik? Ik meen te hebben gelezen dat er verschillen zijn in TMC en snelheid systeem. Misschien nog andere dingen?

Remko

Ik ben er ook nog niet helemaal achter mijn Volvo is van -3-9-1999 ben bang dat ik ook het eerste systeem heb.

Ik heb alleen NL

Maar kan aan een setje komen van 2001 maar das ook al weer oud :-\

mehn

Citaat van: LBP V70R AWD op 18-12-2006 19:07:56
Ik ben er ook nog niet helemaal achter mijn Volvo is van -3-9-1999 ben bang dat ik ook het eerste systeem heb.
Ik heb alleen NL
Maar kan aan een setje komen van 2001 maar das ook al weer oud :-\

Welk onderdeelnummer staat er op je CD?

XC60 D4 AWD:

Remko

Nu nog even het volgende :

Hoe krijg ik weer muziek op de linkervoorkant??

het navisysteem doet het erop maar nu hoor ik er geen muziek uit

Help ??? ??? ???

Laserblue

Citaat van: LBP V70R AWD op 20-12-2006 15:47:41
Nu nog even het volgende :

Hoe krijg ik weer muziek op de linkervoorkant??

het navisysteem doet het erop maar nu hoor ik er geen muziek uit

Help ??? ??? ???

is het nou links of rechts? ;D

Citaat van: LBP V70R AWD
Hoihoi

Even een vraagje aan je:

BIj mij doet de rechterspeaker voor het niet, maar wel als de navi aanwijzingen geeft.

weet jij waar dat in zit??

Groeten Remko
[/size]
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Remko

Links GRRRRRRRRRRRRRR mijn schuld

Brambo67

Zoals gezegd; volgens mij luidsprekers links- en rechtsvoor omwisselen (trial and error heet dat geloof ik) de rest spreekt denk ik voor zich.. ;D

Remko

Ik denk zelf dat de vooruitgang links stuk is ga wel even proberen met een andere radio

Amazon

Even een hele oude koe uit de sloot halen...

Dus als ik een MY2000 heb met ingebouwd RTI systeem, kan ik de CD's voor de HU1205 gebruiken?

Dat zou dan in ieder geval voor een V70n moeten gelden, toch?

Citaat van: mehn op 11-12-2006 22:01:41
Te laat, ik heb net een hele set verkocht  ;D

Het eerste CD-ROM systeem is geleverd in auto's met een "bouwjaar" t/m week 36 van 1999. Er na is het 2e CD-ROM systeem gekomen. Grofweg kun je zeggen dat met ingang van MY2000 het systeem veranderd is.
De 2e versie gebruikt dezelfde CD's als HU-1205.

Ik verwacht dat de R dezelfde CD's gebruikt als de V70N als heeft hij geen wisselaar.

Je kunt het ook aan het nummer zien. Plaats maar eens de nummers die op je CD's ui de R staan, daar kan ik wel iets aan zien.
Bigger and better!

henry classic v70

Citaat van: Amazon op 02-05-2010 14:16:52
Dus als ik een MY2000 heb met ingebouwd RTI systeem, kan ik de CD's voor de HU1205 gebruiken?

Volgens mij wel, de HU1205 is tot ~2005 gebruikt in de s/v40
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

mehn

Citaat van: Amazon op 02-05-2010 14:16:52

Dat zou dan in ieder geval voor een V70n moeten gelden, toch?

Ja

XC60 D4 AWD: