VOLVO 850 FORUM STICKER

Gestart door s©ub@, 23-06-2004 17:45:02

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

op verzoek en met een grondig beslissingstraject is het logo voor het forum tot stand gekomen en hier is dus een sticker van gemaakt.

momenteel is er nog maar 1 uitvoering leverbaar; een uitgesneden sticker op hoogwaardige folie die aan de buitenzijde van de raam geplakt kan worden. deze sticker is te bestellen via

klik>>> VOLVO 850 FORUM SHOP <<<klik

later zal er waarschijnlijk nog een andere sticker aan toegevoegd worden welke op een transparante folie is gedrukt in hetzelfde formaat (transparante folie = dezelfde sticker als de "sips-sticker" op de achterraam). deze sticker zal een stuk lager geprijst zijn...

toevoegingen later in deze thread

enkele voorbeelden van deze sticker:

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

BartT5R

Hey Koen,
BIC en IBAN code van de bankrekening aub, dan kan ik overmaken.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Rai

De bestelling is zojuist verzonden

s©ub@

BIC & IBAN zul je bij ingrid moeten vragen; die zorgt voor de verspreiding :)

BartT5R

Ingridje, ff Knoet gerust laten meid, werk aan de winkel.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Ingrid

Citaat van: BartT5R op 23-06-2004 19:55:43

Volgens mij heb ik je bestelling goed binnengekregen via de webshop. Klopt er iets niet laat dan je wensen effe via een PB-tje weten.
Kan ik dan nu weer rustig verder met Knoet spelen...
Volvo is a girls best friend...

denkweb

Voor BIC en IBAN even met de bank bellen aub, dat kun je van Ingrid ook niet verwachten dat ze het weet (of het moet op een afschrift staan...)

BartT5R

In Belgie staat het gewoon op het bankafschrift, we lossen het wel op.

Hen3

Citaat van: Ingrid op 23-06-2004 21:25:23
Citaat van: BartT5R op 23-06-2004 19:55:43

Volgens mij heb ik je bestelling goed binnengekregen via de webshop. Klopt er iets niet laat dan je wensen effe via een PB-tje weten.
Kan ik dan nu weer rustig verder met Knoet spelen...

wordt de bestelling automatisch bevestigd per mail, of moet dit door iemand handmatig gebeuren...
ik heb nog geen bevestiging gehad.

LekkeRRRR

Citaat van: s©ub@ op 23-06-2004 17:45:02
...
later zal er waarschijnlijk nog een andere sticker aan toegevoegd worden welke op een transparante folie is gedrukt in hetzelfde formaat (transparante folie = dezelfde sticker als de "sips-sticker" op de achterraam). deze sticker zal een stuk lager geprijst zijn...
...

'k Weet niet of het zover komt. Op het moment nog geen enkele reactie...
;)/jan

s©ub@

volgens mij moet ingrid dit handmatig doen; ik heb al wel begrepen dat het behoorlijk storm loopt... :) leuk te horen!

maar ik kan me voorstellen dat je hier geen bevestiging van krijgt, de aanmelding van de shop kun je uitprinten ofzo... ff denkweb vragen hoe dat zit ;)

Hen3

Het handigst is (en het minste werk voor Ingrid) is het als na bestelling er automatisch een bevestigingsmail wordt gestuurd waarop de betalingsgegevens staan vermeld. Moet denkweb kunnen regelen denk ik  :D

Dan hoeft Ingrid alleen maar de binnenkomende betalingen in de gaten te houden om te bepalen wanneer een sticker verstuurd kan worden.

BartT5R

Voor de Belgen en andere buitenlanders onder ons, internationale betaalcodes:

IBAN: NL53 FTSB 0843 1010 91
BIC: FTSBNL2R

Daarmee kan je ZONDER kosten overmaken naar nederland.

Met grote dank aan Ingrid. ;)
Top meid.

M a r c

Citaat van: BartT5R op 24-06-2004 12:00:34
Voor de Belgen en andere buitenlanders onder ons, internationale betaalcodes:

IBAN: NL53 FTSB 0843 1010 91
BIC: FTSBNL2R

Daarmee kan je ZONDER kosten overmaken naar nederland.

Met grote dank aan Ingrid. ;)
Top meid.

Zonder kosten bestaat niet.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

denkweb

De bevestigingen zijn WEL verstuurd, echter niet allemaal aangekomen door SPAM-filters bij providers. Ook zit er een aardige vertraging bij de mailserver van mijn provider... kan er niks aan veranderen helaas!

De laatste pagina van de bestelling geeft eigenlijk al dezelfde inhoud weer, dus je mist weinig! Als je emailadres erbij staat komt e.e.a. prima aan, als deze ontbreekt gaat dit niet goed.

Groet,
Daan