Turbo suist continu

Gestart door SvenB, 13-12-2006 08:37:12

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Kijk!  Da's nou eens een goede tip. Btw, dat gaatje onderin je IC hoort. Ik denk laat ik het vast zeggen  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

waarom moet je dat heel voorzichtig doen?.
wat kan er mis gaan?.

Emiel

Citaat van: Oele op 15-12-2006 12:13:45
Controleer gewoon het hele inlaat traject op lekkage door de buis naar het luchtfilter lost te maken bij het luchtfilter hier een plastic fles in de proppen vervolgens klem weer vastdraaien...

Via 1 van de vaccuum slangetjes op de kerstboom nu heel voorzichtig met een compressor max 1 bar druk opzetten.

Vervolgens kun je alle lekken gaan oplossen en weet je daarna zeker dat het dit niet meer kan zijn...

Succes!

+ draai de olievuldop los...anders doen de keerringen plop...

SvenB

Citaat van: Emiel op 15-12-2006 12:30:13
Citaat van: Oele op 15-12-2006 12:13:45
Controleer gewoon het hele inlaat traject op lekkage door de buis naar het luchtfilter lost te maken bij het luchtfilter hier een plastic fles in de proppen vervolgens klem weer vastdraaien...

Via 1 van de vaccuum slangetjes op de kerstboom nu heel voorzichtig met een compressor max 1 bar druk opzetten.

Vervolgens kun je alle lekken gaan oplossen en weet je daarna zeker dat het dit niet meer kan zijn...

Succes!

+ draai de olievuldop los...anders doen de keerringen plop...

Nah, dit zie ik mezelf echt niet doen hoor, heb er te weinig verstand van om zoiets zelf te gaan doen.

Gisteravond de auto even op de brug gehad en alle slangen langsgelopen. Alles zit er op de juiste manier op en geen beschadigingen of scheurtjes of wat dan ook kunnen vinden op de slangen. Ze zijn allemaal nog lekker soepel en klemmetjes zijn ook nog goed.

Na nog eens goed gekeken te hebben naar het buisje is het inderddaad een plastick ipv. metalen buisje. Hoewel deze meerdere malen gebogen is en op een bepaald punt geknakt is is ie niet lek.

Toch maar even een afspraak maken bij de dealer denk ik.

vrgr, sven

SvenB

Nou, inmiddels is het opgelost. Het was idd iets heel lulligs, het bleek namelijk het afsluit rubber te zijn van waar de stuurstang naar het motorgedeelte gaat. Het rubber was op de één of andere manier lam geworden waardoor er een kleine ruimte zat tussen rubber en stuurstang. Nadat ik er een beste ty-rip omheen had gesjort was de rust weder gekeerd in mijn S70.

Heel apart dat zo'n klein gleufje zoveel lawaai de auto in kan brengen, maar ben blij dat het zoiets lulligs was.

vrgr, sven

mitsupiet

Ik zat er het dichtste bij. ;D
Maar ik ben blij voor je dat het opgelost is.
Veel rijplezier.

Te hard geschrobt.......