LBP(mini) meeting, ..-..-2007 Reeuwijksehout..

Gestart door haRtV70R, 19-12-2006 19:22:37

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Ik vind de dag ook erg ongelukkig,doordeweek weg en zaterdag meestal wat andere dingen te doen...anyway,ik kom wel.Kom bij Zwolle wel achter Bram aangereden ;D
Dr.Go-Fast...

Brambo67

Citaat van: Rudi op 28-03-2007 21:04:09
Ik vind de dag ook erg ongelukkig,doordeweek weg en zaterdag meestal wat andere dingen te doen...anyway,ik kom wel.Kom bij Zwolle wel achter Bram aangereden ;D

Ja ja, achter mij rijden zeker ;) Met die 3" DP van jou heb ik zo het vermoeden dat ik die pijpen van jou eerder te zien krijgt dan jij die van mij ;D
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

M a r c

Nou lekker.... gaan ze het ineens op een zaterdag doen  :(

Dan ben ik er dus niet bij.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Racingbrick

Gelukkig dat jullie ergens anders gaan " meeten" ik had er in geen geval willen meeten moet ik zeggen..

Ik denk dat Elianmars ook wel weet waarom, in de omstreken van Gouda en zo staat die plek bekend als een andere ontmoetingsplaats, die niets met LPB te maken heeft.....

Ze noemen het ook wel het eikeltjesbos...... ;D ;D

haRtV70R

Citaat van: Racingbrick op 02-04-2007 15:19:50
Gelukkig dat jullie ergens anders gaan " meeten" ik had er in geen geval willen meeten moet ik zeggen..

Ik denk dat Elianmars ook wel weet waarom, in de omstreken van Gouda en zo staat die plek bekend als een andere ontmoetingsplaats, die niets met LPB te maken heeft.....

Ze noemen het ook wel het eikeltjesbos...... ;D ;D

Het probleem is, waar zitten die EIKELS nou NIET!!! Je kan op geen parking komen of ''ze'' zijn er ook..... :eusa_wall: :evil:
[move][/move]

mathh

Citaat van: M a r c op 02-04-2007 13:11:47

F*ck, inderdaad ...... een zaterdag. Met mijn stomme kop overheen gelezen.  Count me out, helaas.
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

The Saint

Citaat van: mathh op 02-04-2007 19:12:06

F*ck, inderdaad ...... een zaterdag. Met mijn stomme kop overheen gelezen.  Count me out, helaas.

Verkeerde dagen, niet centraal gelegen, homo's.. wordt het ooit nog wat met deze, met veel bombarie aangekondigde, meeting???

;)

The Saint, die nou weleens een foto wil zien van al dat lekkers op een rij...!
No shirt no shoes, no pinball

Rayman

Citaat van: The Saint op 02-04-2007 19:24:08

Verkeerde dagen, niet centraal gelegen, homo's.. wordt het ooit nog wat met deze, met veel bombarie aangekondigde, meeting???

;)

Van de auto's toch? ;D

The Saint

Citaat van: Rayman op 02-04-2007 19:35:23

;)

Van de auto's toch? ;D

Euh ja..  ;D
No shirt no shoes, no pinball

haRtV70R

Citaat van: The Saint op 02-04-2007 19:39:48
Citaat van: Rayman op 02-04-2007 19:35:23

;)

Van de auto's toch? ;D

Euh ja..  ;D

Aaah, je komt ook!! :eusa_clap: ;D
[move][/move]

Taranis

Citaat van: FLA op 21-03-2007 21:24:20
Lonken in de zin dat ie hem mooi vindt (iedereen vindt een lbp toch mooi :eusa_think:) of lonken in de zin dat ie al een proefritje heeft gemaakt? Als ie maar van mijn spullen afblijft... ;D

Ik had hem al een tijdje in de smiezen (maar het met opzet niet op het forum gezet) maar aangezien ik momenteel stage loop, vind ik het niet verstandig en ook niet haalbaar nu een dergelijk dure aankoop te doen (bovendien zou ik dan eigenlijk m'n motor weg moeten doen en die gaat toch echt vóór een auto, vandaar niet haalbaar).
Als ik klaar ben met stage en hij staat er nog, snaai ik hem mooi voor je neus weg dus je bent gewaarschuwd  :eusa_whistle:

Overigens geen proefritje gemaakt in die R nee. 't Is voor mij meer dan 650 kilometer om ff op en neer te rijden, dat doe je niet als je weet dat je 'm toch niet koopt.

Rudi

Ik ga voor Baarn,waar de T-5R meeting ook was...en op een zondag.Is dat niet beter?15 April of zo :eusa_angel:
Dr.Go-Fast...

Laserblue

Citaat van: Rudi op 03-04-2007 20:20:36
Ik ga voor Baarn,waar de T-5R meeting ook was...en op een zondag.Is dat niet beter?15 April of zo :eusa_angel:

misschien moeten we het uitstellen tot ergens eind Juni ofzo?
dan kan iedereen ruim van te voren tijd vrij houden?

zondag is voor sommigen een rustdag (om het zo maar te noemen)
zaterdag is voor sommigen een werkdag?

wat doen we nou? ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rudi

ook goed,al duurt Juni nog wel even :( ga liever op een Zondag,weet niet wat de anderen daar van vinden?
Dr.Go-Fast...

Rudi

Oke, een zaterdag is goed ;D ;)  Ergens eind Juni ook..als de anderen nou ook iets laten weten,dan komt dat allemaal voor elkaar 8)
Dr.Go-Fast...